1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zoals hier gezegd: "I moved the transmitter further away from my entertainment center (and where the router is located), and also replaced the batteries. After playing a few matches, I didn't have a single dropout! It was a world of difference!"

    En hier in deze review: "While some reviews I have read have claimed to have interference from WIFI, I have my base unit set-up next to my WIFI router and I am yet to hear any interference out of the X41’s.
    Maak me daar dus verder geen zorgen meer over, m'n WiFi router staat een verdieping boven me zo'n 6 meter met plafond+muren ertussen.


    Dus als ik zelf kijk naar wat ik liever heb, WiFi op m'n telefoon uitzetten en misschien wat kraken als m'n telefoon echt afgaat of continue kabels uit de knoop halen dan is de keuze toch snel gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  2. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is er ook nog het gekraak van het stekkertje in je controller. Althans dat las ik ook ergens.
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Denk eerder dat dat doordat hij daarvoor een 3,5MM (oude xbox formaat) stekkertje in de 360's 2,5MM jack probeerde te rammen ofzo ;) Het kraken komt vrijwel altijd van een beschadiging aan het stekkertje en plug waardoor het contact te los is.

    EDIT: Even gekeken op de TurtleBeach Support site hierover.


    “crackling” or “static” noise on your XBOX Live talkback signal, or an echo in the XBOX Live talkback chat, can be caused by a loose connection on the talkback cable-- either on the XBOX controller or on the headset side. Also, if you can hear others but they cannot hear you. If you’re experiencing these problems, first make sure that the Talkback Cable is fully inserted on both ends. If the problem persists, please try the following to determine the source of the problem:

    1. Remove the talkback cable from the headset. If the problem no longer occurs, then it’s probably caused by a loose connection on the talkback cable.

    2. "Flip" the cable so that the end that normally goes into the controller (the end with the right angle plug) is now connected to the headset jack.

    3. To determine if the loose connection is on the XBOX controller side, try a different XBOX controller. Sometimes, when a controller used for a long time, the jack can get loose and no longer makes a firm connection with the Talkback cable plug. Slowly insert and remove the cable plug from the controller jack to feel if it’s loose. If it is, then try a newer controller to see if it fits better and solves the problem. If it does, then you should use the newer controller.

    4. If the controller is not causing the problem, wiggle the plug that’s inserted into the headset and listen if the problem gets worse. If it does, or if the cable easily pulls out of the jack, then the loose connection is probably on the headset side of the talkback cable. In this case, you can temporarily fix the problem with a rubber band to hold the jack in place by following the instructions posted at this link on our support site: CLICK HERE

    If you determine the problem is caused by the loose connection in the headset jack, please contact technical support to obtain a replacement talkback cable to correct this problem. The temporary rubber band fix noted above will allow you to continue enjoying your headset until the replacement cable arrives.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  4. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mede oldskoolers die ook de Astro hebben, gebruiken oplaadbare batterijen.. Werkt goed en nog redelijk lang ook.. Een voordeel scheelt weer een kabel.. En goedkoper dan de batterypack van Astro zelf..
     
  5. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb x41 nu een tijdje en ben er tevreden over alleen als ik online speel en de host ben dan valt mijn internet na 2 potjes wel uit. Disconnected to Xbox live staat er dan, maar dat is vaker zoals ik hier boven lees, wan als ik mijn x41 router uit zet doet ie het goed. Maar is da nou aan te passen met die kanalen?
     
  6. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook een idee, dan heb je in principe maar 1 lange doorlopende kabel met die mix amp in het midden en je headset aan het einde. daar kan ik mee leven :) ik ga voor de astro. wil het risco op static niet nemen bij de x41. moet gelijk goed werken :) zat vanmiddag een review van iemand te lezen die tevreden was met de x41 en alle static kwijt was maar in de lage frequentie geluiden (in MW2 bv als er een harrier vloog) dan had hij nog steeds last van een vervelende achtergrond ruis. nou ik ben zo'n type dat zich daar aan gaat lopen ergeren dus ik pas daarvoor :)
     
  7. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan het allicht proberen?
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Op welke afstand staat je X41 zender van de draadloze router en Xbox af?

