[XOne] Assassin's Creed II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 3 jan 2010.

  1. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
  2. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [GT]63613[/GT]

    Subject 16 ofzo?
     
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Lijkt me een PlayStation Home ruimte, poppetje past er precies bij.
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Lijkt niet echt op Assassins Creed om eerlijk te zijn. Leuk gemaakt, maar wel fake:+
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is een teaser voor Playstation Home, lame dus.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oh pffff, vond het er al lelijk uitzien. :+
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Assassin’s Creed: Brotherhood confirmed by Ubisoft


    [​IMG]


    Ubisoft’s confirmed the next Assassin’s Creed title is indeed called Assassin’s Creed: Brotherhood.

    Key placeholder art for the game was leaked earlier tonight to Kotaku, featuring main character Ezio and a group of fellow assassins. The cover insists you’ll be able to “lead your own brotherhood of assassins, as Ezio, and conquer Rome”.

    “Live and breathe as Ezio, now a legendary master assassin, in his struggle against the Templar order. Lead your own brotherhood of Assassins and strike at the heart of the enemy. Rome,” it goes on to say.

    “And for the first time, take part in an innovative multiplayer layer allowing you to embody an assassin of your choosing and define their killing style. A never-before-seen online multiplayer experience.”

    The art also confirms that the game will be released on PS3, Xbox 360 and PC, laying to rest chatter that it could be a portable spin-off in the form of Bloodlines for PSP.

    The art also mentions there will be an exclusive multiplayer character for anyone who pre-orders the game at GameStop.

    Ubisoft says that more information on the game will be coming next week.

    “Ubisoft confirms the authenticity of this image and will provide more information next week,” a firm rep told the site.

    The subtitle was first leaked after it was discovered last week the company had registered the domain “assassinscreedbrotherhood.com”.

    The art also mentions a fall 2010 release period





    ------------------------


    Fall 2010? ooooookaayyyyy.............

    Hoe tof ik ACII ook vond, om nu gelijk weer een te krijgen....is wel erg snel. Lijkt mij dat ze weinig aan de game veranderd kunnen hebben in een jaar....dus meer van hetzelfde waarschijnlijk, en tegen het eind aan vond ik ACII ook aardig repetitief worden...wel erg snel dit zeg.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Was al lang bekend hoor dat er een nieuwe AC dit jaar zou komen. ;) (titel was niet confirmed, maar het feit dat ie dit jaar kwam dus wel)
    Misschien straks maar een topicje van maken. Snel of niet, de AC games blijven toppers waardoor ik toch altijd naar de vervolgen zal uitkijken. :9
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nu al deel 3 zou wel snel zijn, maar ik ben er klaar voor! heerlijke games!
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit is dan gelukkig ook geen deel 3. ;) Meer deel 2,5.
     
  12. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/Nog een keer met Ezio spelen\o/ Vond hem echt een goed character. Op et einde met zijn baardje:9
    Maar gaat het zich alleen afspelen in Rome? Dat zou ik dan weer jammer vinden..
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Rome was in die tijd ook behoorlijk groot, dus genoeg te doen. Eén stad kan goed werken als ze maar zorgen dat niet alles op elkaar lijkt.

    BRING IT ON!!!!!
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik moet deel 2 nog steeds eens uitspelen. Vond hem zo langdradig :{
     
  15. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bezig om voor de eerste keer AC II te spelen. Erg vermakelijk en nu wel gevarieerd, misschien iets te waardoor de kern van het verhaal wegvalt. Ik heb geen idee hoeveel mensen ik moet assasinaten en hoeveel ik er al heb gehad :') . Ook vind ik de Glyphs echt dom, wat boeit mij Adam en Eva nou en aliens en weet ik veel wat :confused: .

    Nog een ander puntje, een persoonlijk puntje, ik vond de sfeer van deel 1 in de steden veel beter dan in deel 2.
     
  16. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dat ben ik ook met je eens. Ik vond na een tijdje in Florence alles op elkaar lijken. En dan Romagana en Forli, zulke saai grauwe steden.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vond ik juist niet, in deel II is de stad veel levendiger, iedereen doet z'n eigen ding, guards gaan achter personen aan over de daken, enzovoort.
     
  18. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeker maar qua gebouwen lijkt alles op elkaar. In elke stad zijn wat grote belangrijke gebouwen (bijvoorbeeld Il Duomo in Florence) en die zien er werkelijk magistraal uit. En ook de gebouwen die voor jou als speler nut hebben voor missies etc zien er mooier uit maar verder lijkt alles op elkaar wat erg jammer is. De sfeer van de steden in AC I vind ik persoonlijk mooier. Niet de rijke/middel/arme districten maar het straalt beter de sfeer van de middeleeuwen uit. Bijvoorbeeld bij Acco (Acre in-game) waar de gewonden voor het oprapen (haha) liggen.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    AC II is in veel dingen een gevarieerdere game. Ik vind ook dat in deel II de mensen nu meer doen dan in de voorganger. In sommige opzichten lijken veel steden nog wel op elkaar, en valt de kern van het verhaal misschien weg, maar zaak is natuurlijk wel:

    Eerst alle view points vrijspelen en dan pas weer oordelen. AC II vond ik een heel stuk mooier en gevarieerder dan zijn voorganger. Acre bijvoorbeeld uit het eerste deel vond ik wel zo dodelijk saai dat ik dat stuk eerst wou overslaan.

    Het verhaal van deel II is misschien wat te lang, maar bied waar het nodig is een heleboel diepgang in de personages en omgevingen. Dit is iets wat ik zelden zie in verhalen van games. Noem een game die een dergelijk verhaal zo goed weet de vertellen en alles op de juiste plekjes zet.

    Er zit echt krankzinnig veel tekst in AC II en dat is allemaal bedoelt om de dingen meer te laten leven. Ik ben een klein fan van deel I, maar deel II heeft mij bijzonder lang beziggehouden. Ik kijk daarom ook uit naar deel III en verwacht daar veel goed van. ;)

    Dit keer hoop ik wel
    Een Paus te mogen doden. Liefst een echt bestaande een.
     
  20. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het ook eens met al jou punten en deel II is superieur aan deel I maar de sfeer die de steden uitstralen vind ik in deel 1 gewoon beter. Elke keer weer dat ik een gebied binnenkwam en onder me bijvoorbeeld Jeruzalem zag liggen en ik toch elke keer 'Wauw' zei, dat mis ik nu echt.
     

Deel Deze Pagina