Iedereen nog druk bezig met spelen? Dan post ik nog maar een paar. (deze keer wat minder) [Stockpile @ Sword Base] Spoiler Van deze match. [Oddball @ Powerhouse] Spoiler
Hahaha, van alletwee die sets vliegt het kereltje op precies dezelfde manier, heerlijk. Van de eerste set en dan de laatste, die is wel heel erg vet!
Flag capture in 25 seconde? http://www.bungie.net/stats/reach/fileshare.aspx?player=EagleScream&fc=2 Kan je zo'n filmpje dus pas zien als ik bungie pro heb?
Nu ik weer! [Capture the Flag @ Sword Base] Spoiler [Capture the Flag @ Powerhouse] Spoiler [Elite Slayer @ Sword Base] Spoiler [King of the Hill @ Powerhouse] Spoiler Als je wilt dat wij het via de site kijken moet je inderdaad Bungie Pro hebben, maar wij kunnen het nu ook prima bekijken door het te downloaden naar onze 360.
Yay, mensen beginnen te posten \o/ (je bovenste foto vind ik mooi gelukt) Ik uiteraard ook weer. [Invasion @ Boneyard] Spoiler De teller staat op 141 screenshots. edit: Vergeten te posten. [Invasion Slayer@ Boneyard] Spoiler
Bij invasion slayer, zou je zo een film kunnen maken. Echt overal is actie, is echt lachen om in theater gewoon te gaan kijken en dan in zoomen op de actie en weer uitzoomen en weer naar iets ander te zoomen
Leuk topic! Jammer dat er nog niet zoveel in gepost is... Ik heb zelf nog niet veel bijzonders gedaan in Reach, lijkt wel alsof het lastiger is in Reach om multikills e.d. te krijgen.
Dat laatste punt ervaar ik ook, waarbij ik met Halo 3 met goeie regelmaat een Triple Kill haalde lijkt dit nu met uitzondering en veel geluk te zijn. Misschien is het gewoon nog wel erg wennen en komt het wel. : ]
Nog een vaag iets, een teammate werd ge-assassinate (met animatie), hij lag eigenlijk al dood op de grond maar animatie was nog niet helemaal afgelopen.. Ik kom er aan en assassinate degene die hem killde; wordt ie spontaan weer levend!