Mensen.. een vraag.. Wij hebben nu Ziggo Basis.. (https://www.ziggo.nl/#producten/) Ik speel regelmatig op Xbox Live.. Ik heb nooit serieuze last van lag, behalve als iemand anders op de computer zit. Is deze snelheid uberhaupt genoeg om online te kunnen gamen.. of is het beter om het naar Plus te upgdraden? Ik wil niet upgraden als dit niet nodig is.. graag advies.. Alvast bedankt
Wat je zelf zegt, als er nog iemand gaat computeren dan is het een probleem, dus moet je even voor jezelf beslissen hoe vaak dat voorkomt en of het echt noodzakelijk is dat het opgelost wordt.
Ik zou upgraden want 1,5 mbs down / 0,5 mbs up is niet veel. En dan heb je ook geen problemen meer als iemand op de pc gaat terwijl jij aan het xboxen bent.
Ja wat je zelf zegt: het is genoeg tot er meerdere mensen gebruik van gaan maken (dus als er een computer erbij aan staat). De keus is nu aan jou afhankelijk van hoevaak komt het voor en hoe zeer je je er aan stoort: upgraden of niet? Het is wel €10 per maand = €120 per jaar.
valt me niet tegen met mijn middelmatig ziggo abbo minuutje later deze test....upload is wel traag...
300Mbit is nog geen Gbit hoor.. En het lijkt me sterk dat het een 10Gbit verbinding is, dat wordt toch wat te gek
Ja, maar 300 Mbit is natuurlijk wel tijdens de middag. Eigenlijk zou ik het eens 's avonds moeten proberen. En het is idd een Gbit lijn, maar niet alle pc's hebben een Gbit netwerkkaart, de meeste slechts een 100 Mbit.