[XOne] Assassin's Creed II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 3 jan 2010.

  1. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alles gedaan, ben nu nog bezig met die veertjes en die glyphs. Van die glyphs snap ik trouwens echt niks van:9 Maar wat ik me afvroeg, zijn de add-ons leuk? En die van sequence 13, heb je er 1 van 560 punten en 1 van 320, wat is het verschil?
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik vond ze erg vermakelijk, maar wel kort. Als ik terug in de tijd kon gaan had ik het niet gedaan. Met een 800 punten kaart kun je alle 2 de ADD-ons kopen, en hou je 160 (??) punten over.
     
  3. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dankjewel voor het snelle antwoorden:thumbs: Eerst dan maar die veertjes vinden8) En wachten totdat ik mijn 800 punten kaartje binnen heb:9
     
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik had in mijn eerste savegame al een stuk of 16 veertjes zonder er echt naar te zoeken. Als je ze dan allemaal gaat zoeken met en guide lukt het je nooit omdat je niet weet welke 16 je precies hebt gepakt :). Daarom maar een 2 savegame gestart en ze allemaal gedaan. Gewoon de map openen in Paint en dan steeds heen en weer lopen om te kijken welke ik al heb. Duurde wel even maar goed :).
     
  5. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0


    Elke keer als ik een gebied heb gehad verzamel ik de veertjes en glyphs in het gebied. Zo zit ik straks niet met het dilemma als ik het uitgespeeld heb om dat nou wel of niet te doen want ja 100 veertjes verzamelen is toch wel weer 2 en half uur werk. In elke stad doen als je er klaar bent is steeds half uur, hooguit :) .
    Moet trouwens zeggen dat ze op veel betere plekken liggen dan in deel 1 en het is veel minder zoekwerk met de guide van Achievement Hunter.

    De Glyphs slaan nergens op en ik vind ze ook niet zo boeiend. Echt zo van: ja draai aan de hendel totdat je een schilderij krijgt :') .
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Al in Venetië geweest? Daar zijn de meeste veertjes. Wat een werk was dat...
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik begin er niet aan tenzij ik me zo stierlijk verveel dat ik geen keus meer heb. Verzamel shit zoals in GTA en AC hou ik echt totaal niet van. 8)
     
  8. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    In je DNA-scherm kun je per district (bv. Venetie zuid) zien hoeveel veren je hebt. Ik had er 99 van de 100 en bleek ergens in Venetie 8/9 te hebben. Even allemaal nog een keer afgegaan en toen had ik hem ;)

    Zo'n probleem zijn die veertjes dus niet, ik ben er hooguit een paar uur mee bezig geweest.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Het is in elk geval niet zo erg al die paar honderd vlaggen in AC I. 8)
     
  10. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad ja, toen had ik er twee keer 99 van de 100 8)
     
  11. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vandaag ook dit spel,en het bevalt zeer goed :).
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb hem ook sinds een paar dagen in m'n bezit, en ik vermaak mezelf er meer dan prima mee!
    Het feit dat ik compleet de tijd vergeet als ik hem speel is over het algemeen een goed teken. :)
     
  13. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb deze game geleend van een vriend, en hij bevalt me zeer goed, het verhaal is ook boeiend en de side missies zijn ook leuk:)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Je weet tot het einde niet waar het allemaal naar toe gaat.
    Vond het verhaal op het laatst wel iets van een Dan Brown weg hebben. :)
     
  15. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nu 18 uit Venetië en moet er dfus nog 29, appeltje eitje. Ook nog 3 Glyphs maar dat intresseert me verder niks.

    Jaaaa Adam en Eva waren echt Assasins :') . Het zou nog beter zijn om te zeggen dat Jesus een Templar was ofzo :p .


    Wat ik overigens echt mis in AC II wat wel in AC I zat, als je iemand naar beneden gooit van een dak dat iedereen onderaan gaat schreeuwen etc :')
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Laat maar al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat viel mij ook al op. Ik mis het opzich ook wel, maar daar is verder niets aan te doen. Hopen dat dat weer in AC III zit.

    Wat mij ook opviel is dat de reactie van guards op het dak ook scherper is. Zodra ze je zien waarschuwen ze je ook meteen. Dat vond ik heel anders dan in AC I. In mijn ogen een pluspunt voor AC II. ;)
     
  18. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    stelletje sadisten zijn jullie.:+
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Teaservideo's van de nieuwe AC:

    Debut teaser

    [gt]100056[/gt]

    Weapons preview trailer

    [gt]100076[/gt]
     
  20. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    AC II uitgespeeld, 1000/1000
    heb me prima vermaakt. Vind het jammer dat het spel niet echt focused op het verhaal. Ik ben een beetje gaan freeroamen en ondertussen beetje missies doen. Uiteindelijk deed ik het gewoon maar en volgde ik het verhaallijn amper, jammer, want dit vond ik erg sterk in deel 1.

    en het einde, blijf het belachelijk vinden. Desmonds reactie was echt mooi, vlak voor de credits: "What. The. Fuck"

    Completion time + 1000/1000: 19 hour 42'42
     

Deel Deze Pagina