Inderdaad heel veel goede aanvallers, met name Martins! En Yobo en Obi Mikel zijn ook heel erg fijn om mee te spelen. Maar alle geplaatste Afrikaanse teams zijn in dit spel wel fijn om mee te spelen
Ik speel offline met Senegal, speelt ook erg fijn. Bij het toernooi gekoppeld aan Slovenie, dat vind ik maar niets. Veel te sloom, maar ja volgende keer beter. Btw, offline speel ik met Diouf als CA bij Senegal en online staat hij niet bij de selectie. Hoe kan dat ?
Speel nu met Togo (lees: Adebayor). Gaat wel lekker. De verdediging is erg slap, maar de aanval is prima. Speel gewoon 4-4-2 en dat gaat prima. Ben nu 2e geworden in de poule, achter Mexico, dus door naar de volgende ronde.
Ben van de week begonnen in een online cup met paraguay aangezien ik daar ook het toernooi mee moet spelen. Vond ze eigenlijk maar kut spelen maar ging wel door naar de volgende ronde. Won ik met 5-0 van duitsland dus dat ging wel lekker. Ik net de kwartfinale gespeeld, kom ik tegen engeland. Scoreverloop: 1-0 2-0 3-0 4-0 (was na 16 minuten ) Toen kwam die terug. 4-1 4-2 4-3 4-4 5-4 5-5 1 minuut voor tijd. Verlening 6-5 6-6 (in de 1e helft) 7-6 (119e minuut) Ging ff uit me dak. Vind wel dat er erg vaak dezelfde doelpunten worden gemaakt . Cardozo is een held . 5x gescoord!
Blegh, ik was zo goed bezig. Poulefase: Portugal 7-0 Spanje Portugal 5-0 Engeland Portugal 6-1 Argentinië Laatste 16: Portugal 3-0 Duitsland Kwartfinale Portugal 6-0 Brazilië Halve finale Portugal 4-1 Engeland Finale Portugal 3-3 Ivoorkust In de verlenging werd niet gescoord, en na 15 penalty's, verloor ik.
Knap gedaan Ralluf. Je moet in die ene dag wel heel veel geoefend hebben of Portugal speelt zo lekker, want gister won ik nog 5-0 van je en ik kom nooit verder dan de kwartfinale
Online cup, vandaag allemaal gespeeld: Niger 3 - 1 Zuid Korea Niger 2 - 0 Kroatie Niger 6 - 3 Belgie Niger 1 - 0 Ivoorkust Niger 1 - 1 (15-14 penalties) Nederland Niger 7 - 0 Nieuw Zeeland Niger 2 - 1 Frankrijk Niger speelt echt lekker, voor all met die spits, Maazou ofzo.
Dit gebeurt dus echt zo vaak hé, als ik FWC erin doe, staat er steeds open tray, en duurt het zeker wel 20 minuten wil ik hem beginnen.
Was mijn 1ste wedstrijd fifa world cup. Vind Brazilië ook niet echt een fijn team, kon er bij eerdere fifa's ook nooit mee omgaan. Maar je bent ook gewoon een goede speler.
Ik wil wel eens een potje spelen. GT = rstrikwerda Sta met Nederland nu in de Halve Finale. Groepsronde: Nederland 4-0 Malta Nederland 2-3 Ivoorkust Nederland 5-3 Engeland Laatste 18: Nederland 3-0 Portugal Kwartfinale Nederland 3-0 San Marino Halve Finale
Jezus Montenegro is echt beestig, sta nu in de halve finale van het Online WK. Daarvoor met Canada geprobeerd, ook wel aardig 3-sterrenteam. Voorin loopt een beest Nakajima-Farran ofzoiets. Togo heb ik nog niet geprobeerd maar dat is volgens mij ook wel een goed teampje.