[XOne] Assassin's Creed [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor ik vind hem ook de moeite waard.Vroeg het mij namelijk ook af.
    Maar toen ik hem in huis had vond ik het wel leuk.Ging hem spelen en was er meteen verslaafd aan.Morgen maar weer eens gaan spelen.Heeft hele
    mooie graphics vind ik.En het spel zelf is natuurlijk ook wel leuk

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de 1 gehaald voor 15 euro en strax maar even spelen.

3. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig met die vlaggen verzamelen.Ik moet er nog 3 in 1 level.Wanneer gaat die achterdeur open bij de bibliotheek?En die opdracht van Leap of Faith hoeveelste opdracht is dat?Want als het goed is moet ik deze 3 nog hebben

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren en uurtje gespeelt op het spel.
    Ik vind het geen super spel maar toch best leuk.
    Nu zit ik met de 2 komende vragen.

Waar kan je zien hoeveel procent je al voltooid hebt en hoe kan je die vlaggen oppikken voor die achievement

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Je moet sowieso niet eerst deel 2 gaan spelen, want dan is deel 1 gewoon slecht. Deel 2 doet namelijk gewoon zoveel dingen die deel 1 fout deed wel goed. En je mist een groot deel van het verhaal.

6. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe die achterdeur open gaat in de bibliotheek?of na welke opdracht?

Ben ook eerst met deel 1 begonnen.Als ik 1 uitgespeeld heb kan ik altijd deel 2 kopen(tegen die tijd is ie wel goedkoper)
    denk ik

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Speel gewoon lekker door. Op een gegeven moment tijdens de story gaat ie open. En zoveel boeiends is daar nou ook weer niet te vinden.

8. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Inderdaad, achievements verneuken je eerste spelbeleving alleen maar!

10. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand hoe ik die blauwe wand in maps weg kan werken, zo kan ik de maps nooit uitspelen... Ik zou nu dus best wel een naar het rijke gedeelte van Arce willen \o/

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Verder in het verhaal gaan ;) Die gaan vanzelf weg hoe meer memory blocks je unlocked.

12. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Dat is gewoon logica... Had je dat zelf niet kunnen bedenken faridjee? :+

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, na een hele lange tijd niet gespeelt te hebben heb ik hem eindelijk eens uitgespeelt (moest nog 2 assa's) alleen nu heb ik redelijk wat vraagtekens, vooral vanwege het feit dat ik me heel veel niet herriner. Ik zou graag aan deel 2 snel beginnen maar zou iemand mij in het kort de belangrijke dingen uit kunnen leggen?
    Zo ver ik het snap ben je dus een testexperiment, reis je naar 1100 naar Altaïr (Waar jij dus een klein, klein kleinzoon van bent omdat je die mermories diep in je DNA hebt?). Je bent lid van een Assassins Guild die 'corrupte leiders wilt doden' Dit doe je leuk maar langzaam kom je erachter dat wat jij doet ook misschien niet het juiste is, tot je op het laatst dus wordt betrayed door je eigen meester. Hier wordt het dus helemaal raar, hij heeft dus 'krachten' dmv de artifact.. Hoe zit dit nou allemaal? En waar je gevangen zit = toekomstige templars? Uitleg please. Ik snap er niet veel van. :)

Graag geen spoilers ivm AC2.

Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  14. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    De oorlog tussen de Assassins en de Templars bestaat vandaag de dag nog steeds. De templars zijn nooit verdwenen, Desmond Miles is een gevangene van de moderne templars. De Templars denken de oorlog in hun voordeel te kunnen eindigen door middel van dat artifact. Het zogenaamde Piece of Eden. Deel van het Paradijs.

Door in het geheugen van Desmond te graven denken ze erachter te kunnen komen hoe en waar het artifact vandaag de dag zou moeten zijn. En het klopt dat je nog een aantal vraagtekens heb, want het eindig nogal open. Met al die vreemde teksten en tekens op de muren die je door middel van je eaglevision ineens kan zien.

Voor echte antwoorden moet je maar snel AC2 gaan spelen.

Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beste xboxworldmensen,

Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom

Ik zit nu in Memory Block 4 waar ik in Acre/Jerusalem/Damascus met de Bureau leader moet gaan praten. Dit heb ik allemaal gedaan. Dan moet ik 3 van de 6 onderzoeken gaan doen. Maar op mijn map zie ik helemaal niks , alleen scholars en vigilants. Geen objective of target.

Toen ik voor het eerst in de stad kwam heb ik alles gedaan (view points/mensen gered/assasination target) . Kan het hieraan liggen? Want ik weet nu niet hoe ik verder moet en met de walktroughs van IGN kom ik niet verder, bedankt :thumbs:

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar een nieuw stadsdeel dat unlocked is(die opdrachtgever zei waarschijnlijk welk deel dat was) en daar moet je de viewpoints beklimmen.

17. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor je zeer snelle reactie !
    Ik zal eens gaan uitspitten welke viewpoint dat was omdat ik al een paar dagen doelloos loopt rond te rennen :)

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem, ik heb hetzelfde gehad(en veel mensen met ons). Daarom wist ik het ook meteen.

19. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Hm-mm, ik ook. Volgens mij begin je altijd eerst met Rich district, dan Poor district en daarna Middle district... Kan je gewoon op je map zien ;) Veel plezier nog met AC! :)

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is niet altijd zo. Je eindigt ook wel eens in Poot disctrict en daar begin je ook wel eens volgens mij.

Deel Deze Pagina