Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fantasy

    Fantasy Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor je reactie:)

    Ik heb voor zover ik weet geen 'tussenrouter'. Naast mij staat één kastje waar alle kabels in uitkomen, telefoon, internet, xboxlive.

    Iemand enig idee? :)
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook games installeren op een usb stick van 16gig ?

    Edit:
    NVM heb het al antwoord gevonden ergens hier op t forum.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb sinds kort mijn 360 weer via component aangesloten omdat mijn drie HDMI ingangen in gebruik zijn. Maar ik heb een klein vraagje: component via xbox 360 kan geen 1080P aan toch? en wat is beter dan 720P of 1080i? (ik gebruik een FullHD scherm)
     
  4. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    !!
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De xbox kan absoluut 1080p aan over componenten en kan dat al heel lang ;)
    De vraag is echter of jouw tv 1080p over componenten accepteert. De meeste kunnen dit niet, Samsungs meestal wel en sommige Sony's en LG's ook.

    Over het algemeen is bij snelle beelden 720p en bij langzame 1080i, als je geen 1080p kan gebruiken.
    Dit verschilt echter weer per tv, want de ene tv is beter in de-interlacen dan de andere.

    Gewoon zelf maar s kijken wat jij het mooiste vindt.
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Aha thanks :), ik gebruik een Panasonic 42PZ85, volgensmij kan deze niet 1080P via component aangezien ik een zwart beeld kreeg. Ik laat hem maar mooi op 720P staan :).
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad: Panasonic plasma's accepteren 1080p alleen over hdmi.

    Toen ik nog geen receiver had, kwam ik ook hdmi inputs tekort op mn tv. Toen heb ik een hdmi switch gekocht. Had ik er meteen 4 hdmi inputs bij ;)
     
  8. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me 360 arcade een red ring of death krijgen als ie aan staat maar er niks mee doe.
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja, want hij kan net kapot zijn als je m uitzet. Het gebeurt vaker dat iemand zn xbox net aanzet, deze een RROD krijgt.

    Hij kan ook op springen staan en als je m dan aan zou laten staan, zou die te warm kunnen worden.

    Persoonlijk trek ik me er weinig van aan, want je kan t toch niet tegenhouden. Gewoon zorgen dat er genoeg ruimte om de xbox is en verder gewoon gebruiken zolas jij dat wilt.

    Nou hebben mn vrouw en ik er 2 en anders koop ik wel n nieuwe. Zag laatst een aanbieding bij de Media Markt van een Arcade met Forza 3 en Halo 3 ODST voor €111.

    Krijg bijna het idee dat ze de voorraden aan het leeg maken voor de nieuwe slim/Natal versie, maar dat kan niet want Natal zou pas in november komen.
    De slimversie wordt tegengesproken door Microsoft, maar dat ken ik van ze ;)
     
  10. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Component zal best 1080p aankunnen in sommige gevallen, maar alleen via hdmi en vga kun je van 1080p genieten bij je hd dvd drive, en van upscaling van je normale dvd's, gaat niet via component. Voor gamen is component prima, al geef ik de voorkeur voor vga en hdmi, kleuren net wat mooier en alles iets scherper. Maar je moet wel een freak zijn om je daar aan te storen bij component.

    VRAAG:
    Ik wil mijn 360 gebruiken al mediaplayer, dus sluit een HD 500gig aan met allemaal films. Werkt perfect. Nu zet ik hem op de slaapkamer (niet aan internet aangesloten) geeft ie ineens een foutmelding dat ik iets moet downloaden. Ik hem weer in de wwonkamer aangesloten. Werkt allemaal prima! En in de slaapkamer doet ie het nog steeds niet. Toch belachelijk dat ie allen maar zou werken als ik op live ben? Iemand een idee???
     
  11. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb last van hetzelfde, je moet echt gewoon op live aangesloten zijn zover ik weet.
    is ook heel stom maarja
     
  12. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    eej,

    waar kan ik die T8H kopen (torx security screwdriver)?
    het liefst een Nederlandse site.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die dingen zijn gewoon te koop bij de bouwmarkt.
    Heb hier een setje liggen met T8H t/m T40H.

    De hele serie heb ik ook in inbus security !!
     
  14. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    menen jullie dat nu! nog een goede rede voor een heerlijk stille ps3. Dat is een super mediaplayer......
     
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Als ik het geld had...
    Ach ja ik gebruik gewoon mijn macbook pro met verloop naar HDMI voor films, dat is pas een media speler! :+
     
  16. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, waar woon je of waar kan ik ze halen?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dude, je kan zelf toch ook naar de bouwmarkt 8)
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    500GB HDD? Kan je sinds de USB update ook NTFS schijven aansluiten ofzo? Want het lijkt me niet dat Kenman zijn 500gb hdd in FAT32 geformatteerd heeft..
     
  19. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    oke :9
     
  20. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohw oke.
    Want mijn xbox is nieuw maar 4 dagen oud dus ik denk niet dat het zo snel al een rrod zou kunnen krijgen toch? En de laatste xbox versies hebben ook die 'JasperChip'.

    En iets anders.

    Zune HD is een online videotheek.
    Ik heb gezien dat er nog niet zoveel films zijn.
    Komen er nog veel films ? zo ja wanneer en worden deze allemaal
    met ondertittel want ik heb tot nu toe alleen gezien dat harry potter ondertittel heeft.


     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina