FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb juist heel soms een lag 8) ligt het aan je eigen verbinding?

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Niet dat ik weet maar bij FIFA 10 had ik ook soms lagg maar alleen dat het beeld haperde en niet dat je speler focking sloom passt en erg traag op je knoppen reageert

3. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Das best raar, misschien ligt het aan je disk je zou hem kunnen ruilen

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    :lol:
    Alphine, van iedereen die het spel heeft en hier post ben jij de enige die erover klaagt en je klaagt ook echt om alles van het spel.

@Reuj, haha ik kwam ze tegen in de finale van de offline WorldCup en ze wonnen in 2004 nog het EK8)

5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Mwah nee ligt denk ik aan me router laatste tijd tript hij veel.
    Meestal valt hij dan zomaar uit en dan gaat hij weer aan.
    Of hij gaat gewoon helemaal uit en dat moet ik de stekker eruit halen voordat hij het weer doet.

6. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Dus dan ligt de fout bij jou, dat kun je dit spel niet aanrekenen :p

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Zit een beetje in een vormcrisis nu :+ Van de laatste 6 wedstrijden maar 2 ofzo gewonnen. Word wel een beetje moe dat ik alleen maar tegen Engeland en Spanje speel :emo:

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    De kwalificatiecampagne in Oceanie is echt vaag, ik snap de structuur totaal niet8)
    In September,Oktober en November 2007 speel je 1 wedstrijd in een poule van 3.
    Ik won ze allen en dacht dat ik nu al play-offs kon doen tegen een land uit Azie, maar er vliegt een heel jaar voorbij en nu moet ik in september 2008 2x tegen Nieuw-Caledonie spelen, terwijl ik daar al van had gewonnen en ze 3de in me groep staan, echt vaag!

9. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Idd haha, FIFA is nooit zo sterk geweest in het realistisch er uit laten zien van teams die door gaan en ver in een toernooi belanden. Ik moest zelf tegen Servië in de finale van de offline WC, ook al zoiets :+

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, ik vind het gewoon jammer als ik soms mensen tegenkom die alleen maar op de counter spelen. Zo' n saaie wedstrijd is dat dan.

En ik ben niet zo van de mentaliteit ''Ik ga gewoon voor de punten, fuck mooi voetbal'' Vreselijk als je 1-0 achter staat en mensen gaan rondspelen op hun eigen helft.. Niet dat jij dat doet(hopelijk), maar het is net zo stront irritant als 5-3-2

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Uit tegen Nieuw-Caledonie 0-0, thuis 1-0 door een doelpunt in de laatste minuut:+

12. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat doe ik niet. En ik gebruik ook geen custom tactic met 3 cdm's. Het is niet alleen dom verdedigen wat ik doe. Ik speel vaak met 9 man achter de bal, en geloof me, daar is 100% concentratie voor nodig, omdat mijn tegenstander meer aan de bal is dan mij, en als ik dan de bal heb moet ik er voor zorgen dat ik met de 4 a 5 kansen in een wedstrijd er zeker 2 in leg, das ook niet zo eenvoudig.

Tis een andere tactiek dan jij/jullie hebben, maar ik speel gewoon graag zo

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik met nieuw Zeeland 2-1 scoorde in de 85e minuut tegen San Marino ben ik wel gaan tijdrekken hoor. Rondspelen op eigen helft, naar de cornervlag gaan etc. schijt aan. Ik moest en zou die wedstrijd winnen

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    De belevingswaarde is echt zo groot in dit spel:D
    Met name als je met Nederland een online World Cup speelt (en dan wint van Duitsland/Argentinie en Portugal ofzo:+) Maar ook offline.
    Ik heb me met Nieuw-Zeeland geplaatst, in de play-offs moest ik tegen Noord-Korea.
    Uit stond ik met rust 2-0 achter maar heb ik alsnog 2-4 gewonnen_O_
    Thuis werd het 0-0. Ik ben alleen ingedeeld in een poule met Italie,Denemarken en de VS:lol: Gaat hem niet worden denk ik.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wel gaar dat die bug (zover je dat kan noemen) er weer inzit. Dat als je met je keeper uittrapt en je tegenstander naar de keeper gaat de bal tegen houd omdat die bal tegen hem aankomt. Zat in FIFA09 maar in FIFA10 niet, nu weer wel. Al die gare gastjes online die hopen dat die bal tegen hun aankomt. :emo:

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ook in FIFA 10 Fii!

17. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    zo scoorde ik zonet de winnende in de 1/8 finale :p

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh toch wel, nooit meegemaakt in 10 dus dacht dat ze het hadden verbeterd.

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik wel, één keer tegen mijn broer toen het golden goal was (ik schoot hem op open goal tegen de paal toen 8)) en één keer tegen een vriend die daardoor won.

20. reda074

reda074 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze zeker weten halen! moet alleen nog wat bijwerken =P en hij kost maar 35 euro

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina