Gefeliciteerd met die eerste overwinning, al hadden we er moed op om gelijk te komen, totdat House een vastloper had 2e wedstrijd waren wij duidelijk wéér de betere. 5-4 winst Morele winnaar ? : FC Initium
Eerste hadden wij sowieso gewonnen , 3-1 voor en hadden het allemaal in controle. Jullie goal was nota bene een vrije trap.. Tweede speelde ik niet en onze speelstijl is aanvallend erg op mij gericht dus dat is ook aan aderlating.
eerste wedstrijd waren jullie afgemaakt als hij niet vast was gelopen. En je kan wel zeggen dat jullie mensen miste, maar misschien niet zo essentieel. 2de wedstrijd verliezen we op 1 goal verschil, die hoogstwaarschijnlijk wel was gemaakt mits ik erbij was. Dit alles zonder mezelf zo erg op te hemelen, maar het zegt al genoeg dat ik in 206 wedstrijd 340 keer heb gescoord.
Eerste wedstrijd waren wij op het begin beter, en hadden we ook gewoon moeten scoren. Echter lukte jullie dit wel op slag van rust, en werd het al snel 3-0. Na de 3-1 hadden we echter 't gevoel dat er meer in zat. Jammer dat hij vast liep bij House. 2de wedstrijd komen we 4-0 voor, en vonden we het wel goed zo. We werden wakker geschud toen jullie de 4-2 maakte, en maakte toen de 5-2, toen was het wel gespeeld. Maargoed, hoop snel op nog een wedstrijd.
Omdat je die tweede wedstrijd niet hebt gezien, want dan had je daar wel anders over gepraat, en je hemelt je eigen wel op btw was Godsmack wel scherper dan jou hoor !
moet je je is bedenken als godsmack en ik samen spelen ik hemel me zelf niet op, zeg alleen dat onze speelstijl erg op gericht is op mij met bepaalde aanvallen. We spelen dan erg via de flanken en bijna elke kopkans is een goal, een belangrijk wapen.
Je lult...Eerst zeg je dat de reden dat het 2de potje voor jullie verloren ging was dat jij er niet bij was..vervolgens als wij zeggen dat wij ook mensen missen, dan is het in een keer niet meer essentieel, gelul De eerste wedstrijd was dan wel een 3-1 voor jullie maar nou niet bepaald door jullie voetballende kwaliteiten, de eerste helft hadden wij overmacht maar vergaten te scoren, vervolgens komen we 1-0 achter, toen gingen we meer aanvallen en scoorde jullie 2 counters.
1ste pot kunnen we over blijven praten maar zullen nooit weten hoe die was verlopen wanneer we die uit hadden gespeeld maybe maakten jullie wel 10 doelpunten maybe wij wel. 2de pot speelde wij slecht vooral eerste helft vond het nog knap dat we terug kwamen waardoor een vendering ond gespaard bleef. 2de pot wel verdiend verloren. Confrontatie van gisteren gewoon 1 - 1 zie geen morele winnaar of dat een van ons de beste waren. Jullie hebben wel een goede any! Weer de betere begreep ik niet denk dat wij opgeteld vaker en met dikkere cijfers hebben gewonnen dan jullie van ons in het verleden. Maar goed ieder zal dat anders zien!