The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het leuk om allemaal planten, paddestoelen enz te plukken en met Alchemie bezig te zijn :) ! Ik vind die grotten allemaal heel leuk! Ik heb soms wel zitten zoeken naar de ingang van zo'n grote lol .. krijg ik een melding dat ik zulk een grot heb gevonden, maar zie ik geen ingang en maar zoeken hahaha!
    Op zo'n paard rijden is wel tof, maar in het begin wel wennen met de besturing!

Ik heb nog erg veel te ontdekken! Maar ik wil gewoon spelen, fun hebben en in eerste plaats de Main Quests oplossen, hier en daar wat nieuwe locaties ontdekken, bij een of andere Guild aansluiten, wat side quests oplossen en het spel uitspelen ... Daar zal ik waarschijnlijk wel een jaar zoet mee zijn, mijzelf kennende! (ik kan ook niet zo vaak spelen en soms speel ik ook nog andere games tussendoor).

Persoonlijk ben ik van mening dat elke Guild wel zo zijn leuke dingen heeft, maar smaken verschillen en dat is oké!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik heb toch altijd het gevoel iedereen hiervoor te waarschuwen.

Als je het speelt: Save op tijd en vlak voordat je de keuze moet maken tussen Mania en Dementia. Doe je dit niet op tijd, dan kun je de hele expansion opnieuw doen. Doe je dit wel op tijd, dan hoef je maar een klein stuk opnieuw te doen, de andere richting in. Het heeft allemaal met 1 laatste achievement te maken. ;)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ugh, boeien mij die Achievements nou. :x

4. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Die Achievements kunnen mij nu niet echt iets maken ...
    Ik ga voor de fun, de gameplay ... en het verzamelen van achievements is leuk, maar voor mij een bijzaak ;)

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443

Ik vond grotten juist vreselijk!
    Door die rotte gangen lopen en monstertjes slachten.:lol:

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zelf weten. :+

Trouwens: Op een gegeven moment moet je met SI ook een grot in. Deze gaat op een gegeven moment een beetje beven. Zou ik wel om het hutje mutje saven; wat daar naar beneden komt dood je vrijwel direct. Het maakt dan totaal niet uit of je level 1 bent of level 44 ofzo. ;)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Fok. Ik had ff de updates van deze game verwijderd om met een nieuwe char van de money glitch gebruik te kunnen maken. Uiteindelijk besloot ik dat niet te doen en weer de updates te installeren.

Nu zit ik met het probleem dat het beeld om de zoveel stappen blijft haken. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Misschien even wat DLC verwijderen of opnieuw updates verwijderen en installeren? Of beide.

Heb dit probleem nog nooit eerder gehad en ik zou het fijn vinden als dit opgelost word. :mad:

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Money Glitch :emo:
    Met Alchemy kun je zo rijk worden he.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik heb toch gezegd dat ik het niet gedaan heb?
    Of kun je niet lezen? :+:mad:

Als je een oplossing voor mijn probleem hebt, dan hoor ik het graag hoor. =(

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    8).
    Je wilde het toch duidelijk gaan doen staat er.
    Ik zou de cache effe legen, alle DLC verwijderen en nog eens proberen.

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ach, beetje eigen schuld dikke bult gevoel heb ik. :+ En nee, heb geen oplossing voor je probleem. Nog nooit van gehoord zelfs.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Sowieso is dit wel een veel voorkomend probleem. Het beeld blijft wel vaker even hangen, maar niet als je alle updates gewoon hebt.

Ik zal van de week wel ff doen wat Tyrant zei. :9

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Is het gelukt?
    Ik ben weer verder gegaan met m'n save, damn mijn Bosmer is whooping some ass! :D

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Eindelijk m'n game weer terug, van de week denk ik maar eens een Thief ofzo maken :D

Hoe vaak is al de DLC al DotW geweest btw? Heb er zo weinig zin an met die prijzen :+

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik heb vorig jaar alles gekocht met 70% korting.
    Veel ervan btw nooit gebruikt. Alleen Thieves Den, Frostcage Spire en Tomes.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ga er nu mee aan de gang. :9
    Heb ff niks te doen met WoW. :+

Dit topic moet in leven blijven! :mad::+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Problemen van mijn kant zijn allang opgelost.
    Dank u wel Tyrant! ;)

Inmiddels heb ik de verhaallijn ook alweer uitgespeeld. Had geen zin om een hoger level te bereiken speciaal voor die Deadra Armor. Ik bid dat ik er later nog een paar losse tegenkom of dat een verdwaalde shop iets verkoopt.

Overigens heb ik misschien nog wel een tip waar mensen weinig van af weten.

Bewaar al je Sigil stenen die je verzamelt hebt. Per set van armor heb je er 6 nodig, incl shield, maar zonder wapen.

De reden dat je ze moet bewaren is omdat je ze kunt vastplakken aan je armor. Zo worden bepaalde stukken van Imperial Watch armor in eens een stuk waardevoller. Zo had ik daar een stuk van dat van 50 waarde, naar zo'n 3300 ging.

Deze sigils geven ten tweede een soort van stat boost aan je armor en je char.

Je kunt het, enchanten, door een sigil stone aan te klikken. Vervolgens voeg je een item toe en geef je je nieuwe item een naam. Druk dan op X en je hebt een zeer waardevol stuk in handen dat ook nog eens een extra statboost krijgt, zoals gezegd.

Hoop dat het zo duidelijk is. Je hebt er in het begin zeker wat aan.
    Helaas zit ik nu met 10% chameleon, wat zo lelijk is om mee te spelen.

Dan maar wachten tot ik mijn Imperial Dragon Armor krijg of tot dat ik die Umbra bitch kan verslaan. :+:9

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Right you are! Helemaal kapot gespeeld op mn 360. Binnenkort ff kijken of ik hem voor mn PS3 ook haal :+

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Een deze dagen even de DLC aanschaffen ;)

* houd topic actief voor Yellow *

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Shivering Isles is erg vet, maar op de een of andere manier vind ik Knights of the Nine toch leuker. Dikke verwijzing naar mijn grote interesse De Tempeliers. Ook de Hide Out die je dan gaat bezoeken heeft een verrassende eerste entree.

Ik mocht geloof ik niet meer beginnen over Mehrunes Razor, maar dat is echt lootheaven. :+

Voor de rest zijn The Vile Lair and Dunborrow Cove, of zoiets, ook zeker aan te raden. The Vile Lair unlockt een handelaar die tot 3000 G per item kan verkopen.

Verder, als je alle dingen gekocht hebt, kost zo'n 5500 goud, dan heb je ook nog eens een chest waarop je security en alteration kan trainen. Met de skeleton key word het dan helemaal een makkie. Twee uurtjes button bashen en een bezoek aan de eerste hulp en je security staat op 100. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina