Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Alles wat jij een verbetering noemt vind ik juist slecht :+. Hoppen was awesome, grenades waren niet overpowered en armorloadouts zijn... ja hoe zal ik het zeggen, maken de game een beetje mainstream maybe. Sprinten is tof, jetpack ook wel. Maar zo'n shield of invisibility cloak stimuleert geen toffe gameplay maar chaos. Ik ga te vaak dood omdat ik er geen raad mee heb hoe ik in sommige situaties moet reageren. H3 was gewoon lekker simpel maar op langere termijn diepgaand.

    En hiermee gaat bungie grof de fout in. Het spel moet simpel zijn en niet makkelijker.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904
    Van wat ik nu allemaal heb gehoord klinkt het erg deprimerend.
     
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje onduidelijk dat dat tabjes waren, maar eigenlijk wel strak. Danku!
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Blijft na een match nu ook gewoon vastzitten. Ik zit bij het scherm waar ie een map in laad maar dat duurt onderhand al zo'n 10 minuten....en ik kan niet eens terug naar het main menu.....
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904
    Heb ook het idee dat Bungie meer bezig is geweest met de statistieken/menu's dan de game zelf..8)
     
  6. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik momenteel ook, en ik denk vele andere hebben hier ook last van.
     
  7. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de server het nu op geeft, we hebben net nog wat potjes kunnen spelen, maar nu werden we uit de postgame stats gegooid naar de lobby en staat er dat de server niet meer beschikbaar is atm. Misschien hebben ze hem offline gegooid om wat te fixen?
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Als ik een match af heb gerond moet hij altijd weer laden van de server.

    Maar dat is bij iedereen van mijn vriendenlijst.
     
  9. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn dus de dingen waarvoor een beta bedoeld is. Ik vind het zelf een heerlijke game alleen zit je bij powerhouse wel erg snel op elkaars neus. Het had wel iets uitgerekter gemogen waardoor je wat langer moet lopen.
     
  10. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste impressies van mensen die graag zeuren en halo 3 gewend zijn. Over een paar dagen is iedereen gewend aan de nieuwe gameplay en dan zullen de meeste wel een andere mening krijgen.

    Ik liep in het begin ook enorm te kutten, maar nu vind ik het echt heel tof.

    Toen halo 3 uitkwam liepen ook veel mensen te bitchen dat halo 2 zoveel beter was
     
  11. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Arme, arme Bungie. Die zullen het wel behoorlijk druk hebben daar nu! Beta servers offline en de servers van de site krijgen het nu op hun kloten.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Bij de ene gaat ie nu goed en de ander(ik bijv ;) ) alleen maar Reach server is not available....
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ondanks het geklaag toch even mijn erg korte "mening".

    Jammer inderdaad dat de servers het niet zo goed trekken, de servers zijn niet "up" maar "op" hoorde ik eerder vanavond :lol:

    Gameplay is van alle Halo's het meest "anders", het voelt zwaar maar niet traag, eerder solide ofzo. Het niet zo hoog kunnen jumpen is inderdaad erg wennen, muurtjes die je normaal zo kon pakken zijn nu onmogelijk te temmen. Airborn is tot op heden door mij de meest gebruikte armor pack maar is wel klote als je bumper jumper als layout gebruikt...

    Wapens voelen erg lekker aan, granaten ook weer... Wennen... Ben er nog niet positief of negatief over, de game heeft meer tijd nodig om te groeien. Hem nu al afbranden op de eerste avond van een beta vind ik nogal op de zaken vooruit lopen, Bungie zal gerust nog zaken aanpakken, verbeteren en/of tweaken. Wat mij betreft weer een game die veel online pret gaat bieden komende winter! :thumbs: (mits ze de servers op orde krijgen)
     
  14. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat er nogal wat moet worden geupgraded maar verder zijn die nieuwe wapens wel cool
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk dat ik maar een andere gamepie erin mieter want dit wachten is niks aan, dan wacht ik wel dat het probleem echt gefixt is, want hier blijft gewoon alleen maar server unavailable staan, heeft geen zin.
     
  16. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Jammer dat de server eruit ligt, ik had wel schik mijn eerste potjes.

    bakte er geen zak van, maar goed.
    Vind de loadouts persoonlijk erg tof (op stalker na dan), maken de game toch behoorlijk anders en dat had Halo na deel 3 wel nodig voor mij.

    Haal overigens onwijs veel assists omdat mensen bij je in de buurt blijven hangen voor de kill wanneer je die shield overload doet (of hoe die armor perk ook heet) en dan worden ze redelijk vaak door je teamgenoten gemold.

    dus snel die server fiksen Bungie, ik wil meer.....
     
  17. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga maar eens gewoon Default proberen, iedereen zegt Recon maar dan kan je niet meer zo snel richten met melee.. Met Default lijkt het probleem wat te zijn opgelost. Wel vervelend aangezien ik zo gewend was aan bumper jumper, nu krijg ik dat geknooi weer met springen.
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Bumper jumper werkt nog wel, maar het is idd onhandig dat equipment op X zit. Hoewel ik daar alleen bij jetpack echt last van heb.
     
  19. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 potje kunnen spelen, en ik moet toch eerlijk zeggen dat dit spel echt goddelijk lekker speelt. Ik ben helemaal verliefd geraakt op de sprintfunctie. Dit was precies wat Halo nodig had, iets wat de pacing iets sneller zou maken! Ik haatte het om bij Halo 3 altijd als zo'n slome lul rond te lopen, en ik ben blij dat dit niet meer zo hoeft te zijn in Reach.

    Verder is de Magnum ook behoorlijk nice, de verbeterde RoF en de scope doen dit wapen veel goed. Ik ben ook heel tevreden over de DMR. De DMR is heel effectief voor verre afstanden en de Magnum voelt een beetje als een all-round beast :+. Ik heb verder nog niet veel met de andere wapens kunnen spelen dus ik hoop dat de servers morgen weer online zijn :).
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2010
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het ene potje wat ik speelde kon ik sprinten en al die andere dingen. Het sprinten is cool maar wel wennen denk ik, vooral als je wil draaien tijdens het sprinten. Een vriend van me zegt dat ik de beta moet verwijderen en opnieuw downloaden, dan zullen de errors weg zijn over server unavailable. Lijkt mij erg sterk, maar ach...het proberen waard.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina