[XBOX360][Gezocht]Supreme Commander 2

Discussie in 'Gezocht' gestart door MetalSonic, 9 apr 2010.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar Supreme Commander 2, en ik zou hem willen ruilen voor een game uit mijn draadje. Desnoods voor een combo. Dus als je dit spel hebt gekocht maar eigenlijk een miskoop deed en hem wilt ruilen dan hoor ik het wel.

Ik heb onder andere Modern Warfare 2 in de aanbieding.

gr
    MetalSonic

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    O-):9:b:

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zoek je SC2 nog?

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    @mensen die het spel nog willen verkopen, ik zoek hem nog steeds.
    Ik wil 25 inclusief betalen voor dit spel. Dit bedrag is op basis van dat ik het op Ebay kan kopen tussen de 30-35 INCL +nieuw staat.

Geld wordt overgemaakt als het spel binnen is.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil van het spel af, dus ik heb lopen na te denken. Wil je hem nog kopen voor 25 euro incl.?

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Sure, maar het is nog steeds zo dat ik het geld pas overmaak als ik het spel binnen heb.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Weet ik, maar je staat op de Trusted List en je hebt al meerdere deals gehad. Ik PM je wel met mijn gegevens, als het goed is heb ik de jouwe nog. Ontvang je maandag post (zoals spellen)?

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een PM, plus voorstel voor aangetekende post:thumbs:. Ik sta op de thrusted list maar ik wil dat deze deal voor ons beiden goed verloopt. Het is een nieuw spel dat best wat waard is dus we gaan deze deal zorgvuldig uitvoeren:)

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    PM terug gestuurd. Ik zal mijn topic sluiten aangezien we nu een deal hebben. Maandag gaat het spel dus op de post en ik hoop dat we het dinsdag kunnen afronden.

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    PM gelezen!
    Op het moment dat het spel binnen komt zal het geld meteen worden overgemaakt. Dit ook in combinatie met een PM op het moment van de storting van het geld.

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het spel gaat vandaag voor 18.00h (dan worden de brievenbussen leeggehaald hier) op de post :D.

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: ok, ik zie hem morgen wel verschijnen en dan krijg jij het geld op je rekening.:thumbs:

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    En hij is nu officieel verzonden.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Al iets binnen?

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :{ Nog niet binnen, m'n ouders hebben wel iets van TNT maar ik jouw spel nog niet. En ik heb het spel van iemand anders ook nog niet:mad: (die was vorige week vrijdag verstuurd!)

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik altijd overal achteraan zit heb ik maar wat reseach gedaan.
    Ik wacht nu op Mercenarys 2 die afgelopen vrijdag op de post is gedaan. En jouw spel dat gisteren op de post is gedaan.

Ik heb het op een forum gepost dat te maken heeft met dit soort zaken kreeg ik dit:

"
    30 April was Koninginnedag, dan doet TNT vrij weinig tot niets, dus lopen ze nu achter, kans dat ze vandaag ook maar de halve dag gewerkt hebben, en morgen dus helemaal niet.. Je pakktjes hoef je dus hoogstwaarschijnlijk niet te verwachten voor maandag.."

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zo snel dat pakketje binnen is zal dat geld worden overgemaakt. Voor mij een kwestie van naar ING.nl te gaan, overschrijven en klaar

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat nog niks binnen is. Ik hoor het wel van je. Pm me graag zodra het binnen is en je het geld hebt overgemaakt.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dont worry, ik vind het net zo vervelend als jou allemaal. Ik post 2 maal daags een update in dit topic of ik het spel al binnen heb of niet

Deel Deze Pagina