1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. christab

    christab Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk anders of meer mensen hem willen en koop dan met zen alle tegelijk krijg je mischien wel korting
     
  2. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ze hebben de markt voor zich alleen, kijk maar naar Bose, die doen ook never nooit iets van de prijs.. Het enige voordeel wat wij kunnen hebben, is als je iemand weet in Amerika die he voor je mee neemt.

    Hebben wij destijds ook gedaan, wij bestelden geloof ik 12 stuks bij de UK en we kregen 10% korting plus we hoefde maar 1x shipping cost te betalen..
    Omgerekend koste ons headset 200 euri..:D

    Dus als je wat mensen bij elkaar kunt sprokkelen... Is dat de beste oplossing..:thumbs:
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138

    I'm in !

    Nog meer gegadigden ????
     
  4. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet misschien nog iemand voor jullie, ik zal het hem straks even vragen;)
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    I'm in bij zo'n gezamelijke aankoop! Had hem destijds bij Oldskool spijtig genoeg gemist, of te lang getwijfeld toch)
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Thx ! hopelijk wordt het wat en kunnen we hier een powerbuy regelen.....


    Alvast bedankt ! :cool:

    Ik neem aan dat jij dan ook meedoet ? Dan hoef je hem niet van mij over te kopen, dan kunnen we het contract verscheuren .....
     
  7. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dan allemaal voor hetzelfde model gaan bij zo'n gezamelijke aankoop? Voordeel is 1 keer verzendkosten maar waar wordt het dan heen gestuurd en hoe komen ze dan uiteindelijk allemaal bij de juiste personen? Gewoon wat praktische vragen :)
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Headsets worden naar 1 bepaald adres vestuurd. Misschien wel jouw adres 8) , van daaruit gaat de distributie verder.

    Verzendkosten binnen nederland is maar 7 euro of je kan het ophalen..... Het liefst bij iemand die in centraal nederland woont.

    Waarschijnlijk kun je verschillende versie wel kopen, maar als je 10% korting krijgt waarom niet meteen voor de a40 ?

    Wat ik me wel afvraag is, zouden ze de mixamp er ook bij willen doen ?
     
  9. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee ik doe nog niet mee, ik heb nu nog de tritton AXPro maar wil uiteindelijk upgraden alleen heb er nou nog geen geld voor :+ en voordat ik geld heb duurt nog wel even 8)
     
  10. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hadden met Oldskool, 12 setjes besteld vanalles wat.. Deze hebben we op 1 adres laten aankomen 3 dozen netjes verpakt.. Van Eindhoven uit zijn wij gaan rijden.. Dit gewoon voor de fun en het was kerstavond..

    Je kunt ook afspreken dat ze de pakket komen ophalen en eventueel versturen met de kosten voor de koper natuurlijk..

    Kort samengevat: 1 persoon besteld alles / iedereen maakt geld over op zijn rekening / het kost een beetje vertrouwen natuurlijk, maar dat was bij ons Oldskool geen probleem.. Het is een hele opzet maar het scheelde ons ruim 50 euri p/p
     
  11. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Lekker toch, dat zoiets nog kan! En voor vijftig euro kan je nog mooi ff 25 pilsjes kopen:b:
     
  12. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    50 Euro p/p is zeker de moeite waard. Zal er een weekendje over nadenken. Zal toch pas eind mei worden eer dat ik ga bestellen en tegen die tijd weet ik wel of het de A30 of A40 gaat worden. Misschien in de tussentijd een mooi mailtje naar Astro sturen. Maak er wel wat moois van. Zal het plaatsten voor ik het verstuur. Kijken of er in de tussentijd nog meer gegadigden zijn. Ik ga voor 20% lol ;)
     
  13. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Sander, post anders ook ff een oproep op Oldskool, misschien zijn daar ook nog wel liefhebbers voor een Astro!;)
     
  14. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    done :)
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hou ons op de hoogte !

    Ik wil best mezelf opofferen als centrale punt ! Ik woon in Lelystad en er is een postkantoor bij mij om de hoek.
     
  16. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zover als ik kan zien zijn we tot nu toe met:
    -Ik
    -Unubisnefer
    -Dial
    -Dr0kz (wilde nog een maandje wachten maar voor mij wordt het toch eind mei eer ik bestellen ga, dat is dus een maandje verder)
    -Scarluuk's maatje?
    Op oldskool nog niemand.
     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik spreek die gast maandag dan weet ik meer voor jullie of hij interesse heeft :)
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    AL andere geinteresseerden ?
     
  19. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    nope
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Die gast heeft geen interesse =(
     

Deel Deze Pagina