FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik wordt zo vreselijk moe van die gasten die zo graag willen dat de tegenstander speelt hoe hun willen. f*** off, ik speel 5-3-2 ulta defensive, so what, probeer er maar door te komen. Ik counter gewoon. Antivoetbal ? kan me niets schelen, kga voor de drie punten, hoe maakt niet uit !!

2. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over mensen die geen middenveld hebben. Dan misbruiken ze gewoon de mechanics van het spel. In het echt zou dat nooit mogelijk zijn want het middenveld zal zo overlopen worden

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt ook nog Ultra Defensive? Pff, best triest eigenlijk. Ik kan me met Fifa 10 namelijk zo ergeren als mensen bijvoorbeeld 6-3-1 spelen, aangezien je er gewoon niet doorheen komt met goede passes...

4. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Tsja,

Ik zal zelf nooit voor Engeland kiezen. Vind ze matig om mee te spelen. Ik speel meestal met Duitsland O-)

5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zijn het geen goede passes :+

Waarom altijd zo gefrusteerd naar mij toe ? ik heb je niks gedaan oscartje, ook nog nooit een potje tegen elkaar gespeeld. Ik speel puur op de counter, jammer dat je daar niet tegen kan....

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht altijd dat jij een voetballiefhebber was, katti :+

7. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, maar ik vind winnen belangrijker. Jorrit come on, wat maakt het nou uit hoe je speelt ? Als je maar wint....ik geef echt niets om mooi voetbal, daar wordt je namelijk heel vaak 2e mee !

8. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ze zeggen telkens bij Nederland: The Netherlands Antilles, hoorde het net in het menu weer

9. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Poule:

Zimbabwe - Engeland 6-1
    Italie - Zimbabwe 0-5
    Zimbabwe - Brazilie 1-1

1/8 Finale:

Zimbabwe - Spanje 3-0

1/4 Finale:

Frankrijk - Zimbabwe 2-0

10. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Uitgeschakeld door Brazilië met anti-voetbal.. niet Brazilië-waardig.. Schoot in blessuretijd ook nog is op de paal.. die wel erg vaak geraakt wordt in het spel trouwens

11. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt ook geen geluk gehad met je tegenstanders, zie ik.

@Styl3dd

Mwuah, geen last van.

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heeft iemand hier wat overzichten van de topteams (duitsland, Spanje, Engeland, Frankrijk, Nederland, Spanje, Italië, Brazilië etc) met bijbehorende stats/ratings van spelers?

Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  13. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat iedereen die zo zeker was deze game niet te gaan halen de game al besteld hebben/hem al spelen... Jullie weten toch wel dat jullie andere mensen zo ook (ten onrechte) aangespoord hebben he die hebben meegelezen????

14. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Duitsland 0-4 Verenigde Staten

0-1 Dempsey
    0-2 Altidore
    0-3 Altidore
    0-4 Altidore

Wat een heerlijk team zeg.. even door de groepsronde heen komen

15. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Die wordt inderdaad erg vaak geraakt. Laatste 2 potjes niet kunnen scoren maar wel in totaal zesmaal de paal geraakt en twee keer de lat..

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ben ik niet met je eens. Zeker niet bij een spelletje. Ik vind een spannende wedstrijd, die constant twee kanten op golft en ik uiteindelijk verlies, leuker dan een wedstrijd waarin ik alleen maar aan het verdedigen ben, en mijn tegenstander in twee counters versla.

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Verenigde Staten 6 - 1 Israel

1-0 Dempsey
    2-0 Dempsey
    2-1 Sahar
    3-1 Altidore
    4-1 Torres
    5-1 Dempsey
    6-1 Dempsey

Volkslied van de VS is <3

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk de groepsfase voorbij :thumbs: Met Nieuw Zeeland nog wel, terwijl het met brazilië steeds niet lukte O-)

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gadver, moet echt wat aan mijn passing doen. Ben echt slecht bezig, lever alles in bij de tegenstander en ben qua verdedigen al brak dus je raad al dat het totaal niet gaat. Fuuu. :mad:

20. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik ben een avontuur gestart met Trinidad en Tobago. Heb momenteel 2 wedstrijden gespeeld in de online WC. De eerste 3-0 gewonnen van Frankrijk, alleen leavede hij al na 30 min. De 2e wedstrijd met 2-0 gewonnen van Engeland. Ben benieuwd welk team mijn volgende tegenstander word, ik gok Spanje.

Ze spelen erg lekker. De enige bekende (voor mij) is Jones van Sunderland. Kijken hoe ver ik het kan schoppen als 2e hands Don Leo :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina