FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Tegen Argentinië is het ook niet te doen met Tevez en Messi :+

2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Pffff, na zes potje te hebben verloren, eindelijk weer eens winst.
    Was niet alle zes de wedstrijden de mindere, maar kreeg toch flink klop. Ik hoop dat ik deze stijgende lijn kan vasthouden. Tegen Engeland kan ik vaak toch redelijk stand houden met Italië.

Ik ben nog wel aan het sleutelen met de tactische instellingen en de opstelling een beetje aan het tweaken. Beide hebben toch wel invloed op het geheel ben ik er nog niet uit wat voor mij de ideale instellingen zijn. Bij te veel druk heb ik het idee dat spelers, zoals Rooney, te snel worden losgelaten. Agressie heb ik inmiddels opgeschroefd naar de 70, met afdekken.

3. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Kut, Argentinië is mijn team :+ Ik dacht ik ga niet voor een superteam waar iedereen een hekel aan heeft dus pak Argentinië. De keeper en de verdediging is echt bout hoor :9 Speel zelf ook niet met Messi in de spits ofzo dat is laf.

Laatst bewerkt: 3 mei 2010
  4. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is het nog wel te doen tegen Argentinië. Het middenveld van Engeland is: Gerrard, Lampard, Beckham, Carrick. En dat van Spanje is helemaal ziek: Xavi, Iniesta, Fabregas, Xabi Alonso/Silva.

5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Misschien een idee om elkaar hier te helpen met een goede opstelling en tactische instellingen. Sommige hebben dit zo goed voor elkaar, werd gisteren nog lekker weggetikt door Egypte, terwijl ik speelde met Italië. Die gozer had het echt goed voor elkaar. Hij wilde wel prijs gegeven dat ie speelde met de standaard opstelling van Egypte, maar hij tactisch het één en ander had aangepast.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond Argentinie wel te doen hoor:)
    Alleen Engeland en Spanje ga ik niet aan. Tegen Spanje heb ik nog niet eens gespeeld, misschien dat ik dat ga doen als ik in de poule de eerste 2 wedstrijden win.
    Maar ik heb al 1 finale en 2 halve finales verloren tegen Engeland, en vaak was ik de betere maar won hij op de counter.

Deel 2, hier kunnen we verder.
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3753030#post3753030

Laatst bewerkt: 3 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina