[FIFA10] FC Panini

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WFabian NL, 28 dec 2009.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is met name zo dat je nooit in 1x tikt en een voorzet ook te laat geeft. Je vergeet altijd om simpel te spelen en zoekt meestal de moeilijke uitweg wat ten koste gaat van een vloeiende aanval/counter.

2. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg toch dat het gaat irriteren? Als er niet wordt overgespeeld en er daardoor wedstrijden verloren gaan dan is voor mij de lol eraf.

Dus ga gewoon lekker huilie huilie in een hoekje doen en blijf aub weg uit dit topic.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb vanmiddag alle tijd.. en vanavond na 11'en. Zeg 't maar!

4. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 23.00 ben ik ook wel van de partij

5. WFabian NL

WFabian NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik niet, misschien morgen anders zondag avond ofzo?

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik kan vandaag de heletijd, daarna pas maandag weer.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ga 'ff douchen, Dyonko en Godsmack kunnen jullie over een kwartiertje? Of doen we het na 23.00? ;)

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik kan, weet niet hoe het met de rest zit.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Godsmack, we zijn nu op Xbox Live te vinden. Let's do this!

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    inderdaad, we wachten!

11. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik was er niet moest zaalvoetballen voor algemeen kampioenschap kampioen 1ste helft tegen de kampioen 2 de helft. Wij gewonnen 3-3 en met penalties winst 2 bekers gewonnen:d voor de mensen die interesse hebben straks een hyves met foto's en filmpjes morgen zondag kan ik weer. En paribus misschien ben je beter in 1 tegen 1 teamsport is niks voor jou maybe virtua tennis of zo... Persoonlijk niks tegen jr vind je een bestr vent en ja ik ben vast als any niet de beste maar ik probeer vaak snel te spelen en over te spelen. En als daz any word prima speel ik op jou positie ;) als me maar winnen en teamplay goals maken. Tevens was jij je er amper en wonnen we ook bijna alles tot jij weer was zegt genoeg in mijn ogen en de rest... Als je het niet geloofd check de resultaten met en zonder jou. Zou eerst zelf eens in de spiegel kijken ! Als je met je acties zoveel teamplay toonde als dyonko fabian en godsmack was je een topper nu gewoon keihard een EGO en nu op houde te zeuren hier je hebt het aan jezelf te danken waar iedereen het mee eens is dus vinger wijzen naar ons zal weinig effect hebben. Begrijp dat dit de makkelijkste weg voor jou is. Zo nu eerst een glas
    whiskey :d alweer genoeg tijd hier aan besteed.

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Haha, ga lekker slapen, dit gaat 'm niet worden!:+

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dus echt alleen maar zaalvoetbal, niks anders:)?

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Persoonlijk speel ik het liefst 5-2-2-1. Vijf verdedigers, 2 centrale CDM, 2 vrije aanvallers aan de flanken die naar binnen of buiten kunnen, of zelfs voor de spits kunnen staan (je mag zelf lopen hoe je wilt) en dan, als ik Any zou spelen, de ST positie vrijlaten, daar wordt dan automatisch mijn speler geplaatst als Any. Dit is heel handig omdat hij altijd op z'n positie staat en je wat sterker voorin staat met een Any speler op die positie. En kop vrijwel elke bal die van de keeper komt door. Vanmiddag / vanavond ben ik beschikbaar. En Looney, gefeliciteerd! :)

15. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dyonko is onze spits nr1 :p

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij deed het uitstekend als RF :D

17. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Veel potjes gedaan dan? Ik kan morgen overdag trouwens heel de dag. Ga zo wat films kijken eindelijk een redelijke versie gevonden van The Book of eli even kijken of het wat is

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Morgen moet ik drie voetbal (!) wedstrijden spelen, echt sick. Twee voor de competitie, en één om 1 uur 's nachts. :emo:
    Maar ik heb pas 3 potjes met jullie meegedaan.

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    wtf8)

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gaan we nog spelen vanavond?

Deel Deze Pagina