1. Ikzelf had erg lang offline gespeeld zonder internet aangesloten te hebben, heb daarna Live account aangemaakt en alle achievements/gamerscore en savings werden gewoon behouden. Als dit om de een of andere reden toch niet het geval is moet je denk ik Microsoft even bellen, het zou gewoon goed horen te gaan hoor!
2. Die code moet je niet meteen gebruiken. Je krijgt 3x gratis 1 maand(dit betekent 1 gratis maand voor 3 verschillende accounts). Eerst deze maand met je gratis Gold uitspelen, dan kun je je 3-maand code gebruiken. Als je daarna ooit nog snel Gold moet hebben om wat voor reden dan ook en je hebt even geen code bij de hand, dan kun je gewoon een 2e of 3e account aanmaken voor een maand gratis op dat account.
***BELANGRIJK: Zorg, zoals Cookie al zei, dat je LIVE-e-mailaccount 18+ is, want anders baal je heel erg bij spellen van EA(ik heb het zelf ervaren) en ook bij het gewoon zelf kunnen overeenkomsten kunnen laten afsluiten zoals bij Zune marketplace. Anders heb je een e-mailadres van je ouder nodig die al deze acties voor je moet goedkeuren.
Ten tweede is er een verplichte update die je hele interface veranderd. Ik weet niet hoelang je al 'offline' heb gespeeld, maar dit kan in het begin even wennen zijn.
Succes ermee en veel plezier op xbox LIVE, het is het zeker waard!
Laatst bewerkt: 2 mei 2010