    Hoe ervaar je verder het geluid zelf, als er bijv ff veel gebeurt (zoals SanSolo al zijn, Harrier strike of Mortar Strike op BC2) krijg je dan gekraak?


    Link? :) Als dit het geval is dan valt de X41 gelijk af, maar ik had er nog niet vah gehoord.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  9. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb geen geruis. geluid is echt goed alleen internet connecti niet altijd en de router staat beneden en ik ben boven en x41 router staat op de xbox
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik zou eens proberen om hem toch ergens anders te zetten, liefst zover mogelijk van je Xbox vandaan, bij de meeste was dit de oplossing.
     
  11. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt zal het prberen
     
  12. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht dat het me de hele avond zou gaan kosten om dat terug te vinden. Had het namelijk op mijn werk gevonden. Maar gelukkig wist ik mijn google search opdracht(turtle beach x41 static sound) nog dus... http://futuremark.yougamers.com/forum/showthread.php?t=124025&page=3

    de posts van chrisinthesun lezen.(moderator)
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bedankt voor de link, hieruit blijkt wel wederom dat het toch vooral aan de opstelling thuis ligt dan aan de set zelf. Als je zelf geen WiFi en mobiel internet gebruik verwacht ik echt geen problemen.

    Iig, ik heb naar 4gamesshop en Cool-Prices een mail gestuurd naar wanneer ze nieuwe X41s binnen (kunnen) krijgen, hopelijk snel want ik wil'm voor RDR toch wel hebben ;)!
     
  14. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en daar zit ik dus wel mee. Het kan goed gaan maar de kans is groot van niet. Dus geen risico en maar voor de Astro's gaan dan voor mij. Hoop dat je er iig plezier van zult hebben en zou leuk zijn als we onze bevindingen delen.
     
  15. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Astro A40's nu een paar weken. Ik kan me voorstellen dat sommige zullen vallen over de vele draden. Hoe dan ook het geluid is subliem en ik zelf neem persoonlijk de kabels voor lief.

    Heb zelf ook eerst naar de draadloze Turtlebeach gekeken, ik vondt het risico te groot met de storings verhalen.

    Het is een hoop geld de A40's, maar je krijgt dan ook wat. De hele afwerking ben ik erg over te spreken, mooie travel/opberg case, afneembare mic en de custom tags.

    "Just my two cents".
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Waar heb je hem gekocht? Ik vraag me af of de hoge prijs het waard is t.o.v de veel lager geprijsde Sharkoon ...
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gewoon via astrogaming.co.uk zelf ....... Belasting en verzendkosten worden meteen verrekend.
     
  18. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet zijn de Astro's alleen rechtstreeks bij de fabrikant te bestellen. http://www.astrogaming.co.uk

    Ik ken de Sharkoon niet en kan ik er dus géén ordeel over geven, Ik weet alleen dat je wel echt quality krijgt voor de Astro's, geluid en afwerking! Kwaliteit heeft helaas wel een prijkskaartje.
     
  19. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen.._O_

    Het zijn de enige dozen die ik niet weg gegooid heb, maar gewoon op de kas heb staan zo mooi zijn die.. Laat staan de headset..:D

    @Sander bestel gewoon de Astro ben je van alles af.. Bevalt het niet heb je hem zo weer verkocht..
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    250,- t.o.v. 100,- voor de Sharkoon is mij een te groot verschil en helemaal omdat de sharkoon niets dan lovende referenties krijgt t.a.v geluidkwaliteit en bang for the buck.
    Enige wat ik niet zeker weet is of je bij de sharkoon voicechat level apart kunt instellen ...
     

Deel Deze Pagina