hallo, ik heb al een lange tijd een xbox 360, wegens aanschaf van een andere modem zijn al mijn instellingen veranderd. Ik wil graag weer online spelen maar het lukt me niet meer om weer op Xbox Live te komen, ik maak gebruik van een kabel van de PC naar de Xbox, de PC is draadloos verbonden. Ik heb alle stappen al gedaan op internet toch doet hij het niet wegens failed IP adress. wilt iemand mij precies uitleggen wat er bij de xbox 360 IP adress, gateway dns etc. en bij de gedraden instellingen op de pc IP etc.
nee, want met de andere modem had ik ook zoveel moeite met het aansluiten, ik heb het vakje ander gebruikers.. etc al aangekruisd bij draadloze, ik moet alleen weten wat er precies moet staan bij xbox360 IP adress gateway etc. en gedrade IP adress gate way etc.(bij het internet protocol moet staan)
Maak je gebruik van ICS of netwerk bridging? Heb je de netwerk brug zo ingesteld als aangegeven in de filmpjes in de startpost van de Xbox Live Vragen [Deel 6 - Korte vragen/Connectie problemen? thread?
nee, ik gebruik geen netwerkbrug, is dat makkelijker? Wat moet ik bij de ip adres invullen gateway etc. van de xbox en wat moet ik veranderen op de pc?
Ja netwerk brug is de betere manier! Kijk even in de aangegeven thread naar de startpost, daar staan enkele step-by-step video guides over bridging. Normaal gezien moet je xbox dan automatisch een IP toebedeeld kunnen krijgen door je router DHCP.
Ik zie maar 2 netwerken staan, en in het filmpje zeggen ze dat ik de Wireless juist niet moet bridgen Screen:
Ik heb hem nu gebridged De PC geeft nu dit aan: er is een IP adres conflict met een anders systeem op het netwerk gevonden De xbox dit: cant obtain IP adress from your router or modem
Waarschijnlijk heb je een statische (handmatig) ip-adress bij de PC of Xbox360. Je kan 2 dingen doen. 1. Geef pc of xbox360 een ander ip-adres. 2. Zet pc en xbox360 op automatisch.
Lees even de startpost door van de volgende thread , daar kan je dan ook jouw vragen kwijt. [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc. [Deel 3]