[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik heb nog een AdDiscount code twv 12 euro, maar hij doet maar als 10%.
    Hou het toch maar bij Gamehubs, speel niet alles op release..
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste excuses voor de late reactie. Wij zijn de afgelopen dagen druk bezig geweest met Addiscount daarbij zat er nog een feestdag tussen.

    Ten eerste wil ik aan iedereen duidelijk maken dat er niets mis is met de samenwerking tussen Mediaoffer en Addiscount. Niet vanuit onze kant en ook niet van Addiscount.

    De tijdelijk black-out heeft te maken gehad met een verandering in het Addiscount model. Deze verandering is al eerder doorgevoerd bij wat andere aangesloten shops. Vanaf heden is Addiscount weer beschikbaar voor klanten.

    Echter is het model iets anders geworden.

    Nu is het mogelijk om 10% korting te sparen met een maximum van €12,50. Op een order bedrag van €49,95 kunt u dus ongeveer €4,99 korting besteden.

    Alle speculaties die gedaan zijn de afgelopen dagen zijn dus niet waar. De samenwerking tussen Addiscount en Mediaoffer is solide. Daarnaast ligt het natuurlijk voor de hand dat de constructie tussen Mediaoffer en Addiscount dusdanig opgebouwd is dat het voor beide partijen interessant blijft.

    Alvast bedankt voor jullie geduld en begrip.

    Het Mediaoffer team.

    bron: budgetgaming
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Niet echt een uitleg waarom het ineens geen 7 pleuro korting meer is :)
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat heeft toch geen uitleg nodig? Zal wel te duur zijn...
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb mijn FIFA World Cup 2010 besteld bij Futurezone, gemakkelijke site.
    Op de dag van de release kreeg ik het spel keurig binnen, er miste alleen een stuk in de bovenkant van het doosje..
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Jawel omdat ze nu een 10% model gaan hanteren, anders maken ze verlies op de games :+
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen kopen veel bij mediaoffer met die addiscount, werdt voor mediaoffer een beetje te duur dus hebben ze het even bijgeschroefd, maar je kan de korting op laten lopen tot 12.50 \o/
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Die 7 euro werd natuurlijk niet door mediaoffer maar door addiscount opgehoest, dus werd te duur voor addiscount.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Waarom voeren jullie die discussie hier trouwens, mediaoffer.nl is niet echt het buitenland ;)
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Deze thread is ook niet meer alleen voor het buitenland :) Ervaringen en Buitenland zijn een tijdje terug in één topic gezet.
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik ben ontzettend tevreden over:

    http://www.playmefirst.nl/

    Ik had echt nog nooit van die site gehoord. Ik had Dante's Inferno gister rond half 3 besteld. Gewoon met iDeal betalen. Krijg gelijk een mailtje met: orderwijziging: betaling ontvangen, pakketje wordt klaargezet voor verzending. En echt 30 seconden daarna: orderwijziging: pakketje verzonden. En net 10 minuten geleden ontvangen! Echt top :):).
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het nou met GameHubs.com ? Moet je daar import belasting over betalen of niet? Of is dat gewoon kwestie van 'mazzel' hebben..
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Gewoon gratis laten versturen: geen extra kosten, ong. 10 dagen.
    Dus alleen als je de game niet per se binnen een week nodig hebt.
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik zou het eerder omdraaien, je hebt 'pech' als je pakje onderschept wordt door de douane. Omdat het echt bijna nooit voorkomt.
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke prima. Nouja ik hoef de game niet binnen x aantal dagen dus kan wel wachten. Iemand nog een promo code over toevallig?
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Bij GH bijna niemand, die dingen krijg je niet zomaar.
     
  17. Oz_1991

    Oz_1991 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop jullie spullen via zhgaming.com Het is ten eerste veel goedkoper dan andere websites. Het is daarnaast ook voor 16:00 besteld volgende dag in huis :D.
     
  18. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zit er aan te denken om red dead R bij gamehubs te bestellen maar nou zit ik met de volgende vragen

    als er nou straks dlc uitkomt kan ik dan met die versie van GH de dlc op een nederlandse xbox 360 binnenhalen

    wat is de boete als je spel bij de doune eruit gehaald word
     
  19. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat van die dlc zou ik ook wel willen weet dat er pal versie staat en je hem dus gewoon op de europese xbox kan alfspelen maar hoe zit het met de dlc
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb een hele berg games bij Gamehubs besteld en nog nooit problemen gehad met DLC (Fable II, Fallout 3, Bioshock 2 zijn een paar voorbeelden die me te binnen schieten van regiovrije games die ik daar gekocht heb waar ik ook DLC van heb). Volgens mij kun je met een regiovrij spel nooit problemen met de DLC krijgen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina