Ik zie duidelijke verbeteringen tov. 2009. hit detection is vele malen beter al zie ik een enkele x nog wel idd vuisten missen. Ze hebben er echt wel werk van gemaakt. Alleen maak ik me toch ook wel weer zorgen om de lag online. 2009 was simpelweg niet te (goed) te spelen hierdoor en ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze dit binnen een jaar volledig hebben opgelost. Dan kunnen ze nog wel allerlei toffe online community features hebben, maar die vallen allemaal in het water als het niet speelbaar is.
absoluut , de game word dan niks meer waard als het online Alsnog weer veel lag heeft.Maar je zou toch zeggen mede omdat ze zoveel online funties hebben , nu ook aan een goeie netcode hebben gewerkt.
dat zou je wel denken ja. ik heb er alleen niet zoveel vertrouwen in aangezien ze ook nooit hebben gereageerd op die lagissues. dit terwijl dat hele forum er vol van stond.
ja het staat of valt er echt mee ! we zullen zien. Want wij hadden zelfs lag toen we nog 1 km van elkaar vandaan woonden.
Dit spel lijkt op vele kanten op ufc 2009. Zo zijn onder andere de graphics enz. hetzelfde als ufc2009. Al vind ik dat het wel lekkerder speelt dan 2009.
Wat ik ook nog steeds een nadeel vind is dat de lowkicks nog steeds geen duidelijk effect lijken te hebben. gisteren rampage 4 rondes lang bestookt met lowkicks en had hij er totaal geen moeite mee.
ja had dit dus ook al geprobeerd , en is zeker belachelijk aangezien ze dit wel aangaven op het Q&A gedeelte dat ze nu wel degelijk damage zouden doen. Maar las al op het forum , dat ze bij die ene dag dat iedereen van de pers mocht spelen , dat het daar wel degelijk inzat , en later las ik idd van diezelfde persoon dat het in deze demo niet erin zat of aanstond
Hoop echt dat ze wat doen aan die lag online want 2009 was gewoon klote online .. Als dat beter is dan wordt dit echt wel een goeie game .. Want 2010 speelt echt wel veel beter dan 2009 dat is 1ding dat zeker is ..
2 Weken geleden al gepre-ordert bij gamehubs voor 33 euro. Nice prijsje. Ik speel 2009 nu nog steeds. Ik speel het niet online, teveel lag. Maar ik mis het online gedeelte niet.
Denk dat ze dit jaar online wel een stuk beter gaan maken aangezien er best veel online features inzitten! maarja mocht dat niet het geval zijn heb je zo wie zo meer plezier aan de single player dan vorig jaar aangezien hij dit jaar veel uitgebreider is maarja laten we gewoon hopen dat online super werkt..
Ik zie niet echt een verschil tussen 09' en 10'.. behalve dat de nieuwe vechters erin zitten natuurlijk..