PFFFFFFFFFFT Die titan trails zijn echt fucked up. Ik heb alle D en C missions gedaan en moet nog 1 B mission en een paar A missions.
Sommige A missions waren prima te doen, maar nu ben ik bij mission 45 en daarvoor moet ik Neochu verslaan. Gewoon niet te doen met Lightning, Fang en Hope, met bijna hun main roles maxed. Hp van Fang is 15k en zelfs als een sentinel gaat dit vaak met 1 klap weg. Daar is niet tegenop te healen met twee meds. En dan heeft ie ook nog eens een stagger point van 888%, oftewel nimmer noooit niet en 2.6M HP.
Ik een guide gekeken, blijkt dat je deze ook met vanille death moet spammen omdat het anders bijna niet te doen is. Dat is toch geen gameplay meer ????
EDIT:
Ik heb ook 2 chars met de random: instant chain effect, maar dat heb ik nog nooit zien gebeuren en dat wordt ook opgegeven als tip voor dit gevecht :|
EDIT2:
WTF!?! Ineens in mijn 7e poging doet fang een instant stagger, maar met stagger lock, dus ik snel met lightning een klap uitdelen >> stagger. Hope is al dood en met zijn tweeen als com com hem dood gekregen.... pfffft!
Klik om te vergroten...