FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkoop hem voor 35 euro. En heb de game voor 47 gehaald. 12 euries maar...
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Oke, hier dan ook even mijn mening over het spel. Ik post niet vaak mijn mening over een spel, maar het is nu echt even nodig om mijn irritatie te uiten!

    Online, wat een drama! Het hele concept is goed en werkt (WK en Divisies). Alleen de gameplay is zo abrubt slecht t.o.v. Fifa 10... Het is alleen maar zo snel mogelijk achter elkaar op de pass knop drukken om zodoende de verdedigers geen kans te geven, en 1 op 1 met de keeper te gaan staan. De gehele voetbalgedachte en het voetbalgevoel is totaal weg, het draait voor 70% op geluk uit.

    Met Fifa 10 won ik toch zeker 7 van de 10 wedstrijden, nu zijn er dat 1 of 2 op de 10. Erger me aan alle kanten aan het online spelen van andere persoon, die gehele speelstijl... bah!

    Daarnaast vraag ik mij af hoe het nemen van vrije trappen in godsnaamheden werkt. Ik zie soms vrije trappen van 30 meter er in vliegen, en bij mij gaat alles of hoog over, of in de muur:confused:
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Probeer in de trainingsmode verdedigingstechnieken te leren, sinds FIFA 10 is hier een nieuw systeem voor waar je de tegenstander uit de tent lokt en zijn voorzetten/passeeracties kunt blokkeren, dit is even moeilijk maar als je het beheerst zal het off- maar met name online een stuk beter gaan.
    Het werkt door de (LT) knop ingedrukt te houden, en als je mee wilt rennen gebruik je (RT). Tevens kan je dan een andere speler druk laten zetten met (B).

    En probeer gewoon op Wereldklasse offline, die passes zijn te onderscheppen als je de voorzetten er maar uithaalt.
    Ik speel offline altijd ultra offensive (right) en dan helemaal naar rechts met hoge druk (down) dan (left).
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  4. FifaWC2010

    FifaWC2010 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer de definitieve selectie wordt geupdated?

    Ik heb 1 keer gehad ik dat van der sar mee kon nemen en als ik een nieuw toernooi begin staat hij er niet meer bij.

    Is dat bij jullie anders nadat jullie de laatste spelersselectie hebben gedownload, wat zijn de veranderingen ?
     
  5. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik nlijf het een top spel vinden. Verdedigen is soms wat lastig met die stuiterballen maar win wel bijna alles. Heb hem dan wel pas 2 dagen maar het speelt prima weg. Gister met paraquay van engeland en frankrijk gewonnen. Speel maar met 1 aanvallers en met 5 middenvelders onderschep je er veel dieptepasses en tikken ze je niet zo snel weg.
     
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er een speciale techniek voor koppen ofzo? Ik verloor net met 5-3 van Frankrijk met Denemarken, waarvan 4 kopballen op voorzetten vanaf de zijkant. Elke keer stond de Fransoos gewoon gedekt, maar kopte mijn verdediger niet weg waardoor hij vrij kon inkoppen.
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Tegen je tegenstander aanlopen zodat je hem een beetje duwt, dan kan hij minder goed koppen of win jij het duel door (B) te drukken;)
    Om het hem moeilijk te maken moet je gewoon zoveel mogelijk tegen hem aanlopen dus.
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Aha, dat verklaart een hoop. Straks maar ff proberen dan...
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Met Nigeria de offline world cup gewonnen:D
    Ik werd 2de in de groepsfase achter Duitsland en voor Japan en Slovenie.
    Toen won ik achtereenvolgens van Italie, Spanje, Nederland en in de finale van Duitsland!

    Hier de 2-0 van Martins in de finale _O_
    http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19731318
     
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Nigeria en Ivoorkust spele echt masterlijk!

    met Ivoorkust 2 keer gewonnen met het xbw toernooi.
    en sta nu in de achtste finale op online.

    Ivoorkust 3-0 Estland
    Ivoorkust 5-0 Engeland
    Ivoorkust 5-2 Spanje
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook matches simuleren? Zo ja, hoe?

    Heb me met Peru gekwalificeerd, moet nu nog 4 matches voor de formaliteit spelen voor ik de achiev krijg, maar ik sim liever.
     
  13. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik een keer gehoord dat dit niet kon. Ik weet het niet zeker want zelf heb ik het spel niet.
     
  14. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik Nigeria ben voor het XBW toernooi, ze spelen idd heerlijk :)
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Krijg echt vaak disc unreadeable bij dit spel, word je gek van!
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Op HHD installeren? Ligt anders aan je dvddrive/lens ens denk ik.
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb nog maar 1,6 GB. Ff wat verwijderen dan. Vaak 2x bij het opstarten bij een wedstrijd. Als ie eenmaal goed speelt dan gaat het lekker! Bij andere spellen geen last van gehad!
     
  18. Issam10

    Issam10 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie goal ! *)
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bij Uefa Euro 2008 kon dit ook al niet, dus wat je dan moet doen is gewoon de wedstrijd starten en dan bij de aftrap quitten.

    Dan verlies je weliswaar met 3-0 maar dan hoef je die wedstrijd tenminste niet te spelen.
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Jezus wat een knotsgekke wedstrijd.

    Ik Portugal, hij Spanje.

    Kom met 2-0 voor, en de wedstrijd leek beslist.

    86' 2-1
    90' 2-2
    90' 3-2
    90' 3-3

    :emo::emo::emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina