Red Dead Redemption [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Eerste missie is ook echt waardeloos! Dat is de burgeroorlog, daarna begint het spel pas echt vind ik.

2. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    In Multiplayer hebben de extra's geen voordelen, slechts het 'speciale' uiterlijk - stond pas nog op de RDR Website.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nice! :D Heb ik het goed geraden. :+

4. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Die outfit doet niets want Dead Eye (slow motion iig) regenerate niet in Multiplayer. De Golden Guns hebben gewoon enkel het uiterlijk - en zijn van wat ik las ook alleen beschikbaar door het unlocken van deze in de MP Modus, zelfde geldt voor dat paard.

Dus het is gewoon alleen voor de Single Player - vond het zelf de moeite niet. Heb het gevoel dat het je gelijk al een overpowered character maakt vanaf het begin, da's ook niet leuk.

5. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Als goed ingelicht Redactielid wist je dat gewoon al:+

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, wist het niet, maar dit zijn van die dingen die altijd zo zijn. Je kan het niet maken in een MP-mode bepaalde spelers veel sterker te maken als de daar voor dokken.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Er staat toch een vinkje bij PAL?
    Dus dan kan die wel op jouw 360.

En ik zou CoJ nog een kans geven man! Ik heb het ook al sinds juli 2009 onaangetast liggen, maar als je er voor gaat zitten is het een topgame.

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik hem nou het hebben uitgeleend aan een vriend die op vakantie is... Nja, ik vraag hem dan wel terug als hij weer thuis is. Ben benieuwd

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Deel 1 vond ik heel erg cool, maar deel 2 deed me gelijk idioot denken aan Call Of Duty en het voelde totaal niet meer aan als een eigen game zeg maar. Ook het schieten en richten vind ik belabberd in de game, als je schiet moet het wel voldoening geven en dat vond ik absoluut niet in BiB. Als ik op ventjes schoot voelde het niet goed aan, alsof je ze helemaal niet raakte. Heel jammer want qua graphics was ie zeker wel in orde en sfeer ook.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [gt]65298[/gt]

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Is dat die trailer voor GT TV? Of komt die er ook nog bij? Eigenlijk wil ik nu mijn best doen om niks meer te lezen en te kijken, heb echt genoeg gezien ;)

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gaat over de Revolutie in RDR, bandieten enzovoort.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    WTF, schietsysteem is vele male beter!
    Trouwens, het schietsysteem in GTA was pas echt waardeloos, en aangezien dat zelfde systeem in RDR komt (mag ik toch aannemen), wordt dat veel erger dan CoJ.
    Maarja, je komt wel lekker in het sfeertje.
    Ik zit er helemaal in!

14. Mr.Baco

Mr.Baco Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom komt deze game nou weer 3 dagen later.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat vind jij :)

Ik vind het 3x niks in COJ:BiB, om een of andere reden vond ik het mikken fucking slecht en belabberd en schieten al helemaal. Ik bedoel niet dat je in slowmo allemaal gasten neerknalt..maar gewoon normaal schieten. Ik heb weinig problemen gehad met het schieten in GTA IV, maar het kon absoluut beter. Aan de filmpjes te zien van RDR lijkt het een ander systeem te zijn. Want ik denk dat er wel genoeg kritiek is geweest op het schietsysteem van GTA IV, dus dat Rockstar daar naar geluisterd heeft voor hun volgende game, RDR dus. Ik hoop in elk geval op een beter uitgewerkt free-aiming systeem...free aiming>auto-aiming.

Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  16. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice :thumbs:

Ik vond dat juist heerlijk dat het zo groot was. Ja er viel weinig te beleven in de gebieden. Slechts in een aantal missies werd er gebruikt gemaakt van de open terreinen.

Maar ik vond het juist wel relaxed om lekker over al die snelwegen en binnendoor te cruisen naar een andere stad toe. Of gewoon voor de fun een beetje rond te rijden.
    Even weg uit het drukte van de big city :+ Dat mis ik eigenlijk wel in GTA IV. De steden zijn met een paar bruggen verbonden, maar overal is stad, gebouwen en drukte.
    Ach, ik woon zeker "op het platteland" midden in de randstad :+

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat is het kenmerk van NY, die ze zo goed mogelijk hebben geprobeerd na te bouwen, dat is dus goed gelukt. Kunnen ze moeilijk er een enorm gebied aan gras of woestijn bij gooien.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat is ook zo, maar ik mistte ook die countryside van San Andreas. Het brengt gewoon echt een ander soort gameplay ervaring als je bergen en heuvels,bossen en dergelijken hebt. Dus hopelijk in de volgende GTA zullen we dit weer terugzien.

19. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    De release in Europa is 21 mei. In Amerika is de release 18 mei, dat staat ook in de filmpjes, daardoor de verwarring. Game is gewoon zoals gezegd 21 mei te koop.

20. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Heb em ook maar even bij bartsmit reseveert.
    Moet wel even wachten op mail. Als ze em in voor raad hebben mag ik em pas bestellen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina