Nou ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is na het zien van wat de presentaties verschillende consoles ons gaan beiden het komende jaar.
De Wii gaat gewoon lekker op dit tempo doo, de PS3 en al hun geweld gaan de tijd van hun leven tegemoet en de 360 kan het wel schudden op elk gebied zo'n beetje.
Wat de 360 voor mij is dit nu nog waard maakt is toch enkel de friends/party interface en Gears, verder boeit het me echt geen drol en stoor ik me aan de toch wel steeds merkbaar verouderde xbox die gewoon bijna niks kan. Sowieso dat ik nog steeds net zoveel als Amerikanen moet betalen die zo debiel veel meer als ons krijgen vind ik absurd, nu krijgen ze ook nog ESPN?
Vraag me ook echt af of die hele opzet met Cirque de Solei en ponchos niet bedoelt was om het nog een beetje intressant te maken en dat ze wisten wat voor gare meuk ze uitbrachten.
De Wii heb ik al en blijf het een te matig apparaat vinden, denk dat ik er wel Zelda voor ga kopen en uiteraart GOLDENEYE!
De PS3 ga ik binnenkort zeker halen. Blue ray, Blue-tooth, 3D(!)VEEL meer opslag, gratis PSN, Playstation world (die open MMO PS wereld ofzo), Uncharted, Heavy Rain, Agent (van Rockstar), God Of War, MAG, Modnation en Killzone 2-3.
Dan nog de Move die me eigenlijk best nog wel leuk lijkt, het systeem is zo goed als 100% accuraat en met knoppen dus daar kun je gewoon veel meer mee dan het knullige Kinect. Heb zelf gecheckt en het menu en online interface werkt stukken beter dan de 360, het is ook nog's niet zo tergend traag in-game zodat je niet een halve minuut moet wachten voordat je een simpele invite kunt sturen, en dan nog's een halve minuut voordat je guide afsluit.
Het stukje met Harry Potje zag er wat kinds uit maar zie er veel potentieel in, en dan nog Socom met die Wave kun je gewoon bijna als een muis richten.
Ow en STEAM ook nog ff, dat is echt een geweldige stuk software op de PC al maak ik er weinig gebruik van is dit toch wel een hele grote stap de goede richting in.
Laatst bewerkt: 16 jun 2010