[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond dat stuk echt geweldig.

Wat ik ook erg vet vond was de technologie in zijn huis. (Dat hij die hologrammen samenperst tot een balletje en dan weggooit in een ring bijvoorbeeld) :cool:.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik zie net trouwens pas dat Hugo Weaving gecast is als de Red Skull. Jullie hebben hem vast weleens eerder gezien in redelijk onbekende rollen als Agent Smith, Elrond of V. :+

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die heeft daar wel een goed hoofd voor en kan vast ook wel een vet duits accent opzetten :D

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is toch nog steeds rumored?

Daar ben ik het wél mee eens. Vind het een prima acteur, heeft altijd van die unieke rollen (ongeacht of hij goed acteert of niet).

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jep. Zo word het helaas niet bekeken. Mensen "eisen" zowat dat het een soort TDK vervolg word. Zelfde soort actie en dialoog. Maar dat past gewoon TOTAAL niet bij Iron Man.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad! Ik vind de Batman zoals hij nu is fantastisch, net als de Iron Man. The Dark Knight is gewoon een wat meer serieuze film, iets wat veel kijkers het idee zal geven naar een 'betere' film te kijken.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt, er zit ook nog is een gigantisch verschil tussen Bruce Wayne en Tony Stark. Beide films hebben gewoon een andere stijl en vind het daarom maar een typisch gevalletje appels en peren vergelijken.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik vond de Tim Burton Batmans anders ook niet slecht hoor? Die hadden juist weer een typisch Burton sfeertje.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, zijn ook geen slecht films. Maar denk dat je die films ook moet bekijken met een bepaalde 'tijdsgeest'. Danny Devito als Penguin anno 2010 moet het bioscoopubliek echt niet hebben denk ik. De superhelden film word steeds sneller volwassen.

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Net Mary & Max gezien, over iemand met Aspergers Syndroom en een Australisch meisje wat een penvriend zoekt.. Verplichte kost voor elke hardcore gamer.

[yt]KZ3vlMO-Z-I[/yt]

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    waaah 300 nu op tv hehe ff aangezet kan die film zowat dromen wat een geniale film.
    En ik weet dat veel mensen het niet met mij eens zijn maar goed.
    Deze film echt in mijn top 5 beste films ooit gezien hehehe. Echt een mannen film veel actie, verhaal "niet goed" volgens velen maar ik heb me daar nooit aan gestoord (misschien omdat ik mijn eigen verhaallijn eromheen dacht?), veel spieren, schreeuwen (lees; oerkreten) en bloed geweldig!!
    En de quotes niet te vergeten: Immortals... we put their name to the test. :D

Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  12. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Net A Sound Of Thunder gezien, was toch niet echt goed te noemen. Special effects waren echt een dieptepunt, in sommige games is het tegenwoordig mooier :emo:

Wikipedia:

8)

5,5/10

13. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    :lol:

Hier kon ik om 2 uur 's nachts onverwachts wel even om brullen met de film nog goed in mijn achterhoofd.

14. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist Boondock Saints II gezien. Niet zo geweldig als deel een maar een goede opvolger. Jammer dat Defoe er alleen aan het einde mee deed maar ja :mad:

15. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    een ABSOLUTE topper! Mooie is dat de regiseur dus een soortgelijk leven heeft... echt een geweldige film van begin tot eind. Zeker weten een must see maar geen kinderfilm!

16. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    zometeen avatar kijken, ben benieuwd!

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Kick-Ass 7/10

Bij vlagen leuk, einde was wel echt meesterlijk! Hit Girl is echt amazing gecast.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Net The Boat that Rocked gezien, de USA en sommige DVDs titel is PIrate Radio. Gaat dus ook over een piratenradiostation in de Noordzee, niet Veronica, maar iets Brits. :+ Leuke film, jammer dat er geen reet klopt. Hij is leuk, grappig, hij is rock 'n' roll en daar doe je het voor je. Prima film. Tof acteerwerk van Philip Seymour Hoffman en Bill Nighly. 7,5/10

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had 'm gister ook gezien idd, drama.
    Verhaal was ruk, actie was Spartacus-like, totaal niet mijn ding. Irritant camera werk en matige acteurs.. ook eentonig omdat het maar op 1 a 2 locaties afspeelt... meh 3/10

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ok kwa verhaal heb je gelijk. Maar kom op, er zitten echt een paar prachtige shots bij. En Spartacus heeft de hele stijl matig gekloond.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina