Ik moet er nog bepaalde dus mag me toevoegen. Graag met groepje van 3-4 personen eventjes een level per dag ofzo.
Ik wil ook wel even meedoen de enige die ik nog moet zijn: Crater, Lost Platoon en Rally Point ben van af pak weg 18:15 uur tot 21:00 uur online Ben alleen vandaag nog online want ik ben daarna een weekje niet online
Heb jou geloof ik al. Ik ben nu online btw. Voeg me maar toe als je dat nu ook bent en mee wilt doen.
Mensen zin om dit weekend (tussen nu en zondag avond) nog wat te firefighten? Voordat onze geliefde Halo Reach beta er is..?
Yup I'm in. Voeg me toe en post hier ff wanneer je wilt, ben niet zo vaak online maar kan wel wat tijd ervoor vrij maken.
Ik vind prima. Dan hebben we: theRedDevilNL Gakkie Meer mensen? Moet zelf nog: Crater, Rally Point, Windward, Chasm Ten, Last Exit. Edit: Kan zelf tot 9u savonds. Dan wil ik weer even beta van APB doen, nieuwe patch uit
Prima, theRedDevilNL Gakkie Willem NL Dan nog één persoon. Als jullie even kunnen kijken welke maps jullie nog moeten?
Ik heb ODST pas laat gekocht en dus alleen maar SP kunnen doen omdat er niemand meer was online. Ik heb overigens geen mappacks, heb ook geen idee of die er zijn ... Dus maps maken mij niet uit. gaat me ook niet om achievements, maar zo ja, mooi meegenomen Sturen jullie mij een Friends request ?
Oh en het is Willlem NL. Met drie keer de letter L . En let op de hoofdletters. EDIT: Ik heb nu net de beta gekregen, dus weet niet zeker of ik veel online ben! Zet mij maar tussen haakjes.
Ik wil wel meedoen met Crater en Rally Point ( ben online vanaf de middag maar je kan me gewoon inviten hoor ) Ben alleen zelf tot +- 18:00 uur online daarna niet mee ivm de eten / voetbal
Ok ik kom over half uurtje online en check wel even wie er van jullie dan online zijn. TopGear, Gakkie en Willlem zal k ff kijken.
Ik wil best wel meedoen zometeen, maar vraag me af, spelen jullie voor de high scores of om bepaalde Achievements te halen, óf gewoon voor de lol? Ben zelf namelijk niet zo'n hardcore gamer.