Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben (weer) positief gestemd. Feit is dat ze onderkennen waar de problemen lagen. Dus als ze naar de fanbase hebben geluisterd zou het de goede kant op moeten gaan. Ik heb ook echt het idee dat de game eerder uit gaat komen dan voorgaande jaren.

@kwdtje; de Messi teaser is gebaseerd op ingame graphics. Dat heeft community manager Jon Murphy op Twitter laten weten. (JonMurphy_PES)

2. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha als je moet kiezen tussen Fifa 11 of Pes 11 dan is de keuze toch simpel FIFA!!Kijk naar WC.. Zegt genoeg dit jaar heeft PES weer niks in te brengen tegen Fifa.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    En toch ben ik dit jaar weer benieuw wat ze ervan bakken.
    Heb vorig jaar voor het eerst FIFA echt een kans gegeven (FIFA 10 gekocht), maar uiteindelijk toch bij het vertrouwde nest gebleven.

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Blijf dan lekker uit dit topic weg!

Nice :)

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Achja, dit krijg je dan ook weer. Extra gratis zelfs!!

In je profiel staat dat je 18 bent, gedraag je daar dan aub een beetje na, of blijf weg uit dit topic.

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Z'n username zegt ook genoeg ;)

7. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik lees ook liever de interessante posts van Han met inhoudelijk nieuws dan het semi fanboy gedrag en nutteloze geblaat van sommige.
    Zou goed zijn als er komende herfst 2 goeie voetbalgames zijn.
    Laat het goeie nieuws maar doorkomen Han :thumbs:

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Han ik die WENB, doe jij PESFAN? ;)

En dan hopen anno september op PES 2011 en op een goede online functie, meer toernooien etc! :D

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heb PES 2010 overgeslagen omdat ik het te weinig verandering vond ten op zichtte van 2009.
    Ga deze toch weer in de gaten houden en hopen dat ze eindelijk weer eens een waardig PES deel afleveren.

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    benieuwd wat ze hier van gaan maken.

11. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ver-PES-t 2011

12. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hoop dat deze PES weer eens goed deeltje word want na PES6 vond ik alle delen die uitkwamen slechter dan FIFA.

Denk dat dit jaar de demos een beslissing moeten geven van welke game me het meest gaat overtuigen

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat het inderdaad zinniger is om inhoudelijk op het nieuws in te gaan dan er een PES vs FIFA controverse van te maken. Ik zou van de anderen best willen horen wat ze van het nieuws zeggen en wat ze het meeste bevallen.

Verder wil ik graag de officiele Nederlandse pers-release aanhalen, want die was wat duidelijker ( en op sommige punten uitgebreider ) dan de Engelse:

@Kwdtje: Ik let wel op PESFan en EVO-web :)

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Mjah, we kunnen wel 'inhoudelijk op het nieuws' gaan reageren, maar feit blijft gewoon dat we dit soort mooie woorden en beloftes ieder jaar voorgeschoteld krijgen door Konami.

Ik wil het allemaal heel graag geloven hoor, maar ik ga niet als een kip zonder kop zwijmelend achter deze woordjes aan dartelen en mezelf gek maken over hoe fantastisch deze nieuwe PES weer gaat worden. Er zullen er hier vast een aantal zijn die dat wel leuk vinden om te doen, maar gezien het verleden lijkt enige voorzichtigheid en sceptisme me meer op zijn plaats.

Ik zie Konami liever gewoon helemaal afstappen van de huidige PES-reeks, en dan gewoon met een goede XBLA-versie komen, met een beperkt aantal leagues maar dan wel met uitstekend lijkende spelers, en een fantastische online en gameplay. Dan voor 1200-1600 puntjes op de markt gooien, en dan kunnen ze er af en toe een update voor releasen voor 400 puntjes ofzo.

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat je de pers-release van vorig jaar vergeten bent, want die was veel vager en korter dan deze. Hier staan concreet soort zaken in die er toen niet waren en dat maakt het voor mij geloofwaardiger.
    Toegegeven, ik ben ook voorzichtiger geworden en ik had ook iets van "te mooi om waar te wezen", maar doordat veel zaken veel concreter zijn heb ik er toch wel fiducie in.

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Tja, ik HOOP het natuurlijk ook. Ik speelde al PES toen het nog ISS was, en ik de japanse versie op mijn SNES copybox had :D Maar goed, na PES5 is het niet echt veel meer geweest, en FIFA is inmiddels zo goed en wordt ook steeds beter, dat ik iets heb van: ik ga er van uit dat PES weer ruk is, en mocht het onverwachts TOCH een fantastische game worden, dan is dat een schitterende verrassing :)

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Wat ik wel mis, of ik heb er over heen gelezen, is of de sfeer verbeterd is. Dat doet dat andere voetbal spel:+ wel heel goed en daar kan PES wat van leren.

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tel daarbij op dat ze al heel lang met deze versie bezig zijn ( zelfs langer dan twee jaar ), een nieuw team mee bezig is geweest van circa 200 man en er zoveel zaken in het persbericht staan waar iedereen al jaren om schreeuwt lijkt het me logisch dat mijn verwachtingen hoog gespannen zijn.

Het schijnt zelfs al te zijn dat de release dit jaar eerder zal zijn. Ik hoop zelf rond September.

19. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik probeer jullie alleen maar te behoeden dat jullie niet 60 euro verspillen!

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ok bedankt!

Ga nu maar weer weg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina