1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik wil evt wel als ontvangst punt fungeren, maar kan ze niet echt gaan rond-rijden omdat ik geen auto en rijbewijs(meer) heb.

    Woon in Zoetermeer dus ben redelijk centraal.
     
  2. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0

    ok, geen probleem. dan zijn we tot op heden met z'n vieren. zal vandaag of morgen ff de email opstellen voor astro. ben benieuwd of we uberhaubt korting kunnen afdingen met 4 man. lol
     
  3. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de draadloze headset van Microsoft zelf. Heb ik voor 15€ gekocht bij de Gamesmart, nieuw! Mijn oude headset was kapot (die bij mijn Xbox) zat en had een nieuwe nodig. De draadloze was ook nog eens 4 euro goedkoper :') . De reden waarom die goedkoper was was omdat de verpakking gescheurd was. Prima deal al zeg ik het zelf. Ik ben ook erg blij met de draadloze headset, niet te zwaar, duidelijke knoppen en het geluid is ook goed. Wel enkele minpunten: opladen na 8 uur wat ik regelmatig vergeet en de ring voor achter je oor past niet perfect. Je hebt dan wel 2 verschillende maten maar ik zit tussen die maten in :') .
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net ff gehele topic doorgelezen...

    Ok, ff mijn situatie toelichten:
    Ik game op de 360 in de huiskamer op een tweede tv. Ik heb er een logitech Z-???? 5.1 setje op aangesloten via optical, maar in de praktijk speel ik altijd met koptelefoon (stereo). Als ik co-op speel dan hang ik de ms mic om mijn nek, dus niet het oortje op, en laat ik het geluid van de spraak via de speakers (=koptelefoon) gaan.

    Dit heeft twee nadelen:
    (1) geen 5.1 sound. Duh :)
    (2) De voicechat wordt bijna altijd overstemd door het game geluid en ik moet dan in de settings van de game als dat kan het geluid erg zacht setten en dan het geluid van mijn setje heel hard. Dat werkt dus niet lekker!

    Wat ik wil is dus een headset die mij 5.1 sound geeft en waarbij de voicechat geintegreerd is en regelbaar! Budget is geen beperkende factor en draadloos hoeft ook niet.

    Vragen:

    Als ik zo'n headset koop dan heb ik mijn 5.1 logitech set niet meer nodig toch ? De headset verzorgt zelf de versterking en 5.1 dan ?

    Ik zelf denk dat de Sharkoon erg geschikt is, maar hoe weet ik dat ik een V3 heb (en wat is het verschil met oudere varianten) ?

    De Sharkoon heeft geen mic monitoring. Hoe erg is dat?

    Als jullie ene andere beter vinden, welke dan en waarom?

    En die samen aankoop actie om welke headset gaat die dan ?

    Vast bedankt ;) :)
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  5. Ruud

    Ruud Guest

    Zonder het hele topic te lezen, ik heb X11's gekocht en die hisssssss is te storend aanwezig, ook zonder dat je controller is aangesloten. Slecht (niet?) geaarde amp?
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Dat is een ramp als die Sharkoon ook helemaal om je oren komt. Ikzelf heb een paar maanden geleden een andere koptelefoon met mic gekocht, maar ik had gewoon nooit verwacht dat er geen mic monitoring op zou zitten.

    Dit maakte mn aankoop waardeloos, want dan kan ik beter mn veel betere Sony koptelefoon gebruiken en de Microsoft headset om mn nek hangen.
    En dat doe ik nu dus (net als jij).
    Het grote nadeel is dus dat je nu gaat schreeuwen omdat je jezelf niet hoort.


    Ik wacht op t leverbaar worden van de Turtlebeach.
     
  7. Ruud

    Ruud Guest

    Is al leverbaar in Nederland?
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik zelf verwacht dat dat niet te storend is, omdat ik dat nu ook niet heb. Zolang je het geluid niet zo hard zet dat je compleet van de wereld bent ...

    Enige wat ik niet goed duidelijk kan krijgen over die sharkoon is wat nu die v3 is (hoe ik dat kan herkennen) en, heel belangrijk, of de voice audio apart (qua volume) te regelen is. Geluidskwaliteit schijnt echt uitmuntend te zijn...

    En wat betreft die turtle beach, bedoel je de Turtle Beach Ear Force x41 ? Die is al leverbaar volgens de pricewatch. Is wel ruim 70 euro duurder! Heeft geen aparte speakers, ik vraag me af hoe dan de 7.1 beleving is...
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  9. Ruud

    Ruud Guest

    Los je geluid kunnen regelen van de voice chat vind ik zelf ideaal. Weet je wat voor 'n hassle het is om iemand te muten met een brakke mic in Battefield? Een draai van de duim en ik kan rustig verder spelen ;)

    Btw, zonder me in te lezen, als die koptelefoon geen voice monitoring heeft, waar zou het dan uberhaupt regelbaar zijn? Of mis ik iets?

    Nogmaals, ik heb mijn Turtlebeach in Nederland besteld en had 'm binnen een week.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb jij die X41? Zo ja, ervaringen en waar heb je hem besteld ?
     
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Misschien is dit iets voor je Ferry:

    http://cgi.ebay.nl/SteelSeries-X-BO...&pt=PC_Viedeospielzubehör&hash=item5ad91b8f39
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik zie niet dat je bij deze oplossing je eigen stem kunt horen (mic monitoring) Maarten?



    Ik wil de Turtlebeach X11 of X31, dus de gewone stereo. Deze is nergens leverbaar in Nederland.

    (en t gaat om de mic monitoring, zodat je je eigen stem door de koptelefoon hoort).
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66

    http://www.4gamesshop.nl/a/xbox-360...gelijk&utm_medium=CPC&utm_campaign=4Gamesshop

    Hier toch een stuk goedkoper ;)!

    Bah kan echt geen keuze meer maken tussen de Turtle Beach X41 of die Astro A40 8)


    Hoezo wil je gewone stereo? :)
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    €130 euro duurder vind ik fors, vooral omdat ik m nog nooit heb kunnen testen. Ik moet dan ook nog een optische kabel gaan gebruiken en ik weet niet zeker of ik nog een oude AV kabel heb liggen om te strippen.

    Ik luister bijna altijd ook muziek tijdens het gamen en de koptelefoon die ik laatst kocht was van een teleurstellende kwaliteit.
    Hm, die van €165 kan interessant zijn.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Aha op die fiets, omdat jij altijd voor het duurste van het duurste topkwaliteit ging dacht ik dat er wel weer een hele technische reden achterlag oid :+

    Maar van die 165 euro ben ik ook het addertje aan het zoeken, het is toch wel erg goedkoop.
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik ga wel voor kwaliteit, maar hoewel ik op dit moment 7de van de wereld sta met Battlefield1943 :) speel ik verder nooit shooters.
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heiden :) Probeer toch's BC2 man, dat is pas genieten van je setup, zeker met een Dolby Headset is het geluid daar echt een oor-gasme :cool:


    Hier een redelijk Astro A40 vs TurtleBeach X41 filmpje
    [yt]mDH0amBpMjk[/yt]
    De X41 heeft schijnbaar veel last van mobiele telefoon interferentie dus hij moest er nog's een 5GHz Linksys wireless game adapter (ff 175 euro) bijkopen
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Klopt, ik dacht dat je misschien al een headset had die de functie wel had, en met die adapter kan je dus gewoon die headset gebruiken.
     
  20. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina