UFC Undisputed 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 25 apr 2010.

1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Damnn , ik heb sinds gisteren de ufc 2010 demo , en mann wat issie vet ! echt een siper grote verbetering tov 2009!

Het voelt veel minder statisch en robotachtig aan.De hele pace van de game is een stuk sneller en animaties zijn een stuk vloeiender

2. Oz_1991

Oz_1991 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren de demo gespeeld. Ik vond het een beter spel dan UFC 2009. Het speelt lekkerder enz. Het enige minpunt is de submission. Als ik mijn tegenstander in de submission krijg kan ik het maar niet afmaken. Telkens weet mijn tegenstander te ontsnappen. Hebben jullie ook hier problemen mee of lukkken de submissions bij jullie wel?

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    *download demo
    edit: ziet de demo niet.. zal wel weer komen doordat jullie us account hebben oid..

edit2: ah.. google is my friend

Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  4. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Om goed te submitten moet je hem eerst goed afwerken. Je kan de stamina meter aanzetten via de options en daarin kan je zien hoe het met de energie staat. Is die van de tegenstander laag of rood dan heb je het meeste kans. En je fighter moet het ook kunnen natuurlijk.

5. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    haha mooi klote dat tutorial niet beschikbaar is.. ik druk over algemeen maar wat in.. en als ik een idee heb wat ikwil doen geen idee hoe ik het uit moet voeren hehe

Bijv. m'n takedown wordt constant gedefensed.. moet ik nog wat speciaals indrukken oid.

6. Oz_1991

Oz_1991 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt. Maar als ik nou een submission doe moet ik dan tijdens de submission op een bepaalde knop drukken of niet?

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vind ik ook maar klote, in UFC 2009 zat er nog mooi een tutorial in en kon je alles goed leren..

8. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0

De takedown vanuit de clinch is moeilijker.
    Aanrennen en voor de double leg takedown is iets makkelijker (en je moet tegen iemand met een mindere takedown defense), dat was uit mn hoofd LT indrukken en de RS naar je tegenstander toe.

@ Oz_1991:
    RS indrukken dan gaat hij voor een sub, RS ronddraaien dan blijf je de sub aanhouden (voorzover je tegenstander verzwakte stamina heeft zoals al eerder gezegd).

Hou ook deze in de gaten, aangezien er geen tutorial is in de demo (je kan uiteraard wel kijken in je action list in het pauze menu voor welke actions je met welke knop moet doen):

http://community.ufcundisputed.com/node/118390

9. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Misschien beetje noob maar op tv zie ik ze de ene na de andere takedown doen lol

10. reda074

reda074 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt niet heel veel verschil eigenlijk met 2009.. ik hoop dat career mode wel anders is in 2010.

11. Oz_1991

Oz_1991 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Richvd

Bedankt voor je aanwijzingen. Ik zal het proberen volgens jouw aanwijzingen. :)

12. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    In 2009 was het ook voldoende om op X te blijven rammen ;).

En voor de gene die zeggen dat het niet genoeg is veranderd echt een dikke vette ":')". Wat speelt ie heerlijk weg en hoe lekker vloeit alles in elkaar over. Alleen die rear nakedchoke is wat moeilijk te verdedigen.

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    absoluut man , de game is veel dynamischer geworden , mede door de snelheid die is opgevoerd , en het voelt ook veeeel minder statisch en robotachtig aan !

Als het online gedeelte nou ook goed werkt , dus dat ze een goede netcode hebben, dan is dit weer een game die je kan blijven spelen todat 2011 uitkomt.

14. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0

:emo:

Cutscenes zijn hetzelfde, camera hoeken, complete gameplay engine hetzelfde, commentaar veelal hetzelfde, so what ja het gevecht is wat vloeiender en er zitten wat meer moves e.d. in, wat een verschil om weer eens 60 euro te gaan betalen. wederom raken de klappen het lichaam en hoofd niet in de killcam, de filmpjes na de gevechten zijn vaak nog steeds het zelfde zoals op de rand van de ring springen, rampage zijn wolf huil ga zo door. Zal je zien dat de online lag nog steeds niet gefixed is zodat je nog steeds online amper moves kan counter flikken omdat er een lag van 1a2 seconde in zit.

Grafisch is er geen bal vernieuwd, als je een match begint zie je alleen een nieuwe scheidsrechter maar de scene is wederom hetzelfde, ze doen hunzelfde move als ze geintroduceerd worden. Ohja, we kunnen nu elkaar tegen de ring aanduwen. Had sowieso al in 2009 gemoeten aangezien de ring een hartstikke belangrijke factor van de sport is, en dit zou in de eerste plaats al een must moeten zijn

Begrijp me niet verkeerd, ik heb 975 gamerscore uit UFC2009 en heb hem dood gespeeld maar komop zeg. De game is leuk, maar niet voor 60 euro.

Dit is eerder een update waard(1200msp e.d.) dan een heel nieuw spel

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt enkel nog maar een demo'tje gespeeld en je kan nu al concluderen dat de volledige game niks meer is dan een update. :confused:

Juist deze dingen waar een grote ergenis qua gameplay, en dat hebben ze heel goed verbeterd.En Wat nu ook een grote verandering zal zijn is dat de Career mode nu echt uitgebreid is en veel toffer om te doen.

Maar ieder zn eigen ding he

16. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat nu ook een grote online community zijn he?
    Complete Fight Camps die je met vrienden ea kan maken enzo, dus daar zal wel een aardige verbetering inzitten.

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Als ik tegen CPU op de eerste 2 niveau's vecht win je altijd makkelijk op staand gevecht door een paar hoge trappen/stoten op z'n bek.. maar één niveautje hoger (experienced ofzo?) en de cpu doet gewoon takedown en vervolgens beetje knuffelen en submission en dan is het afgelopen.

De vraag is dus.. hoe hou je een takedown en een submission tegen?

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik win ong 50/50 op expert.

Takedown , en veelal transitions kan je goed uitvoeren , door je rechterpookie van ong half 6 tot 12 uur te draaien als ik het goed heb.Dan probeer je ook los te komen , je kan ook de pook naar links houden en dan houdt ie hem in de guard

19. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Hmmm maar op moment dat iemand je vast pakt voor de takedown moet je dan bepaalde knop indrukken?

Of als tegenstander voor de submission gaat? (ik las iets van stickie ronddraaien? Zo snel mogelijk of gewoon draaien en hopen?)...

Wel apart dat je zo'n submission gewoon kan doen met een "click" hier hadden ze echt een geniaal systeem van kunnen maken voor elke submission een andere combinatie van knoppen oid.

20. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Wat had je verwacht dan? De vele nieuwe moves en technieken die er in zitten zie jij over het hoofd? De veel betere colission ook natuurlijk. Dat de gevechten veel leuker zijn ook? Het draait toch allemaal om het vechten en met de aanpassingen die zijn gemaakt gaat dat echt 200x beter.

Deel Deze Pagina