Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee AirwaveDeEerste is mn tag, die andere airwave is een brit. En ik heb in halo 3 never nooit mee gemaakt met een granaat recht tegen het gezicht dat die dood ging (behalve plasma natuurlijk).
     
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja, ik klaag genoeg maar heb ook heel veel plezier. ;D
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Juist dat soort dingen worden naar een beta gefixed
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    M'n rating van vandaag is ook weer binnen(arena)
    Wat ik mij nu afvraag is hoeveel daily ratings je nodig hebt voordat je in een division wordt ingedeeld, en wanneer je in een division wordt ingedeeld is het dan gewoon een soort van "trophy" dat je op je service record kan tonen of wordt je nadertijd tegen anderen in dezelfde divisie weer ingedeeld?

    Gisteren was trouwens 1636 en vandaag 1670, ik heb geen flauw idee of dit goed is...
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    No shit O-) Maar er zijn zaken waar je al over nadenkt voordat je een bèta uitgeeft en dit is er imo 1 van. Het maakt toch wel veel verschil als je continu dezelfde modi speelt i.p.v. een beetje om en om.
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik was snel klaar met de beta, totaal niet mijn stijl.

    Terwijl ik halo 1/2/3 flink heb gespeeld, ook multiplayer.
     
  7. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    je loopt te traag

    battle waarbij jij geen nades hebt en hij wel ben je de zak erg slecht.

    2x bashen dood is slecht uitgewerkt, pomp je eers 3 kogels in iemand zijn lijf , dan sta je dichterbij sla je hem en hij jou heb je even veel damage.

    het merken of de enemy weak is is bijna onmogelijk, dus inschatten of je voor de kill moet gaan of weg moet sprinten is ook bijna onmogelijk.

    wapens vind ik rond uit ruk! *dit is mijn mening*

    pistol heeft net te weinig kogels, schild eraf en dan voor de headshot gaan lijkt het net of dat diegene 2 sec. niet te raken is.

    ik zelf ben erg teleurgesteld in deze game. het loopt simpelweg niet zo als de vorige halo 3 delen.
    weet niet of jullie het met mij eens zijn wel of niet, aan de bovenstaande postst te zien niet maar ja. dacht.... zal het toch eens vertellen;)

    iedereen veel plezier nog! ik ben er niet veel meer te zien:eek:
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dikgedrukte ben ik het mee eens. De rest geen last van of niet mee eens.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Net ook weer wat potjes gespeeld en heb nu toch wel weer genoeg van de bèta. Alleen SWAT vind ik leuk en de rest gaat me allemaal te traag. Sinds dat ik COD4 heb gespeeld zijn dat soort shooters toch meer mijn ding, dat gaat allemaal een stuk sneller. Daarnaast erger ik me te veel aan de melee. Nu maar wachten tot de 28ste en in de tussentijd mag mijn xbox weer een beetje ontdooien en start ik af en toe deel 1 nog op. Reach wordt voor mij alleen de campaign en SWAT, de rest kan me gestolen worden. Desalniettemin vind ik hem nog altijd een stuk beter dan H3 maar die vond ik dan ook echt enorm slecht. Verreweg de minste in de serie.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom vind je H2 beter dan H3? H3 is naar mijn gevoel echt zoveel beter. H2 was echt een teleurstelling na de geniale CE. Vooral de singleplayer van deel 2 vond ik minder. Er zaten veel te weining leuke missies in. De matchmaking was ook niet zo gelikt als in deel 3.

    ff een kort lijstje van minpunten van de beta die ik graag anders zou willen zien.

    - Grenades minder overpowerd. Ze doen niet gek veel meer damage als normaal maar nu hoeven ze niet meer goed geplaatst worden. Nu krijg je ook behoorlijk veel damage als ze wat verder ontploffen. JAMMER!
    - Wapens switchen lijkt langzamer geworden. Dit is misschien maar met een paar wapens, weet het niet zeker iig.
    - De 2 maps zijn niet zo goed. Ik wil de classics terug!
    - Je kan te snel achter elkaar bashen.
    - Een dual aangaan en allebij tegelijk dood gaan, WTF?
    - Powershields... Als ze goed worden gebruikt heb ik er geen problemen mee maar nu zijn ze erg vervelend. Het zou cool zijn als je een manier had om er iets tegen te doen(bijv door ze in de rug te bashen).
    - Hoger springen, je wordt bijna verplicht om een jetpack te pakken.
    - Rifles moeten imo iets meer damage doen. Dit zijn de leukste wapens in de multiplayer en mogen van mij wat sterker. Zo'n needler is toch helemaal niet leuk? Waarom heeft Bungie juist zo'n stom wapen zo krachtig gemaakt?

    Healt vind ik ook vervelend maar kan er mee leven. Maar als ik de maps beter ken weet ik waar alle Meds liggen en dan heb ik er niet meer zo'n last van.
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Dat is nou jammer want de beta heeft JUIST kritische mensen zoals jij nodig, post op bungie met een goed onderbouwd argument waarom je het ruk vind en geef suggestiues hierbij hoe ze het kunnen verbeteren.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=43515439&viewreplies=true

    Ik had hier naar mijn mening een goed onderbouwde review gegeven, maar die werd gelijk overschaduwd door de gigantische 'haat spam' die op dit moment gaande is op Bungie.net.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.905
    Of check gewoon je radar?
    Wat wou je dan doen? Anders liep ie wel en killde ie je.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik dacht dat er, toen ik dat uitleg scherm in de beta kreeg, stond: play 3 matches a day, 5 days in a season to get yourself in the devision. of iets dergelijks. (het kan ook in die beta previeuw trailer geweest zijn)
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    devision??
     
  16. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Niks? Het is gewoon zwaar vervelend. :)
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.905
    Speel het dan niet meer damnid. :+
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    1.Onyx
    2.Gold
    3.Silver
    4.Steel

    Dit zijn de 4 divisies waar jij als speler uiteindelijk word ingedeeld, dit is afhankelijk van 5 daily ratings(thx flavourlicius) Nu word er naar de algemene ratings van de community gekeken en op basis daarvan trekt bungie lijnen vanaf welke rating je in welke divisie hoort. Uiteraard zullen er veel minder mensen in de "onyx" en "gold" zitten in vergelijking met de andere divisies omdat hier de meer ervaren spelers tussen zullen zitten.


    Ik merk trouwens meer en meer dat de powerweapons een ontzettend grote rol spelen voor het succes van je team en jezelf, het is niet zoals in H3 waar je nog steeds uitmuntend kon presteren met de wapens die jou werden gegeven. Dit of ik ben gewoon nog niet goed genoeg.
     
  19. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Die AR die je in het begin krijgt is gewoon bagger, magnum all the way, headshots tot shield down en slaan met die hap, stuk sneller ook! : ]
     
  20. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja maar... :'-(
    Voor de rest is het spel wel tof, al speel ik het liefst Team Slayer Pro en SWAT aangezien je dan geen vage abilities hebt. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina