Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    [​IMG]
    [​IMG]
    Kan iemand me uitleggen wat nou t verschil is tussen deze 2 guns? (op het uiterlijk na :b:)
    Ik gebruik ze namelijk op precies dezelfde manier heb ik het idee.
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Die laatste geeft een extra Needler ontploffing als je genoeg shots raakt.
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    en met die ontploffing kan je dan eventueel nog een 2e kill maken als er iemand in de buurt loopt ofzo?

    en iemand er al achter welke van deze 2 nou sterker is, en hoeveel kogels er precies nodig zijn?
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nooit een grote Halo fan geweest, dus heb het ook amper online gespeeld, dus ik weet niet of er superveel veranderen is,maar de jetpacks vind ik persoonlijk erg fijn werken, echt cool. En hoe meer ik de beta speel, hoe leuker ie word.

    Bij Powerhouse Slayer ligt ook zo'n gun , zo'n alien gun, die is echt fucking goed. Weet alleen de naam er niet van. En kun je in de beta trouwens ook die aliens zijn? Want die kunnnen dodgen toch?
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    joh ik ben 90% van mijn kills, bijna al mijn potjes en bijna al mijn cr kwijt :9
     
  6. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijk hoe het speelt, vooral Powerhouse met Jetpacks. "Death from above" :D
    Ik ben er al volledig aan gewend:).
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit dat Arena gebeuren moet nog wel even getweaked worden. Als ik dat in mn eentje join, met social settings op "Chatty, Winning en Teamwork".. Kom ik alsnog bij random's zonder mic die gewoon fakkin slecht zijn. Neem nou afgelopen potje. Ik speelde gewoon weer goed (+12) en alsnog verliezen we!
    Waarom kom ik niet bij mensen die meer bij mijn 'skill' passen?

    Edit: Al wel perfection gehad :)
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Omdat de beta pas een dag oud is, en dus nog niet iedereen een skill ranking heeft. Dan krijg je natuurlijk dat slechte mensen bij de goede worden gematched. De game weet nog niet hoe goed iedereen is.

    Komt nog wel. :)
     
  9. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    holy crap wat is dit spel weer heerlijk om te spelen :D
     
  10. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Die focus rifle is ook behoorlijk sterk vind ik. Tegenstanders zijn er zo dood mee, die afkoelperiode haalt de vaart er wat uit, maar dat duurt niet zolang.
    Ik vind die needler rifle nog het fijnste wapen, tot nu toe.
     
  11. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel zelf speelt lekker weg en het gaat qua kills e.d. best goed voor me, alleen zijn die teammates 9/10x zo dom als een zak hooi en helpen ze met niet met objectives e.d. :mad:
    De stats atm
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Jeuj, mijn K/D weer naar 1.00 gebracht, met een K/D van +22 gaat het wel lekker 8)
     
  13. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hele dag zo'n beetje gespeeld. Tot de conclusie gekomen dat het echt weer tactics door krijgen is, wapens weer echt gevoel voor krijgen en snappen. Op Swordbase gaat het nu wel super goed, met Jet Pack ben je daar ongelovelijk veel in het voordeel op bijv. CTF varianten omdat je zo snel naar een vlag toe kan gaan, naar beneden gooien bij je teammates (zoals Heroic geweldig deed op Stockpile ;D) en daardoor winnen.

    Zeer goeie game tot nu toe, moet nog wel hier en daar wat getweaked worden maar daarvoor is het een beta.
     
  14. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wel kut is is dat ik het spel een beetje was vergeten en niet veel tijd had om te gamen enz. maar nu ik dit gespeeld heb kan ik niet wachten op het hele spel en wil ik weer heel veel spelen :p ben ook erg benieuwd naar de Campaign
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren hadden we het even over de "Bumper Jumper" instelling. Zijn er al mensen die daar van af zijn gestapt en een nieuwe ideale instelling hebben gevonden?
     
  16. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel gewoon recon, Halo 3-stijl
     
  17. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Default, dan kan je gewoon de abilities goed gebruiken. Zoals Jetpack kan je dan gewoon nog mee richten, wat heel erg handig is.

    Bumper Jumper is het gewoon net niet meer, springen is toch verlaagd en een stuk minder goed dan het in bijv. Halo 3 is.
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne staat nu mooi rond de 2.0 en 2.6. Houden zo :b:

    Nee ik gebruik gewoon die hele jetpack niet. Runclass vind ik toch wel veel meesterlijker, vooral datje even snel naar iemand kan sprinten om hem dood te slaan als je weet dat ie low shield is. En natuurlijk om zelf snel weg te komen.

    Dan gewoon 1x X drukken en dan blijf je wel rennen dus kun je toch sturen waar je heen wilt. Even wennen, maar na een tijdje gaat het automatisch. BumpJump blijft echt ideaal want je wilt gewoon mikken terwijl je in de lucht zit!
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Bij mij ging het in het begin klote, nu gaat het een stuk beter (gelukkig maar) :+
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Irritaties:
    • Mensen met die schield en echt de heletijd gebruiken
    • Frag spam omdat grenates te sterk zijn
    • Die rating kloppen voor geen hol.. Hoe kan iemand met de zelfde kills en minder deaths een veel lagere rating hebben dan iemand met het zelfde kills en 5 meer deaths.. Alleen omdat hij meer assists heeft :eek:

    Voor de rest coooool
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina