FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5-1 gewonnen met Tanzania _O_ (tegen noord ierland)

2. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel in het Engels dus weet niet hoe hoe het in het Nederlands heet maar je moet gewoon via het hoofdmenu de spelmodus 2010 World Cup starten en dan kiezen voor Full (je hebt ook Qualification en Finals). Dan begin je in 2008 met oefenwedstrijden en kwalificatiewedstrijden en werk je naar het WK toe.

Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nu bezig met de World Cup(online) met Montenegro.
    Montenegro - Wales 4 - 2
    Montenegro - Schotland 6-1
    Montenegro - Engeland 3-3
    Achste Finale: Montenegro - Frankrijk 4-3
    Kwarfinale: Montenegro - Argentinië 5-3
    Halve Finale: ?
    Finale: ?

4. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met Zwitserland vanaf de kwalificatieronde op het niveau wereldklasse, maar ik win echt steeds ruim. Misschien ook wel omdat ze in zo'n makkelijke poule zitten.

5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Montenegro heeft een zeer goede voorhoede :)
    In de groepsfase had ik 14 goals voor en 3 tegen door Nederland met 7-1 te verslaan en Noorwegen met 6-2.

Eerste wedstrijd met Thailand verloren tegen China op Legendary met 3-0.
    Na 80 minuten was het op bij Thailand en was het snel 3-0 en kon China de 3 punten pakken

6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Voor de 3e keer verlies ik van Brazilië online.. en weer zit het niet mee

7. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ver zijn jullie tot nu toe gekomen? Ik heb met Kroatie de finale behaald maar niet gewonnen en met Ghana de halve finale.

Heb qua 5 sterren teams alleen nog met Engeland gespeeld en al stuk of 20 potjes.

8. Issam10

Issam10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeahh,met Hongarije 5-2 gewonnen tegen Frankrijk

9. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Wk gewonnen met Nederland, kwarfinale met Thailand en nu achtste finale met Mozambique.
    Alleen is Benjani nu geblesseerd, de speler waarvoor ik Mozambique ben..

10. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Halve finale: Nederland
    Kwart finale: VS
    1/8 finale: Bosnië, België

Nu met Japan bezig..

11. mikeVermeule

mikeVermeule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duiken jullie met strafschoppen? Met de A-knop is het toch niet?

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Rechterpookje.
    Probeer anders de penaltytutorial;)

Ik speel nooit meer tegen Engeland, kansloos team..
    Ze rennen overal langs, zojuist voor de tweede keer op rij in de halve finale uitgeschakeld door Engeland, ik stond 2-0 achter. Maakte de 2-1 in de 70ste minuut en toen ging hij al tijd rekken:lol: Toen pakte ik de bal eindelijk af, pakte hij hem weer --> lange bal naar voren en Agbonlahor die iedereen voorbij rent en scoort. Echt heel triest..

13. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Engeland heel triest idd.. heb alleen nog nooit van ze verloren.. Maar ook niet gewonnen

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Haha, dat zal ik ook niet meer doen.
    Wel toevallig, ik speel nu voor het eerst niet met Nederland maar Costa Rica, kom ik als allerseerste tegenstander Nederland tegen8) Of kan je niet tegen je eigen land spelen normaal?:)

15. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Spanje juist een ongelofelijk luckersteam. Daar speel ik echt nooit meer tegen.
    Sta nu in de finale van Online World Cup met Argentinië, win je iets als je de finale wint? Dan weet ik of ik mijn best moet doen :9

Edit: Ik kom geen hond tegen, alleen steeds dezelfde kerel maar die wil niet spelen want hij heeft een team met een halve ster, ook wel begrijpelijk.

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou het niet weten, 6x gedaan, 1x uitgeschakeld in de finale, 2x uitgeschakeld in de halve finale, 2x uitgeschakeld in de kwartfinale en 1x uitgeschakeld in de achtste finale8)
    Ik ben echt typisch Nederland, nooit echt het WK winnen maar altijd wel ver komen.

Wel 2-0 van Nederland gewonnen met Ruiz:cool:

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb volgens mij weer een Fifadip. Alles gaat de laatste wedstrijden mis, passes komen niet aan etc. Hopen dat het snel over is.

18. MonkeyXXL

MonkeyXXL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je krijgt niks bijzonders, behalve een mooi scherm dat je kampioen bent geworden en natuurlijk dat 1tje achter je naam bij cups op de leaderboard.

Ik won vanochtend met Frankrijk de finale met 3-2. Ik stond 2-0 voor kwam hij terug door 2 doelpunten van Cristiano Ronaldo die trouwens kwamen door 2 verschrikkelijke blunders van mijn keeper. Ik wisselde de keeper en ik maakte meteen 3-2:+ Was wel blij want was al 3 keer in de halve finale geklopt door fouten of blunders in de verdediging. Deze keer viel het kwartje gelukkig de goeie kant op.

19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Na 4 wedstrijden in de Asia Kwalificatie sta ik 3e met maar 6 punten.
    Eerste wedstrijd te onder gegaan tegen China met 0-3 waar ik best wel veel kansen had laten liggen.

Tweede wedstrijd tegen Indonesie op de valreep gewonnen om in de 88e minuut de 2-1 te scoren :).

Derde wedstrijd tegen Oezbekistan vroeg op een 2-0 voorsprong gekomen en vlak voor rust een penalty weggegeven waar zij de 2-1 uit scoorde en in de 2e helft gebeurde er niks meer.

Daarna weer tegen Oezbekistan en kwam vroeg op een 0-1 voorsprong die ik dom uithanden gaf waardoor ik 2-1 achterstond in de rust.
    Na 70 minuten Zeer Aanvallend gaan spelen en kreeg gelijk de 3-1 om me oren.
    Gelukkig kon ik daarna snel de 3-2 maken maar in de 90e minuut kreeg ik weer een penalty tegen en verloor uiteindelijk met 4-2.

Nu moet ik thuis spelen tegen het ijzersterke China die ik kosten wat het kosten moet winnen anders kan ik de volgende kwalificatie fase wel vergeten :p.

Tussenstand na 4 wedstrijden :

1.China 9 (10-4) +6
    2.Oezbekistan 7 (8-6) +2
    3.Thailand 6 (6-9) -3
    4.Indonesie 1 (4-9) -5

20. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    gvd zal wel aan mij liggen maar heb net gewoon met 3-0 verloren tegen Spanje sta je dan met je sterspelers van nl

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina