[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, vind de dialoog in Watchmen en Inglourious Basterds niet met elkaar vergelijkbaar. :+ Maar dat ben ik dan.

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    A Single Man gekeken. Mooie film. Onverwacht einde.

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Gister Avatar op bluray gekeken, verwachtte er niet veel van (hype, fantasy enzo, niet echt mn ding). Na zo'n 80minuten zat ik te twijfelen om hem uit te zetten, maar toen kwam er gelukkig wat actie in de film en ging het allemaal wat sneller. Jammer dat de film erg cliché was, toen ie dat vrouwtje tegenkwam kon ik het hele verhaal al raden, wat overigens ook klopte 8)
    M'n Ambilight maakte overuren op m'n tv, de kleuren waren subliem, in de bios zal het wel versterkt worden door het 3D effect.
    Uiteindelijk viel de film me best mee en geef ik het toch wel een 7,5

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Nu de rest nog :cool:

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Howl's Moving Castle heb ik ook gezien, moet alleen Spirited Away nog eens checken! :eek: Rest ken ik niet eens. :cool:

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    De rest zijn sowieso beter. :cool:

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Echt? :+ Geef eens wat namen dan. :eek:

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hmm beter niet imo. Anders, dat wel ja. Persoonlijk heb ik meer genoten van het "nieuwere werk" als spirited away (willem ga die NU kijken :D Briljante film), ponyo, howl's moving castle, princess mononoke etc. Wat is je probleem met de nieuwere films Modder??

Gister Ghost in the Shell 2 innocense gezien. Animaties waren af en toe erg sterk, maar even vaak bedroevend slecht. Verhaal vond ik weer bijzonder vaag, maar het bleef intrigeren. Wel lame dat ze willekeurig wat filosofische bla er steeds doorheen gooiden. Ik bedoel focus je dan gewoon alleen op descartes met zijn dualisme en laat de rest voor wat het is. Kun je veel meer overbrengen op het publiek. Einde was imo kinda lame. Vond het uitiendelijk een beetje een mwhoa-film. Originele idee en uitvoering, plus het bijzondere artwerk en sfeertje maken de film voor mij toch redelijk geslaagd. 7/10

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kick-Ass

Vond hem wel leuk maar zeker niet zo super als iedereen.
    Hit Girl is wel tof en er zitten maar een paar grappige momenten in maar dat is het dan.

7/10

10. Ashavan

Ashavan Guest

dat gefilosefeer is niet random het zit er in voor een reden. net zoals de serie is het gewoon een best gecompliceerd verhaal met alles er op en er aan. Moet het echt tig keer zien eer je het door hebt waar het om gaat. Het is geen dombo film die je even 1 of 2x kijkt voor simpele entertainment. Je moet er ook bij nadenken.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    De oudere films zijn gewoon qua sfeer en locaties veel vetter.

Zo is Porco Rosso een heerlijke film met het geweldige Mediterraanse sfeertje, met vliegtuigen en geweldig hoofdpersoon.

Castle Of Cagliostro is imo nog steeds de meest geweldige anime-film aller tijden, ook al is de animatie tegenwoordig ouderwets te noemen. Het heeft alles tot in de perfectie: Geweldige cast, heerlijke sfeer, sublieme locaties, mysterie, humor, actie, prachtige muziek, etc.

Ik heb totaal geen probleem met de nieuwere films, maar qua magie zijn de oudere imo gewoon vele malen genialer.

12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Twin peaks: Fire walk with me gezien. De film is een prequel op de tv-serie Twin Peaks. Als je de serie nooit gezien hebt, de film niet kijken, want dan is het een spoiler van het mysterie in de tv-serie. De film opzich vond ik ook minder dan waarop het is gebasseerd.
    7/10

13. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag ook Kick-Ass gezien. Vond 'm super, lekker fris en origineel ook - voor hoever dat kan natuurlijk. Geen enkel element stoorde me. Nicholas Cage die jaren 60 Batman nadeed qua spraak was top, net als het Hit-Girl personage. Schurk vond ik beetje 1-dimensionaal, maar goed spelend.

Humor, origineel, bloed. Een vette 9/10

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De Hel Van '63 (Steven De Jong, 2009)

Het is allemaal niet veel soeps.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Erwtensoeps? :9

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Aan dat plaatje zie je al dat het niks is.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Die heb ik net op een ander forum ook gehoord ;)

@ Nitram: Chris Zegers :lol:

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Daarom plaatste ik ook precies dezelfde reactie want ik had de reactie ook op dat andere forum gelezen. :9

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat vermoeden had ik al :+

Wie ben jij op 'dat andere forum' dan?

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Niemand op dit moment, ik was er een aantal jaar geleden lid onder AntraXxX maar nu kijk ik daar alleen nog maar afentoe rond ik het Cool Cars topic.

Wist je trouwens dat ik door jou hier op forum.xboxworld ben terecht gekomen? :9
    Want je postte daar ooit een een link van de x-bazar en zodoende ben ik hier blijven rondhangen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina