Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind niet dat de game er iets aan kan doen dat jouw tegenstanders Barcelona nemen wanneer jij NAC neemt. Zo zijn mensen nou eenmaal, daarbij zullen er waarschijnlijk niet zoveel spelers met clubs van het kaliber NAC spelen.

Daarbij denk ik dat als PES 2011 helemaal perfect gaat worden, ook online dus, dat er maar weinig mensen zullen vallen over het missen van een lobby waarin je met kleine clubs kunt spelen.

Maar goed, het is ook niet mogelijk voor een game om echt alle gamers te geven wat ze willen en dat er niemand tussen zit die iets graag of juist niet had gehad.

2. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee he, want ik vraag nog al wat. Het is toch een fluitje van een cent om 1 lobbie zo te maken?

En ik denk dat je onderschat hoeveel mensen dit willen. Ik weet haast zeker dat een dergelijke lobbie altijd vol zit.

Maar ja, jij wilt het niet, en dat is toch maatgevend hier, dus laat maar zitten........

Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
  3. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sinds ik noodgedwongen overgestapt ben naar Fifa kan ik je melden dat als ik een custom unranked match opzet en ik voor 3,5 tot 4,5 sterren teams kies ik kan wachten tot sint juttemus voordat ik een tegenstander vind. Zoveel willen dus niet met mindere teams spelen blijkbaar.

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, dat kan natuurlijk. Alhoewel je het over unranked hebt. Ik denk dat als je ranked speelt, je misschien wel snel aan tegenspelers komt. Anders zou ik dat ook niet weten.

Echter heb ik het bij pes over 1 lobbie. Dat is voor max 100 man. Dat is peanuts. Als je nu ziet dat pes 2009 80% van de lobbies helemaal leeg zijn, dan kunnen ze er toch 1 zo maken? Kleine moeite, groot plezier.

En mocht het aan slaan, dan maak je er meer.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ze doen het alleen als er genoeg vraag naar is. Ze luisteren bij Konami al niet eens naar de wensen van een groot deel van de gamers. Laat staan dat ze luisteren naar iets wat een klein aantal mensen graag zou willen.

Daarbij, als het online toch weer klote is dan is het ook klote als je met NAC tegen Groningen speelt.

Maar goed, wie ben ik :b:

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Online in 2010 is gewoon goed anders? Ik speel iig al mijn potjes lagloos. Wel tegen een maat van me, maar het verschil met offline is minimaal.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [viddler]http://www.viddler.com/player/b84c6401/[/viddler]

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    http://uk.games.konami-europe.com/news.do?idNews=484
    key features:

* Total Control: PES Productions has enhanced the 360-degree passing ratio, offering unprecedented levels of control over every pass, shot, throw-in, through ball and lofted through balls. This allows users to pass the ball into space, and move their play with total freedom. Players must precisely weight their passes and second-guess the runs of their team-mates and exploit their movement. Players even can apply pressure on opponents to force them off the ball.
    * Shot & Stamina Gauge: In addition to the generic power gauge, the Shot & Stamina meter details the player's exact level of fitness. Constantly sprinting will affect the player's movements and will have an adverse affect on his stats, with passes going awry and a loss of pace.
    * New Defender AI: Defenders now hold their positions naturally, no longer chasing any ball that enters their area; preferring to close down the attacker and force them into a mistake.
    * Animation and Player Physics: PES Productions has totally reworked every element of in-game animation. These additions will become clear before even kick-off, with the players enjoying fluid, natural movements, with more realistic acceleration and inertia than ever before. The physicality between players is also improved, which was a priority requested in PES forums. Jostling and blocking now looks stunning, while there is a larger variety of convincing tackling styles. Ambient animation also adds immensely to the in-game atmosphere, as players behave realistically when off the ball, and walk and run with a variety of individual styles.
    * Speed of Play: The new level of control means that PES 2011 enjoys a more considered pace of play, which varies dependent on situations. The game will burst into life as counter-attacks come into play, but players can dictate the pace via slow build up or exploiting available space to surge forward. It is harder to make long runs from midfield, and successful play will depend on making quick passes to make room.
    * Aesthetics: PES 2010 showcased the best likenesses in a football game, and PES 2011 ups the ante further. Facial animation has been enhanced, but the key advances are over 1000 all-new animations which have been recreated from the ground up using over 100 hours of motion captured footage. Every aspect of player movement has been reworked, with more organic runs, turns, throw-ins, tackles, and interaction. The way players speed up and slow down is also more natural, while replays display elements of motion blur that bring your saved goals to vivid life.
    * Tactical and Strategy: The sheer number of options available in the PES series has established it as a remarkably flexible simulation, allowing players to stamp their playing style on each match. The PES Productions team has implemented an all new 'Drag and Drop' mechanism that can be used in every aspect of team management, not just substitutions or formation changes. These settings are also animated to promote better understanding of the plays that have been altered.
    * Feint settings: PES has always offered a wide range of subtle skills, feints and turns, but PES 2011 allows users to map their favourite move sequences to the right stick, making them more accessible than ever before.
    * Master League Online: Master League will offer an all-new challenge, as users are invited to try their hand against other managers online. PES 2011 will mark the online debut for its much-loved Master League element, with players bidding against each other for the world?s best players, and attempting to build a squad that can compete with the best against online peers all over the globe.

PES 2011 also features a myriad of smaller additions, all designed to enhance the overall experience. The game's difficulty level has been upped thanks to the greater control on offer, while new camera angles showcase the game's stunning visuals and animation. Likewise, in accordance with the strong wishes of the fan base, both referees and goal keepers have been improved in both aesthetic and AI terms, while an all-new commentary process has been implemented that offers a better and less repetitive overview of the proceedings.

HYPED! Toch blij met dat zogenaamde Blue Sky Team, want zo te zien hebben die 200 man niet stil gezeten! En dit jaar dus de Mo Cap animaties van Messi, welke dus duidelijk niet in 2010 zaten.

1e Teaser:
    http://www.youtube.com/watch?v=Q_UgKXdlOyU&hd=1

100% ingame.

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ach ja... teaser ziet er aardig uit hoor, en de beloftes klinken zoals ieder jaar weer prachtig, maar ik zie het allemaal wel.

Ik acht de kans groter dat FIFA weer de beste keus wordt dit jaar, dan dat Pro Evo opeens een gigantische come-back maakt.

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk werkelijk dat Konami dit keer over Fifa heengaat. De laatste paar jaren heb ik me eindeloos vermaakt met Fifa maar toch miste ik iedere keer iets. Iets dat ik PES wel altijd had. Ieder jaar heb ik tot nu toe gewoon nog PES gekocht. Helaas was de gameplay niet altijd even soepel, en waren de response times(vooral in PES 2010)waardeloos. Heerlijk om nu te zien dat er met man en macht wordt gewerkt aan PES 2011, dat filmpje spreekt ook boekdelen, die aanname met buitenkant rechts dat zie je alleen in PES. Tot PES 2011 maar Fifa World Cup spelen, en dan serieus twijfelen of het Fifa 11 of PES 2011wordt. Kijken waar Fifa meekomt.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook een ingame filmpje, als het goed is krijgen we hier nog een bewijs van. Volgend jaar dacht ook niemand dat het Messi plaatje ingame was, maar die was ook ingame.

3 juni verschijnt de eerste preview van een magazine met gameplay impressies.

12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1

3 juni staat genoteerd :cool: waar haal jij al het nieuws van PES vandaan trouwens? Gewoon www.winningelevenblog.com? Of van forums?

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    forum van winningelevenblog ;)

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Tja, ieder jaar 'denken' (hopen) we dat Konami het eindelijk weer waar gaat maken, maar persoonlijk heeft FIFA zich de laatste jaren wat mij betreft echt bewezen, en gezien de kwaliteit van FIFA2010 en WC, zal FIFA11 ook wel weer een must-have game worden, en hopelijk dit keer met betere gezichten en nog wat andere kleine en grote aanpassingen, maar qua gameplay is het nu prima wat mij betreft. Het gaat erg moeilijk worden voor PES om daar weer over heen te gaan, vooral gezien het feit dat ze de afgelopen jaren niet eens in de buurt kwamen.

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vertrouwen in dit jaar, 2010 was al een hele verbetering op 2008 / 2009. Met het nieuwe team wat er achter zit en het feit dat Konami (bijna?) alle feedback van de forums in de game heeft gestopt heb ik hoop!

Daarnaast heeft PES nog altijd de betere Ball physics, die bij Fifa nog niet eens in de buurt komen.

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Fair enough. Het gaat dit keer alleen om het feit dat ze dit keer kunnen focussen op één aspect. Gameplay. Qua graphics, stadions etc. hoeft er (bijna) niks verbeterd te worden. Op het gebied van graphics ligt PES ver voor op Fifa, ook vergelijkend met Fifa WC 2010. Waar PES 2009 nog niet next-gen was en waar de graphics ook waardeloos waren, is PES 2010 echt grafisch wondertje, zeker voor een voetbalgame. Het was alleen heel erg jammer dat de physics zo slecht waren, de response times waardeloos zijn, en de animaties en dergelijke niet echt super zijn. Hier op gelet hoeven ze eigenlijk alleen deze belangrijke gameplay punten te doen. De reden waarom ik nu wel geloof dat deze keer PES niet lult, is omdat het Sky Blue team wel van dusdanig formaat is dat het eigenlijk niet fout kan gaan.
    Als PES 2011 toch weer een media-trick van konami blijkt te zijn, dan zal ik bij PES 2010 niet zo snel meer alles geloven. Maar ik heb alle hoop.:cool:

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is waar, ik heb ook altijd een blijer gevoel als ik scoor bij PES, het leeft gewoon net iets meer. Fifa WC houdt me wel zoet tot PES 2011 omdat Fifa WC gewoon zo een vooruitgang is ten opzichte van Fifa 10 (die ik waardeloos vond/vind). Maar ik hoop dat PES 2011 gewoon weer terug gaat naar het niveau van PES 5/6 (vergelijkend met Fifa 2006/2007 toen der tijd). Ik hoop het.

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Om even een goed overzicht te geven wat je nu allemaal kan verwachten is dit stukje op PESFan heel interessant:
    ( kopie en plak van Digitaalgras... )

Op grond hiervan ben ik erg onder de indruk :)

19. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo ! dat belooft wat voor pes 2011 !

wat krijgen we er weer mooie dingen bij

ik had van pes 2010 natuurlijk al veel gekregen:
    -hoofdpijn, pacemaker en televisie ogen
    -nieuw laminaat door vastzittende controller
    -firmware met nieuwe scheldwoorden
    -mooie witte jas, eentje met de dichtgenaaide mouwen ;)
    -kuuroordje oostenrijk op aanraden van de dokter
    etc.

maar desalniettemin...
    ben alweer elke dag bij Bartje smit vragen "en ? heppie um al"?

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik kan me herinneren dat ik ook onder de indruk van PES 2010 informatie. Toch heb ik die game nooit gekocht :'-(
    Nee, mijn geliefde pes is op deze generatie consoles om zeep geholpen. Ik blijf sceptisch en hoop wederom op het beste :)

Met een pes 4 en pes 5 in het achterhoofd, weet ik dat het wel kan namelijk.

1 woord btw:

BALANS

Dat moet terug

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina