[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Had je een moeten spelen.

Ik het net the assasins gerecuit. Mooie missie ook die van Tali was stoer!

Vind hoe dan ook alle missies geweldig. Echt een top game!! zo had deel één ook moeten zijn.

Ben trouwens infiltrator en die zijn echt geweldig. Zeker door de toevoeging van de Sub machine guns! heerlijke wapens!

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben deel 1 begonnen als Soldier.
    Maar ik heb de game ook als adapt en engineer gespeelt, en ik moet zeggen dat adapt mij op een goede manier verrast heeft; is leuker dan ik dacht!

In deel 2 ben ik nu weer een soldier, maar voor de tweede playthrough ga ik toch weer voor adapt; ik mis die krachten wel een beetje.

Ik wil net als voor deel twee gewoon weer twee save games klaar staan voor ME 3:
    een female paragon en een male renegade: dé manier om het meeste uit de game te halen!:b:

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nee, want met een standaard game importeer je toch niets of wel? ;)

Gewoon een savegame importeren, is veel leuker.

Zit trouwens wel een fout in het spel.

Ik heb een savegame waar ik de Udina had gekozen voor de Council, maar toen ik in deel II Miranda haar vragen beantwoorde koos ik voor Anderson. Het bleek ook in eens Anderson te zijn, terwijl ik met mijn geimporteerde save toch echt voor Udina heb gekozen.

Je zou het eens kunnen uittesten, maar dit is mij opgevallen. ;)

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 heb ik ook gespeeld. 2 keer uitgespeeld zelfs. ;)
    Maar ik dacht dat je het belangrijke keuzes in een standaard game gewoon naar je hand kon zetten.
    In deel 1 had je namelijk ook dat je afhankelijk van wat voor background je had paragon of renegade points kreeg.
    Maargoed, is niet anders. Thanks voor jullie antwoorden! Ik ga nu voor mijn tweede playtrough; sentinel blijkt erg vet en divers te zijn! :)

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Dit komt omdat ME 1 de game savet nadat je saren hebt verslagen. De keuze die je daarna maakt wordt dus niet gesaved. Daarom hebben ze dit ingevoegd zodat je de keuze kan maken!

Btw is de council dood als gewoon een new game zonder import start?

MAD: Adept vond ik een beetje saai in dit deel. Ben ermee begonnen en waar hij in één super was met verschillende powers (alleen als je al 150 assault riffle kills had en hem assault rifle gaf) is hij in 2 echt slap. Je hebt maar twee wapens en de powers kan je niet tegelijkertijd gebruiken waardoor je constant dezelfde gebruikt. Ga inderdaad voor de Sentinel (super sterk en divers en niet dood te krijgen zelfs op insane) of voor de Infiltrator. Incenarate is sterk. De tactical cloack is cool en je hebt drie goede wapens (zeker de sniper met de widow rifle is echt super sterk). Was altijd de soldier maar nu ben ik blij als infiltrator. Voel me een echte alles kunner. Zoals een spectre zou moeten voelen!

6. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Is er nog nieuwe DLC geplanned voor deze game? :eek:

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja de Council is dood als je gewoon een nieuwe save start.
    Verder bedankt voor de info; weet ik dat ook weer. :thumbs:

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm, wat? Waar haal je dat vandaan??:confused:

Je kreeg Renegade of Paragon points om de keuzes die je maakte in het spel (bv iemand redden of iemand dood laten gaan)....heeft niets met je gekozen achtergrond te maken!

Thanks voor de tip! Ga de tweede playthrough dan inderdaad voor Sentinel of Infiltrator.:thumbs:

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Hij lult ook uit zijn nekharen.
    Je krijgt echter wel bonussen in Paragon of Renegade als je de juiste achtergronden kiest bij een nieuwe Shepard. ;)

10. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Sorrie, dat bedoelde ik ook... Ik heb helemaal geen nekharen. :9

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Kip zonder kop dan? :+

12. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de officiële Mass Effect fora zijn ze ervan overtuigd dat de volgende DLC iets met Liara te maken heeft (iets met audio files in de PC-versie van het spel), maar er is nog niets officieel aangekondigd.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Hopen dat dat ook voor de 360 komt.
    Liara is mijn schatje in de game en die tongzoen (met helm op) ben ik nog niet vergeten. :+

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ben met me insane run begonnen en moet zeggen dat de game een stuk moeilijker is dan 1.

Hij is wel te doen maar je moet echt goed je best doen en gevechten duren soms heel lang. Ondanks dat vind ik het wel cool want je moet echt je verschillende karakters gebruiken. Zo was ik blij dat ik Moridin bij me had toen ik Grunt ging recruiten (altijd miranda bij me door extra weopon damage) Moridin met zijn Incenarate gecombineerd met mijn incenarate (infiltrator) en miranda's Warp (tegen shields maar ook tegen armor van Krogan's) maakte de missie echt een ontzettend lachertje! Helemaal geweldig. Weet ook zeker dat Moridin mee gaat om Archangel te recruiten. Tering Vorcha sterven echt snel dankzij hem!

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Vorcha sterven sowieso snel. Er is een machinegeweer in de game die er zo een paar in een rap tempo omlegt. :9

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Nice!

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ben benieuwd. Want denk dat ik toch maar een ander ga starten. Infiltrator is best kut. Je hebt te weinig hp en shield. Denk dat ik maar voor een soldier ga die sniper rifle erbij neemt. Lekker veel ammo

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heh, ik ga zodadelijk ook op Insane beginnen.

Wordt voor mij ook Soldier class, aangezien ik die nu op level 29 heb....en Insane met een heel nieuw karakter lijkt mij geen goed idee.:9

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Schijnt juist een beter idee te zijn. :9

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    ...huh? Dat lijkt mij niet echt logisch?

Upgrades heb je toch ook niet echt nodig, want de meeste heb je al.....:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina