Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeannot187

    Jeannot187 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraag. Waarschijnlijk een stomme, maar ik maak me toch zorgen.
    Aan de achterkant van mijn xbox komt best veel hitte vandaan. Ik heb nog nooit eerder gevoeld, dus ik weet niet of dit normaal is. Want bij mijn PC heb ik dit niet aan de zijkant. Ik kan gewoon zo'n 5 uur achter elkaar spelen. Ik denk dat het wel normaal is maar ik ging op internet kijken en las al die post over overhitting, dus ik maakte me zorgen. Alvast bedankt:thumbs:
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Het is normaal dat je xbox warm wordt, zeker de oudere modellen. Op zich kan dat geen kwaad zolang er om heen voldoende ventilatie mogelijk is zou hij zichzelf onder de probleemtemperaturen moeten kunnen houden. Staat hij in een kast, of tussen andere apparaten dan moet je'm misschien even verplaatsen.
     
  3. Jeannot187

    Jeannot187 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, 'warm', er komt een beetje warmte vanuit de achterkant. Hij staat compleet vrij, op een harde ondergrond. Maar het is wel een xbox van een jaar terug. Maar ik denk dat ik het een beetje overdrijf. Maar het is dus normaal als er warmte van achter komt?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon proberen!

    @Jeannot, ja dat is normaal. Niks om je zorgen over te maken.
     
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand?
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik weet haast zeker dat dit gaat werken. Even van een vriend ofzo lenen, en dan installeren. Verder zal ie dan jou dvd niet meer gebruiken, behalve voor de verificatie.
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik weet niet welke lcd tv je hebt, maar misschien zit er een 100hz functie op (Samsung). Zet die is hoger, want dan worden er meer tussenframes berekend.

    Ik heb Fifa niet, dus ik kan niet zeggen of dat een probleem in het spel is.
    Heb je het ook bij andere games?
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  8. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel op mijn PC scherm dus niet op een lcd tv. Ik heb het bij fifa09, fifa10 en FWC2010 dus het probleem zit niet in het spel neem ik aan :p

    ik weet niet hoe dat moet met die Hz
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Neen. Het zal inderdaad aan je scherm liggen (ghosting).
     
  10. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar ik krijg die Acer met HDMI zou dat moeten helpen?
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Des te beter het scherm, des te beter het beeld ;)

    Dat is afwachten, al zou ik zelf het scherm eerst hebben getest voordat ik mn kocht.
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb daar dus ook vreselijk last van, maar ik gebruik component, nu heb ik achter m'n xbox geen HDMI aansluiting dus kan ik zo'n converter kabeltje kopen, maar heeft dit verder zin?

    Gebruik een LG 37 LH 7000
     
  13. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe wil je um testen dan?? :p
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Bij een kennis met zo'n scherm eventueel of gewoon even je console mee naar de winkel nemen desnoods en vragen of je eens mag kijken hoe het eruit ziet. Daar gaan ze geen probleem van maken!
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    is goed zal us kijken
     
  16. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik ben blij dit te horen. Bedankt voor je antwoord. Zal nu nog een vriend met het spel moeten vinden : ) Allemaal PS3'tjes thuis : )
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Misschien is er hier iemand die in Amsterdam woont? Als je in Amersfoort had gewoond, had ik m wel ff voor een dagje in je brievenbus gemikt ;)
     
  18. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Bedankt voor je goede bedoelingen. Ik kwam net een vriend tegen op msn en vroeg of hij een xbox360 heeft. Toevallig wist ik nog dat hij vroeger een (eerste) xbox had. En ja hoor, hij heeft zelfs nog een GTA IV Classic liggen. : )

    Hij kwam gelijk erna langs en ik heb het spel al inmiddels opgeslagen en gestart via de beschadigde CD. Werkt prachtig (tot nu toe).

    Hulde xbox 360.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  19. Fantasy

    Fantasy Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb een pc (W7) Windows Media Center. Ik wil graag op mijn xbox met Medie Center werken, maar het punt is dat ik de 'extender' niet kan vinden. Na het zoeken krijg ik de volgende melding " Setup kan uw extender niet in het netwerk vinden. Dit probleem wordt mogelijk veroorzaakt door de configurati van het netwerk of doordat de exten niet op hetzelfde netwerk is aangesloten als deze computer."

    Ik heb alle fuckin helpdesk en handleiding er al bijgepakt, maar niks mag baten.

    Iemand enig idee?:)
    Bvd!!!
     
  20. Glain

    Glain Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig had ik gister het zelfde probleem.
    Ik had mijn xbox aangesloten op een 'tussen'router, om t zo maar even te noemen en toen ik heb direct op mijn modem aansloot vond hij hem direct.

    Hoop dat dit voor jou ook werkt, iig bij mij werkte het gister.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina