Ik ben op zoek naar Supreme Commander 2, en ik zou hem willen ruilen voor een game uit mijn draadje. Desnoods voor een combo. Dus als je dit spel hebt gekocht maar eigenlijk een miskoop deed en hem wilt ruilen dan hoor ik het wel. Ik heb onder andere Modern Warfare 2 in de aanbieding. gr MetalSonic
@mensen die het spel nog willen verkopen, ik zoek hem nog steeds. Ik wil 25 inclusief betalen voor dit spel. Dit bedrag is op basis van dat ik het op Ebay kan kopen tussen de 30-35 INCL +nieuw staat. Geld wordt overgemaakt als het spel binnen is.
Weet ik, maar je staat op de Trusted List en je hebt al meerdere deals gehad. Ik PM je wel met mijn gegevens, als het goed is heb ik de jouwe nog. Ontvang je maandag post (zoals spellen)?
Je hebt een PM, plus voorstel voor aangetekende post. Ik sta op de thrusted list maar ik wil dat deze deal voor ons beiden goed verloopt. Het is een nieuw spel dat best wat waard is dus we gaan deze deal zorgvuldig uitvoeren
PM terug gestuurd. Ik zal mijn topic sluiten aangezien we nu een deal hebben. Maandag gaat het spel dus op de post en ik hoop dat we het dinsdag kunnen afronden.
PM gelezen! Op het moment dat het spel binnen komt zal het geld meteen worden overgemaakt. Dit ook in combinatie met een PM op het moment van de storting van het geld.
:{ Nog niet binnen, m'n ouders hebben wel iets van TNT maar ik jouw spel nog niet. En ik heb het spel van iemand anders ook nog niet (die was vorige week vrijdag verstuurd!)
Aangezien ik altijd overal achteraan zit heb ik maar wat reseach gedaan. Ik wacht nu op Mercenarys 2 die afgelopen vrijdag op de post is gedaan. En jouw spel dat gisteren op de post is gedaan. Ik heb het op een forum gepost dat te maken heeft met dit soort zaken kreeg ik dit: " 30 April was Koninginnedag, dan doet TNT vrij weinig tot niets, dus lopen ze nu achter, kans dat ze vandaag ook maar de halve dag gewerkt hebben, en morgen dus helemaal niet.. Je pakktjes hoef je dus hoogstwaarschijnlijk niet te verwachten voor maandag.."
Zo snel dat pakketje binnen is zal dat geld worden overgemaakt. Voor mij een kwestie van naar ING.nl te gaan, overschrijven en klaar
Jammer dat nog niks binnen is. Ik hoor het wel van je. Pm me graag zodra het binnen is en je het geld hebt overgemaakt.
Dont worry, ik vind het net zo vervelend als jou allemaal. Ik post 2 maal daags een update in dit topic of ik het spel al binnen heb of niet