[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Veel mensen zal het niks interesseren, maar ik ergerde me toch aan hoe de Trophies gesorteerd werden. Werd tijd dat ze er iets aan zouden doen zeg...

Als je bv. een Trophy gehaald hebt moet je door de gehele lijst scrollen om te zien welke dat in godsnaam was, nu kun je het eindelijk op datum sorteren zodat die tenminste gelijk bovenaan komt te staan.

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil cross game chat en de mogelijkheid om met één druk op de PS knop berichten te openen wanneer je zo'n pop-up in beeld krijgt. :mad:

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ze moeten ook gewoon standaard verplichten dat een game automatisch pauze gaat als je op de PS knop drukt

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zal die van mij vanavond weer 's aanzwengelen. Al ruim een maand niet gebruikt! Veel te druk met leren voor m'n certificaat Mac OS X Support Professional.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Sinds wanneer ondersteund de PS3 FAT Bitstream ??

Heb gisteren de firmware geupdate naar 3.30 en kon bij de audio-instellingen kiezen tussen PCM en Bistream.

Als ik nu een Blu-ray in de PS3 stop en dan een DTS-HD MA 5.1 track kies dan staan op de display van mijn Onkyo DTS 5.1
    Kies ik bijvoorbeeld een 6.1 of 7.1 track dan komt er zoals altijd PCM 6.1 of PCM 7.1 op het display te staan.

--
    Het is alleen jammer dat het fan probleem bij de FAT niet is opgelost.
    Na 15 minuten begint de fan te draaien ongeacht de temperatuur van de PS3.

Tot 2 firmware's geleden hoorde ik mijn PS3 zelden draaien.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Toch al een tijdje hoor; ik heb een paar maandjes terug mijn nieuwe surroundset aangeloten en toen kon ik ook al tussen die twee kiezen...

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Weer zijn er problemen met de Firmware :mad:

PS3 3.30 breaking PS3s, major problems reported.
    Het slachtoffer is weer de PS3 FAT , het lijkt wel dat sinds de verwijdering van de (Other OS) het systeem behoorlijk instabiel is geworden.

Gelukkig werkt mijn PS3 launch nog steeds zonder problemen , de vraag is alleen voor hoelang.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Mijne heeft sinds een tijd (denk sinds het verwijderen van die Other OS functie :+) last van dat het geluid soms weg valt voor een second of 2 tijdens het game of bekijken van een blu-ray film. Het beeld durf zelfs eens wegvallen.

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Enige probleem dat ik nu heb is dat de ventilator na 15 minuten begint te draaien.
    Dat probleem had ik voor v3.21 niet :mad:

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nou, die laatste update heeft mijn PS3 om zeep geholpen. Krijg geen demo of add-ons meer geinstalleerd.

Continu als ik Little Big Planet of Killzone 2 wil installeren krijg ik niks geinstalleerd meer. Erg irritant. Toenstraks nog de FIFA WC2010 demo proberen te spelen, maar dit lukte OOK al niet meer. Toch maar gekozen voor een complete format, dan maar alles kwijt maar who cares. 4,5 uur te gaan zegt dat gekke ding.

Ben benieuwd.

Alles is gebeurd sinds de laatste update trouwens :mad:

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    GOD-NONDE-JU!

Ik krijg geen update, add-on demo of wat dan ook meer geinstalleerd. Verschrikkelijk! Kan IEMAND mij vertellen wat the fuck ik hier aan kan doen?

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De forums staan vol met klachten over slecht/niet werkende PS3's :mad:
    Bijna alle problemen zijn ontstaan na het verwijderen van de (Other OS) functie door Sony.

Enige wat je kan doen is bellen met Sony.
    Omdat de PS3 is overleden na een firmware update moeten zij er ook weer voor zorgen dat de PS3 weer tot leven komt , ook al heb je geen garantie meer.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heeft de 360 maar 1 of misschien 2 keer echt wat problemen gehad met een update of niet?

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb een aantal dagen geleden ook een update moeten uitvoeren (ik had daarvoor m'n playstation misschien wel een maand niet gebruikt) en daarna nog gewoon wat spullen gedownload zonder problemen.

@ Melbuuln, wat bedoel je precies met het verwijderen van de (Other OS) functie door Sony? Val ik nu ook onder deze risicogroep?

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Als jij een PS3 FAT hebt dan val je in de risicogroep.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ohnee ik heb een PS3 Slim gelukkig.

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Vooral de 60GB en 80GB versie's van de PS3 FAT hebben problemen sinds de firmware 3.21
    Toen heeft Sony namelijk de (Other OS) functie uit de PS3 gesloopt.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je kon ooit eens Linux installeren op je ps3, nu dus niet meer :mad:

Echt belachelijk! De ps3 werd aangekondigd met vier grote functies:

-gamen (on en offline)
    -blu-ray
    -mediacenter
    -linux installeren

true de laatste optie gebruikten niet veel mensen maar ik vind het echt belachelijk dat ze het er zo maar af gehaald hebben

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Door het verwijderen van de linux functie is de PS3 (ook de mijne) behoorlijk onstabiel geworden :mad:
    Hoewel het updaten naar 3.21 een vrijwillige keuze was, was die voor PSN wel verplicht.

Als je de 1e PS3 (60GB) en de huidige PS3 naast elkaar legt dan heeft Sony al heel veel functies eruit gesloopt.

1. PS2.
    2. Kaartlezer.
    3. 2 USb-poorten.
    4. SACD.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina