3-1 verloren, maar House liep vast. Zat imo veel meer in voor ons, miste vooral in de begin fase veel kansen. 2de potje met 5-4 gewonnen, stonden 4-0 voor en 5-2, en toen waren we niet meer zo scherp waardoor het nog onnodig spannend werd.
die 3-1 waren wij echt wel over jullie heen gegaan. Stonden 3-0 voor, 3-1 kwam uit een vrije trap en erg kort daarna liep House vast.. Moeten we nog een keer doen, wil er zelf bij zijn!
Voordat de 1-0 viel, hadden jullie niet veel te zeggen hoor. Daarna vielen de goals erg snel, en leek het ook al beslist. Na de 3-1 kregen wij nog een hele grote kans, helaas ging die tegen de keeper aan. Inderdaad, morgen ofzo maar eventjes kijken.
Morgen ben ik niet beschikbaar, kan Dinsdag weer. Voor de 1-0 hadden jullie misschien wel wat meer balbezit, maar het was nou niet dat er een goal aankwam.
De eerste wedstrijd viel de verbinding na 55 minuten uit met een 3-1 achterstand, waarin we zeker nog kans hadden en de tweede wedstrijd hebben we terecht gewonnen met 5-4. Ralluf speelde als any zeer goed en gecontroleerd. 100 procent aanwinst !!!
Zullen we de derby ergens deze week weer herhalen dat ik er ook bij kan zijn? Ralluf onze nieuwe sterspeler
Hmmm ff kijken, dus Ralluf en ik kunnen al, dan hebben we er minimaal nog 1tje nodig. danny? Martijn? Triple? edit: This vandaag maandag, en maandags kijk ik VI. en dat is van half 9 tot 10 uur.
Me vriendin kijkt tv en ben redelijk naar de klote. Morgen komt fifa WC binnen dus dan denk ik dat ik ook niet aanwezig ben!