FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Door naar 1/8e finale met de VS :)

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Bij mij gaat het ook voor gene moer met passen.
    Meestal staan er 2 spelers op dezelfde lijn van de pass lopen en natuurlijk komt de bal altijd uit bij diegene die tussen 2-3 man staat.

Me verdediging staat gewoon goed maar het is altijd de rebound die bij mij er altijd in gaat ...

3. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik ben de groepsfase ongeslagen doorgekomen.

Trinidad 3 - 0 Frankrijk
    Trinidad 2 - 0 Engeland
    Trinidad 6 - 3 Duitsland

Wel jammer dat het mogelijk is zulke poules te krijgen.. Zou in het echt nooit kunnen. Maargoed een 5 sterren team zegt natuurlijk helemaal niks blijkt wel weer.

4. domiendj1

domiendj1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nog een leuk land weet?

5. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    VS of Bosnië, allebei fijne teams.

Door naar de kwartfinale met VS, engeland met 1-0 verslagen :)

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wauw, hoop echt dat ik je nooit online tegen kom.
    ''Het maakt niet uit hoe je speelt, als je maar wint'' wtf, als iedereen zo zou denken zou FIFA een ongelooflijk kut spel zijn. :)

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Bezig met me 5de online tournooi, ik ben tot nu toe in steeds verschillende stadiums uitgeschakeld:

1ste keer: achtste finale
    2de keer: finale
    3de keer: halve finale
    4de keer: kwartfinale

En nu sta ik in de halve finale na een heerlijke winst op Argentine, ik scoorde met de Jong de 2-2 in de 90ste minuut waarna ik met Kuyt in de 109de minuut de winnende maakte:)

8. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Na Frankrijk, Engeland en Duitsland heb ik zojuist ook Spanje verslagen met 5-2 in de Achtse Finale. Ik kwam na 2 minuten al op een 1-0 voorsprong. Vanaf dat moment begon de wedstrijd te laggen en stond ik binnen 10 minuten met 1-2 achter. Gelukkig was het na 20 minuten weer weg en ben ik verder niet meer in gevaar geweest en heb ik kunnen uitlopen. :thumbs:

Wat ik mij nu dus afvraag; in de groepsfase werd ik 1e en Engeland 2e. Het lijkt mij dus vrij logisch dat ik vanaf nu Frankrijk, Duitsland en Spanje niet meer tegen kan komen, of wel?! :confused:

9. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Afgeslacht door Brazilië.. wat een ongelofelijk kut team is dat zeg.. 2 keer online tegen gespeeld en Kaka blijft ze van 30 meter in de kruising schieten

10. ExoSkeleton

Leuk Bevonden:
    16
    Helaas is mijn avontuur met Trinidad in de kwartfinales gestrand. Ik moest wederom tegen Engeland maar dit keer verloor ik met 5-3 na verlenging. Ik heb een 3-2 voorsprong uit handen gegeven tegen een individueel veel sterker (lees: sneller) Engeland. Er was geen houden aan bij Defoe en Agbonlahor. Toch ben ik trots op mn jongens :p

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Iemand?

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Merk wel dat ik een huis,tuin en keuken speler ben. WK online schop ik het soms met moeite tot de laatste 16.

Met quick match voor de competitie zoekt de server kennelijk iemand van mijn eigen niveau en kom ik veelal met winst weg. Spel nog wel in de 10e league, dus daar zal het ook wel mee te maken hebben.

Op het WK online heb ik voorlopig niets te zoeken ;)
    Ik moet echt snel van die Fifa10 gewoontes moet afstappen, want die werken alleen maar averechts...

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Vind de gameplay veels te snel en bij FIFA 10 vind ik de game toch lekkerder spelen.
    Hier is het gewoon rennen rennen en rennen.
    Sommige spelers zijn gewoon veels te snel en inhalen lukt je hier toch niet wat bij FIFA 10 toch wel kon.

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Veldspel is hier misschien wat sneller, maar bij Fifa10 geef ik een steekpass en een lob en het is een goal.

Merk eigenlijk dat World Cup meer voetbal is en meer ben gericht op de opbouw. Fif10 vindt ik juist rennen, steekpass en weer rennen en goal.

Tekortkomingen van Fifa10 worden door World Cup duidelijk blootgelegd. Als ik naar mijn resultaten kijk, dan lag Fifa10 me meer, kijk ik naar de gameplay dan is World Cup een stap verder…

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Woohoo 5-2 voorsprong weggegeven.
    Ik dacht na de 5-2 dat ik wel zou winnen maar nee me team speelde opeens dramatisch en voor dat ik het wist stond ik met 5-6 achter en opeens konden ze wel weer voetballen.
    Uiteindelijk verloren met 7-8 of 8-9 ...

@Nollie ik ben een speler dat het moet hebben van het passen om zo een man vrij te krijgen voor het doel.
    Dat lukt me dus niet omdat ik vaak foutpasses maak op momenten waarvan je denkt dat kan toch niet.
    Maar bij FIFA vond ik snelheid gewoon bij mij passen en dat vind bij deze spel niet.
    Van mij had het iets langzamer mogen zijn.

Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  16. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, sorry O-)

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een monsterlijke uitslagen komen hier voorbij :eek:

Ik speel meestal 2-1, 1-0, 3-2 en dat soort.. (oke, ik heb 1 keer verloren van engeland met 9-0 ofzo maar ik had een 2 sterrenteam en die gast was echt goed).

18. Issam10

Issam10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal willen ze echt altijd winnen dat is toch ook wel laf,dan pakken ze vooral Brazilie,Spanje en zeker Engeland
    Maar ik pak gwn zwakkere ploegen en ik versla hun (soms) :cool:

19. Issam10

Issam10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk land pak jij altijd? 8)

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    @ hierboven, gebruik voortaan even de 'edit' knop, in plaats van dubbelposten.;)

Twijfel nog steeds om hem te halen. Hoor sommige zeggen dat fifa 10 lekkerder speelt..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina