Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Uiteraard, dat is alleen maar goed.
    Maar jij zegt bij voorbaat al dat de game slecht gaat worden. En dat zeg je puur omdat je al vanaf het begin een afkeer tegen dat spel hebt :+

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal niet. Ik ben er juist benieuwd naar. Heb er met intresse van het begin naar gekeken. Ik ben een grote fan van Deus Ex (wanneer het toch een goede/redelijke game wordt dat niveau niet (meer) gaat halen) maar na het zien van vele filmpjes en previews heb ik wel door dat er een grote kans is dat dit niks wordt. Veel te arcade, overdreven skills, weinig echte RPG gezien behalve wat stats en streepjes, gespreksmogelijkheden niet al te bijzonder, overdreve stereotype characters al zeggen de dev's het tegenovergestelde. (2 golden guns anyone?)
    Ben ook erg blij met het uitstel dat de game gekregen heeft want als de gameplay als zwakste punt genoemt wordt door een previewer is dat dus wel nodig. Wie weet... maar ik ben liever somber en verrast, dan enthousiast en teleurgesteld.

ps. Ontopicness ten top; Alan Wake is weer 2 pond gezakt op zavvi. O-)

Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De waarde van deze game zakt dan snel...

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Door een paar reviews moet ik nu minder gaan uitkijken naar de game? Zal niet gebeuren, heeft een review nooit gedaan bij me en zal ook nooit gebeuren. Ik was sowieso de game nooit voor mezelf aan het hypen, ik keek er gewoon naar uit en thats it. Een game hypen,..tja dan moet ik toegeven dat ik voor mezelf RDR aardig aan het hypen ben maar Alan Wake niet.

En nu lees ik ook op forums over dat de game maar 6 uur is, terwijl een vroege review het over 10-16 uur had. Kortom, hetzelfde verhaal als met Splinter Cell...ik zie het wel.

De idioten gaven Dead Space een 7....en die gaven ze ook aan Alone in the dark...mja, enough said dacht ik toch. Reviews...schmeviews :D

Alan Wake zie ik als een liniare third person survival horror met wellicht niet superveel actie,maar juist veel verkennen. En de sfeer ziet er fantastisch uit, en dat telt voor mij gigantisch!

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, hoelang je erover doet heeft bij dit soort spellen ook voor een groot gedeelte gelegen aan je speelstijl. Als ik een nieuwe adventure heb wil ik ervan genieten. Rustig erdoor heen gaan, veel om je heen kijken etc. Maar er zijn er ook zat die gewoon snel een game willen uitspelen (wellicht om dan weer aan een 2de playtrough te beginnen).

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    About Eurogamer: ik hou wel van haar humor en haar stijl van schrijven. "Birds." Hah! :D En het spoilen van momenten door daarover eerder al dagboek pagina's in de game rond te strooien is gewoon plain weird in een horror game.

Maar verder ziet het er interessant uit. Misschien een korte game, maar als het kwalitief goed is maakt me dat minder uit. Op mijn lijstje.

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Check wat ze in Rusland krijgen voor het pre-orderen van de game:

[yt]oDgNZvp6vpA[/yt]

Niet eerlijk :mad:

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb net even de Gametrailers review gekeken en moet zeggen dat ik er steeds meer zin in krijg. Sfeer lijkt me echt top.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Exact man, dat doe ik dus ook...echt alles bekijken en genieten van de sfeer en graphics. Games speel ik om te 'ontsnappen' van deze toch wel vaak gekke wereld, om lekker te relaxen en al dat soort dingetjes ;). Juist dan ga ik er niet doorheen jagen, alles lekker bekijken, de makers hebben dat niet voor niets gemaakt :)

En het is nu al zo vaak gebeurd dat ik 'short game' lees, en zelf ervaar ik iets heeeeel anders.

10. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker mooi,maar ik ben ook blij met mijn SE versie.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Check ook de Giantbomb review: (4 out of 5 stars)

http://www.giantbomb.com/alan-wake/61-20982/reviews/

Onderaan staat ook een quick look van ongeveer een half uur. Ik moet zeggen, de lightning is echt fantastisch gedaan in AW. Je wordt letterlijk verblind op het moment dat je in een scherpe lichtbron kijkt. Veel referenties ook naar Max Payne. Leuk ook weer dat ze allerlei nep tv shows erin hebben gestopt.

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Die waren een paar pagina's terug al bekend ;)! Zag net dat 11 mei de volgende aflevering van Bright Falls komt :)! En zag ook nog paar leuke kleine dingetjes op brightfalls.com bij 'Alan's Story'!

14. AgentSmith

AgentSmith Guest

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Eat your heart out Heavy Rain! :cool:

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Waarom is iedereen altijd zo aan het bitchen op Heavy Rain?

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ze denken dat je de games kunt vergelijken.. Dat het verhaal een grote betekenis heeft betekent niet dat het een goede vergelijking is.

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    [yt]F0NDmTM7ywU[/yt]

Review

sort of..

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Light effecten zijn echt vet! Ik ga hem zeker spelen, maar eerst, sorry, rdr :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina