Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hm ik start juist de reach beta weer even op, en m'n rang is terug hetzelfde als gisteren avond.. Gedurende de avond is hij echter gestegen. Ik heb wel samen op 1 xbox met een vriend gespeeld, maar we waren allebei gewoon ingesigned. Normaal zou dat toch moeten saven lijkt me.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Als ze knalrood zijn kunnen ze alsnog wel een verdieping lager dan je zitten, heb ik ook wel gehad.
     
  3. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Grenades - Check.
    Headshots - Check.
    Schild herlaad in armor lock - Nog nooit gezien dus had ik ook niet verwacht.

    Ik nam zoiezo m'n afstand maar opeens krijg ik zo'n gigantische lunge naar me toe.

    Achja, gewoon weer even pauze nemen en dadelijk weer terug naar het grenade-festijn :+.
     
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb 2 potjes kunnen spelen voor die serverproblemen en het viel me tot nu toe allemaal nog mee. Eerste potje vooral wennen aan de controls (volgens mij heb ik die nu ingesteld op Recon ofzo), ik was bijvoorbeeld gewend om de slaan met de b-knop en te herladen met de RB-knop. 2e potje was een capture the flag game, gelijk 2 flag captures gehad.

    Waarom staan op de radar trouwens veel rode stipjes, in plaats van vier voor de tegenstander?
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Die veel rode stipjes is waarschijnlijk dat er iemand in je buurt de Stalker ability (invisibility variant van vroeger) gebruikt. Bewegen ze ook chaotisch door elkaar?
     
  6. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu aan het spelen, ik wil een XBW party. D:
     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja.
     
  8. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde probleem hier, Ik was gisteren corporal bijna grade 1 en nu ben ik weer private grade 1 en ik ben veel credits kwijt geraakt :mad:
     
  9. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Grenade launcher in assault rifle? Hoe gebruik je die dan?
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Die had je in eerdere Halo's toch ook al? Alleen werden ze toen nooooit gebruikt. Gewoon een soort radar jammer.
     
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik toch niet onder de indruk ben,Ik denk dat de Halo gameplay toch niet meer mijn ding is. Ik hoop wel op een uitmuntende singleplayercampaign.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Toen had je zo'n bal achtig voorwerp die je kon gooien (die er later werd uitgehaald door Bungie), nu heb je ook nog Invisibility erbij (je jammed ook je eigen radar).
     
  13. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    I'm up :)
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoe gebruik je een jetpack?
     
  15. jorisB

    jorisB Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    hetzelfde als sprint enz. bij mij is het LB (recon)
    moet je wel de 'airbourne' class nemen..

    Ik hoorde hier veel mensen zeggen dat het pistool terug helemaal terug is, maar ik vind dat het toch wel net iets sterker zou mogen zijn.. het is niet krachtig genoeg ofwel ligt het eraan dat ik te snel wil schieten maar het duurt toch altijd nog wel +- 6 schoten voor ik er iemand mee neer krijg. TIPS?? bij halo 2 en 3 had ik weinig tot geen moeite om iemand te 4shotten..
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet echt voor de headshots gegaan, en heel rustig schieten. Als je te snel achter elkaar schoten afvuurt willen de kogels nog wel eens missen. :)
     
  17. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Met half uurtje / uurtje gaan we weer bij elkaar, even middag eten enzo. : ]

    Stel dat je nou meer mensen dan 4 in je party hebt, wordt dan het overtollige zeg maar in het andere team gezet?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  19. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan wel weer jammer, hopelijk komen er dan wat grotere modussen dat je met grotere parties kan.
     
  20. jorisB

    jorisB Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal niet in de beta komen denk ik. In het uiteindelijke spel zal natuurlijk wel weer big team battle komen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina