btw PM me maar als iemand een wedstrijd wil doen van de poul aan engeland wenne doe ik wel tijdens de wedstrijd haha
Mag je meteen spelen tegen iedereen uit je poule, of moet het via de vaste volgorde van het wedstrijdschema gebeuren?
Regels - Er wordt gespeeld volgens de normale WC poules - Alle 32 teams zullen in juni daadwerkelijk in Zuid-Afrika erbij zijn - Iedereen speelt 1 wedstrijd in zijn groep - In de knock-out fase speel je tevens 1 wedstrijd (verlenging en penalty's indien nodig). - De aanmelders worden via een eerlijke loting aan een team gekoppeld, hier is geen discussie over nodig. - Er wordt met 6 minuten per helft gespeeld, het thuisspelende team wordt door mij aangegeven. - In de groepsfase wordt er na 90 minuten gestopt, ook bij een gelijke stand. - De wedstrijden hoeven niet volgens het vaste schema gespeeld te worden - Bij een gelijke stand in punten wordt het doelsaldo bepaalt, mocht deze gelijk zijn gaat de ploeg met de meest gescoorde doelpunten door. - Mocht het doelsaldo exact hetzelfde zijn dan geeft het onderling resultaat de doorslag - Is er na de bovenste 2 punten nog steeds geen verschil tussen 2 landen, dan wordt er een Replay gespeeld inclusief verlenging en strafschoppen, waar het team wat in de groepsfase thuis speelde nu uit speelt. - Deadline Groepsfase: 19 Mei
Italie--styl3dd--styl3dd Paraguay--fcdanny--fcdanny Nieuw-Zeeland--jorrit10--jorrit10 Slowakije--Trajanus--Matt Reds Army Wie wilt er vanavond al uitgeschakeld worden ?
Hehe, ben nog ongeslagen met NZ hoor (1x tegen Engeland, 1-1 ) Maar wanneer kan je morgen? Moet vanavond werken nl.
Italie--styl3dd--styl3dd Paraguay--fcdanny--fcdanny Nieuw-Zeeland--jorrit10--jorrit10 Slowakije--Trajanus--Matt Reds Army wie kan er nu nog ff een potje spelen? ga vanavond naar het bevrijdingsfestival