FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    pes nooit gespeelt buiten de demo.
    vind dat spel barslecht.
    ben nu volledig voor de achievements aan het gaan.
    buiten de online achievements zoals winnen met 1 ster dat is gewoon niet te doen.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Even de demo proberen. Kijken hoe deze game speelt.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij is deze game voor mij gemaakt :p. Had dus eerst de World Cup gewonnen in me 1e keer en nu de poulefase door met engeland, spanje en brazilie. Had 9 punten en de ronde erna win ik van Italie! Gaat lekker!
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    /jaloers is :thumbs:

    Ik probeer vanaf zaterdag al de cup te winnen, hell, zelfs alle groepsronden te winnen, voor achievements, maar het lukt gewoon niet.
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zojuist me eerste 3 ranked wedstrijden gewonnen met een doelsaldo van 19-0 :cool:
    Ik snap alleen het divisiesysteem niet zo, als je in divisie 1 zit ben je baas..?
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Waar kan je zien in welke divisie je zit?

    Engeland in de kwartfinale ook weer verslagen met 2-1. Moet eigenlijk wel een tukkie gaan doen want moet morgen gewoon weer werken. Maar het is zo verslavend :p

    Edit; Nu weer tegen spanje :confused:. Origineel!

    Edit2; 1-0 gewonnen. WEER FINALE :D
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  7. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Gedegradeerd uit Divisie 9 met 1 punt maar wel de beker gewonnen *)

    Lagg ftw
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    HAHA 5-1 van rusland gewonnen. 2x wereldkampioen in 1 avond :)
     
  9. Munnie

    Munnie Guest

    Wou jij dit spel niet verkopen? O-)
     
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik was geirriteerd en waarschijnlijk ook niet nuchter die dag daarom dat ik hem ook een topic had aangemaakt maar eigenlijk wil hem niet eens kwijt.

    Want offline speelt zo veel lekkerder dan online omdat ik daar 90% van me wedstrijden lagg heb.
    Weet zeker dat 70%-80% waar ik tegen speel niet een wedstrijdje op Legendary kan winnen
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Online cup in de achtste finale :D

    Nieuw-Zeeland - Italië 2-2
    Nieuw-Zeeland - Rusland 2-1
    Nieuw-Zeeland - Duitsland 5-1

    1. N-Z 7 (9-4)
    2. Italië 7 (9-5)
    3. Rusland 3 (7-5)
    4. Duitsland 0 (2-13 )

    Tegen Italie kreeg ik diep in blessuretijd de 2-2 om me oren maar tegen Australie scoorde ik juist 1 minuut voor tijd de 2-1. Bij de laatste wedstrijd had ik zelfs mogen verliezen achteraf maar na een spannende wedstrijd scoorde ik in de 80ste minuut 3x binnen 5 minuten waardoor hij leavde en ik nog groepswinnaar ben ook:cool:
     
  12. FifaWC2010

    FifaWC2010 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in de previews gelezen dat je ook Seedorf/vlaar enz kan selecteren. Maar tot nu toe is het mij niet gelukt. Moet je dan de laatste spelersselecties downloaden ofzoiets? Kan iemand mij helpen?
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Australië zit niet in je poule :p
     
  14. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom heb ik elke match lagg met PES2008 ?!?!

    Net weer domineer ik een lagg potje waarbij die man 5-4-1 speelt ofzo met lagg helemaal niet door heen te komen omdat de pass en de aanname rond uit fantastisch is en dan scoort hij 3x uit 3 geschoten kansen waardoor ik verlies met 3-2 ...

    Kut pes2008.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik bedoel natuurlijk Rusland, maar mooi te weten dat iemand mijn teksten echt leest:b:
    Weer op een lullige manier verloren van Engeland.. ik had geen zin een half uur opzoek te gaan naar een andere tegenstander

    4-4 na full-time en 3-4 verloren na strafschoppen:lol:
    Het was waarschijnlijk 8-0 geworden als ik Nederland was, echt zo hatelijk dat je elk kopduel standaard verliest en dat ze je er steeds uitrennen, het is nog erger dan Manchester United bij FIFA09=(
     
  16. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik geef het op online doet me teveel herrineren aan pes2008 ...
    Passen gaat traag speel reageren en rennen heel sloom
    De raarste lagg incidenten zitten erin net als pes2008.

    Het irritantst is nog wel dat je tegenstander allemaal Usain Bolts zijn en dat jou spelers op het modder rennen terwijl jij een van de snelste teams hebt uitgekozen ...

    Wat me nog meer irriteert is dat elke pass die voor mij een verrassing is omdat ik niet weet waar hij komt.
    Daar bedoel ik dus mee dat ik niet kan richten en dat me bal naar de rechterkant kan gaan vanplaats links en andersom.

    Misschien over een maandje weer proberen en hopen dat dan de Lagg miniem is want hier krijg ik alleen maar hoofdpijn van.
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Engeland in de groepsfase tegenkomt, dan kun je ze in de volgende rondes toch niet tegen komen ? Want dan word de 1e wedstrijd in de poule toch tegen Engeland ? Daarna heb je nog twee wedstrijden om je te plaatsen voor de volgende ronde, toch ?

    Edit: Ik krijg mijn vorm weer een beetje terug

    Nederland-Argentinie 3-2
    Verenigde Staten- Nederland 1-4
    Nederland-Australie 3-2

    Nederland-El Salvador 3-1

    E: Nu kwartfinale spelen: Nederland Spanje 1-3
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  18. Mr.Baco

    Mr.Baco Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet alles het gewoon goed online hoor.

    anyway voeg maar toe als je World cup online gaat doen(wel ff berichtje achterlaten van dat je me GT van deze forum heb)

    Hennessy E O - mij gamertag
     
  19. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben aan de kwalificatiereeks begonnen met het talentvolle Tsjaad :+ op legendarisch. Er zitten 4 teams in mijn poule, hoeveel gaan er door naar het WK ?
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Van de 10 groepen gaan alle nummer 1 door en de acht beste nummers 2.
    Aangezien er in 1 groep 3 teams zitten (Eritrea trok zich terug), tellen de resultaten tegen de nummer 4 niet mee. Na deze eerste ronde komen er 5 poules.
    Alleen de groepswinnaar in deze poule gaat naar het WK waardoor de 5 groepswinnaars Afrika vertegenwoordigen op het WK.
    Het is dus een pittige kwalificatie!

    Overigens was hier laatst een vraag waarom Zuid-Afrika meedoet aan de kwalificatie, dit komt omdat de kwalificatie voor de Africa Cup is gekoppeld aan de kwalificatie voor het WK Voetbal, mocht Zuid-Afrika in de 2de ronde groepswinnaar worden, dan zou de nummer 2 van die poule zich kwalificeren.
    Maar Zuid-Afrika werd 2de in de eerste ronde, en behoorde niet tot de 8 beste nummers 2 dus was uitgeschakeld voor de African Cup of nations.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina