[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Op Insane neem je de upgrades van je wapens niet mee.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Oh...das kut.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, trouwens niet alleen van je wapens, maar alle upgrades die je bij Mordin 'gekocht' hebt. Dus health upgrades etc ook niet.

4. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, dat wist ik, maar;
    Ik weet niet waar jij je text vandaan hebt, maar hier denken ze er toch anders over (360achiev.org).

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    trust me. Start een nieuw karakter. Je hebt namelijk anders een level 29 dus de vijand ook van level 29 zonder de upgrades. Als je opniuew begint krijg je 50.000 van alle grondstoffen plus 200.000 money.

Dit in combo met import van ME 1 zorg dat je sterk bent (kan hoop upgrades kopen in het begin, wel wat powers hebt)

Zelf zit ik te twijfelen tussen sentinel en soldier. Soldier door zijn ammo powers en vele wapens.

Sentinel door Tech armor, powers tegen alle barriers en geen ammo probleem. Ga denk ik voor sentinel. Bijna onkwetsbaar en zeker de moeilijke stukken van de game (Iff reaper en laatste level) super sterk (tech armor onploft als de husk damage doen zodat ze op de grond liggen en zodra hun armor weg is heerlijk om ze van de rand te throwen)

soldier sterk in begin. Sentinel op eind!

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Die credits en resources krijg je ook als je een nieuwe character aanmaakt. Verder klopt het wat Dulle zegt. Als je importeert, verlies je al je upgrades terwijl de enemies sterker worden gezien je level.

En imo is infiltrator een van de betere classes.

Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  7. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het in dit geval niet zo goed, ligt ook een beetje aan de class die je hebt gekozen. Als je een class hebt die bijna alleen maar gebruik maakt van powers (Adept etc.) is het toch wel aan te raden om met een hoger level te starten. Dan heb je in ieder geval aan het begin veel krachten en maakt het niet zo heel veel uit dat je iets sterkere vijanden tegenkomt. Als je zo'n class kiest die op level 1 begint, heb je in het begin nauwelijks powers en je gevechtskunsten zijn ook niet zo goed. Dan wordt het dus wel een stuk lastiger.

Als je juist een class kiest die weinig powers gebruikt (soldier e.d.) dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker als je op een hoog level begint. Want bij die class zijn je krachten veel minder belangrijk en maakt het dus niet zo veel uit of je op een hoog of laag level begint. Alleen zijn de vijanden wel wat sterker op een hoger level, dus dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker.

Ik ben zelf begonnen op insanity met een infiltrator op level 1 (nog steeds niet uitgespeeld, moet ik binnenkort ook maar eens doen) en dat was op zich wel goed te doen in het begin. Het middenstuk werd wel wat lastiger en ik zit nu richting het einde en het wordt volgens mij weer wat lastiger.

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Infiltrator is wel relaxt puur door incenerate! collectors en armor nightmare!

9. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel nieuws zijn over informatie over een nieuw wapen dat als DLC uitkomt. :thumbs:

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6

Ow yeah, daar hebben we in spanning op lopen wachten :+ .

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat armor op het tweede plaatje ken ik al, maar die helm nog niet.
    Hier hebben we echt in spanning op zitten wachten. :9

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Jammer.....had op gameplay dlc gehoopt....:mad:

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Deze zal waarschijnlijk toch gratis zijn, dus wees blij. ;)

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    hmmz misschien wel relaxt armor voor me sentinel. Veel bonus voor tech en biotic. Maar denk dat ik uiteindelijk toch ga voor N7 armor!

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat plaatje wat je van N7 krijgt voor Insanity uit deel I heb ik nog steeds. Eveneens van Saren. Het bewijs dat ik ooit Mass Effect I op Hardcore en Insanity heb gedaan. Ook al is dat op mijn nieuwe tag niet zo. :9

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Kun je toch ook zien aan je Achievements voor die game?:9

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Mijn vorige account is gereset en op mijn nieuwe heb ik Insanity nog niet gedaan. Harcore ook niet. Vandaar dat het dus bij mij niet kan, maar heb de plaatjes nog wel. ;)

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    N7 plaatje krijg je toch voor game completen. Maar hij heeft het inerdaad wel gedaan!

19. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Insanity is toch het moeilijkst? Ik heb hem in 1 keer uitgespeelt daarmee, met een geimporteerde L36 Vanguard. Is prima te doen.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    De twee plaatjes die in Mass Effect I vrij te spelen zijn krijg je alleen door Hardcore en Insanity. Kijk het maar na, jij zou ze ook al moeten hebben. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina