Uh ik denk dat je iemand anders bedoelt Ik heb namelijk alleen o Santino o geheten en ik heb deze GT pas 2 maanden ofzo misschien zelfs nog wel korter .
Zouden jullie dit niet hier willen doen? Ik heb geen zin om straks alle uitslagen te zoeken omdat er steeds een paar pagina's tussen zitten @TobiasBB, ik zet je er tussen
Viktortje, zou je in de OP even mijn Gamertag kunnen aanpassen. Er staat nu uG Exo Skeleton ipv uG ExoSkeleton. BVD
Ivoorkust 5-0 Brazilië Doelpuntenmakers: Keita 2x Drogba Kalou Zokora Edit: viktortje je vergeet de wedstrijd van mk katti. de uitslag staat op de vorige pagina.
Ivoorkust 3-2 Noord-Korea Doelpuntenmakers: Drogba 2x Romaric Jong Tae-Sae Pak Nam Choi Knotsgekke wedstrijd. Stond 2-0 achter bij rust op wel een heel bizarre manier. Mijn keeper gooide precies 2 keer de bal in de voeten van een spits van Noord-Korea. Gelukkig kon ik in de 2e helft nog 3 keer scoren
engeland 5 - 2 algerije 2x rooney 2x defoe 1x johnson 1x ghezzai (of iets in die trant ) 1xdjebour (of iets in die trant )
Ghana - Australie 1-2 Culina Amoah Cahill Slechte wedstrijd van 2 kanten waar de spanning er goed inzat, dat kwam dan met name door de vele foute passes. In de 86ste minuut kopte Cahill een corner binnen waardoor ik won, typerend dat de goal een corner was. Een gelijkspel was meer op zijn plaats geweest.
Ghana - Australie 1-2 Culina Amoah '90 Cahill Mist Amoah ook nog eens een grote kans in de blessuretijd Idd een wedstrijd die niet aan te zien was, goal van Cahill is idd jammer, het blijft voetbal.
Slovenië - Paraguay = 1-5 Voor Slovenië: Sestak Voor Paraguay: 3x Cabanas 2x Cardozo Wat overdreven uitslag, maar hij was wel beter. Na een vroege 0-2 de betere ploeg vond ik, wat ook resulteerde in een 1-2, toen volledig de aanval opgezocht en dan het deksel op de neus gekregen natuurlijk. Maarja, fcdanny is natuurlijk een topspeler ;p
Slowakije - Paraguay 1-5 Paraguay 3x cabanas 2x Cardozo Slowakije Sestak Heb me plicht gedaan wil ik 2e worden in de poule
Idd de 0-2 ging wat te snel. Wel 2x mooi gekopt. Vond het daarna gelijk op gaan, kregen allebei aardige kansen. Maar van slowakije mocht ik niet verliezen want anders ga je niet door naar de volgende ronde.
Ja, wil ik ook toch nog even zeggen, je bent heel sterk in koppen hoor, zowel offensief als defensief. Je hebt er een paar maal mee gescoord, maar ik heb ook geen enkel gevaar kunnen leveren met mijn corners
Voor de mensen uit poule H (Robbin92, Alpine en Rkcfan).. ik heb vanmiddag tijd om de groepswedstrijden te spelen, en anders eventueel zaterdagochtend/zondagavond