Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik wou BIJNA deze beta van m'n xbox gooien, maar als ik zulke games krijg heb ik toch wel weer wat vertrouwen in mezelf gekregen en bungie:D

    Bungie stats
    File share

    Er zaten wel een handvol "WTF" momenten in maar daar zal ik het niet over hebben:+
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik vind die stats bij de game history wel meevallen dan bij halo 3.

    Ook jammer is dat je niet kan zien hoe vaak je een medal hebt gehaald na een potje te hebben gespeeld.
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat vind ik ook vaag, omdat dat in Halo 3 wel gewoon zat.
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Vergeleken met halo 3 vind ik het VEEL moeilijker om in leven te blijven met gewone wapens, ik laat vaak de power weapons aan m'n team over want op 1 of andere manier wanneer ik ze gebruik ga ik er altijd dood mee:+

    Ik heb dus uiteindelijk ook vaak de meeste assists van iedereen...
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Met dank aan NeonNova voor het capturen! :b:



    31-0 :cool:.
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk filmpje, ziet er tof uit. Geluid klinkt goed, wapens zijn mooier en beter gebalanceerd.
     
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij spelers als jij vraag ik me tijdens het spelen alleen altijd af of ze het doel van het spel wel begrijpen en of ze niet beter gewoon Slayer kunnen doen (niet lullig bedoeld btw). O-) Ik doe het je niet na omdat ik helemaal niet goed kan snipen, maar je merkt wel dat je tegenstanders veel meer bezig zijn met het pakken van vlaggen dan met het aanvallen van jou. ;)
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat kan toch wel. Na de match krijg je een score-scherm en als je dan op RB/LB klikt, krijg je alle stats per speler te zien. Hoeveel kills/deaths, maar ook het aantal medals dat je hebt gehaald en als je op je naam klikt, welke medals.

    Vandaag ook wat arena matches gespeeld. Nadat ik drie potjes gespeeld had kreeg ik een score. Daarnaast kwam een scherm te staan, dat als ik genoeg potjes in arena speelde, ik in een league/competion (?) word geplaatst. Alleen wordt je in zo'n league geplaatst als je meerdere keren 3 potjes per dag speelt of kun je ook bijvoorbeeld 20 potjes spelen in een dag en dan in een league worden geplaatst.
     
  9. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Zoiezo ben ik meer een slayer speler en ik snap van alle gametypes wel wat de bedoeling is. Maar dat ik niet constant vlaggetjes aan het rennen ben, betekend natuurlijk niet gelijk dat ik niet met de objective bezig ben. Ik dek m'n teammates en door de enemy te killen deny ik ze ook zo hun captures ;).
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Maar je ziet niet de aantal medailles je hebt gehaald.
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik had een behoorlijk stuk geschreven waarin ik een paar punten behandelde waarom deze game in mijn ogen geen succes zal worden, niet financieel gezien maar als gebalanceerde shooter, maar dat laat ik weg. Oordeel na 100+ games is dat deze beta nog meer last heeft van random shit dan mw2.

    Als bungie het geklaag op hun eigen en de MLG forums serieus zouden nemen valt deze game nog te redden maar ik heb er weinig vertrouwen meer in. Ik koop de game wel al is het maar voor de campaign.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^Wat is het soms toch heerlijk om geen 'pro' /hardcore speler oid te zijn. :+ Ik zie mensen soms klagen over dingen die mij nooit op waren gevallen. Ignorance is Bliss zullen we maar zeggen. ;)

    Juggernaut... is denk ik het enige waar ik wat over te klagen heb. Ik vind het zeker leuk om het op zijn tijd eens te doen, maar niet 5 keer achter elkaar. :'-( Te veel gemakkelijke plekjes om te campen en de Juggernaut + hamer zijn overpowered (behalve als ik em ben natuurlijk :p... wat helaas niet vaak voorkomt.)

    In other news... Ik heb een overkill, Killing Spree én een k/d ratio van +12 gehaald in (FFA). Ik ben pro. :cool:
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zonet heel potjes gedaan met TheRedDevil, Drak en Willem. Was echt kei gezellig! Je kan wel zien dat je steeds beter wordt, ook doormiddel van chatten. Merendeel hebben we te goed gewonnen!
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ging goed! :D Die potjes die je op 2 punten verschil verliest, GODVER TYFES KUT gaat dat dan. :+
     
  15. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen Invasion. FUCK YEAH!
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik bedoelde meer dat je kan zien hoeveel dubbel kills je in dat potje hebt gehaald er staat alleen dat je een dubbel kill hebt gemaakt maar niet 1 of 2.

    En je kan 20 games spelen en dan de beste 3 games die worden samen gevoegd tot 1 score en die score gaat weer naar een league toe.
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik wil de oude medalchest weer terug..
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hell Yeah was nice. Morgen invasion moeten we maar even weer gaan he! Dan kunnen we zelfs grotere party bouwen en met nog meer lui knalle :thumbs:
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Morgen dus word die andere map beschikbaar? Althans dat hoorde ik een vriend zeggen, verder nergens over gelezen nog.
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, samen met invasion!


    edit:
    Ik denk Boneyard. Aangezien in invasion vehicles zijn, volgens startpost.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina