Halo: Reach [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zo dat slaan is bugged als hell!

    Ik heb al 4x gehad dat ik gewoon mis sloeg en dat hij zijn hand al terug trok, toen sloeg de tegenstander mij en raakte ik hem ook nog omdat hij opeens dichtbij stond.

    En tevens beetje lame dat first strike altijd een top medal is :+
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Er waren volgens mij 5 divisies,

    Steel (1)
    Bronze (2)
    Silver (:cool:
    Gold (4)
    Onyx (5)

    Weet ik niet 100% zeker
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja op halo charts gaan ze ook maar tot 5. Dus zal wel kloppen inderdaad :)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    even stockpile gespeeld .. moet nog wennen

    [yt]yOAgyujYuD0[/yt]
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je krijgt van mij een 8 voor je aim :cool:

    Werk wel een beetje aan je tactiek. Plasma launcher hoef je niet helemaal op te laden. Een plasma is genoeg en zorg dat je wat hoger op staat want dan raak je ze eerder. Als je onderaan staat dan komen de plasma's steeds tegen de rand aan.

    En gebruik meer grenades, Halo 3 stijl! Granaatje tussen iemands voeten gooien en afrekenen met 1 headshot. De snelste manier om iemand te killen.

    En wat betekend je Avatar? Ik zag het logo toen ik een kill maakte in SWAT :+
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Weet iemand wanneer de Beta stopt?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    19 mei 2010 :)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Headcase!
    Kill a sprinting opponent with a headshot


    Ik heb welgeteld 3 van die medals. :cool:

    Invasion:
    Tomorrow is vandaag.
     
  9. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus rond 6 a 7 uur komt de nieuwe map :D
     
  10. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongelofelijk, nog nooit gezien. Jezus wat ben ik stront jaloers. Dit type shooten zal ik nooit leren, ik kan enkel close range dom knallen all over the place. DMR en Sniper krijg ik echt niet onder de knie>>> SWAT is ook het stomste speltype dat er bij zit. Na 10 minuten SWAT heb ik soms 2 kills of zo. Single shot aim is er bij mij niet bij.

    En dan dit zien.

    Doe mij maar stockpile and CTF, ik hol wel met die vlaggen, that's all i am good for.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    SWAT is 90% tactiek en 10% aim. Maar als je headshots niet onder de knie krijgt ben je redelijk kansloos in SWAT idd. Ik ben ook geen Headshot talent maar SWAT is mijn favo. Ik stuur altijd bij, met de linker en de rechter heb ik altijd standaard op hoofdhoogte. Dit is de makkelijkste manier om headshots te maken.
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Meen je toch niet? Hij speelt tegen zúlke vage lui. Zitten wel leuke kills bij, maar meeste zijn gewoon omdat die mensen enorm slecht zijn. Loopt ie van achter ze neer te knallen, draaien ze zich niet om maar lopen rustig door.. Vaag.
    Dat soort mazzel heb ik nou nooit, tegen enorm slechte mensen spelen :9
     
  13. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap noch de tactiek noch de aim van Halo. Headshot? Ik ben al erg blij als ik iemand waar dan ook raak met een DMR of Sniper, laat staan in zijn hoofd. Ik aim ongeveer 3 seconden zie je, en zo lang staan de meesten niet stil. Ik tijdens dat mikken weer wel en zodoende sterf ik vaak denkend: "had dit niet andersom gemoeten?" Rotzakken! O ja, lopend schieten met een DMR of sniper is er al helemaal niet bij. Ik moet echt even rustig staan en schieten, althans met dat type gun.

    Wat me wel weer heel goed lukt is een dans van dichtbij springend en swingend iemand ontwijken en ondertussen doorzeven. Vandaar dat ik zelf veel meer van Gears houd, lekker alles close range en een tactiek die ik ook snap. Ik vind Halo Reach fantastisch hoor, echt big fun om te spelen, maar goed zal ik er nooit in worden. En als ik dan dat filmpje zie, dan snap ik dat ik altijd 10-24 eindig.

    Zet me in je friendslist en je hebt er een bij :)
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je zien hoeveel je van die medailles gehaald hebt dan? Op bungie.net kan ik het niet vinden..
    Wel stond daar ergens: Invasion: Available!
    Maargoed zal vanavond pas wel live gaan denk ik..
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21

    Maar je moet eens proberen gewoon niet te zoomen. Het is misschien ook aantrekkelijk om je crosshairs iets lager te bewegen naar zn lichaam omdat je dan veel meer hitkans hebt, maar als je constant op hoofdhoogte richt kan je gewoon links/rechts strafen en als z'n hoofd voorbij komt schieten.

    In het begin mis je waarschijnlijk vaker, maar eenmaal je de juiste hoogte wat kan aanvoelen en bewegingen kan anticiperen ga je ineens veel meer kills scoren. Je kan dit ook perfect oefenen in halo 3 (of binnenkort normaal ook gewoon in reach) in een custom game met een vriend(en) en dan gewoon afspreken om enkel met sniper te spelen, en desnoods zelfs niet of snel te zoomen. Als je dat regelmatig eens doet gaat je aim echt snel verbeteren, laat je in het begin niet te snel afschrikken dat zulke playstyle enkel zou weggelegd zijn voor de hardcore gamer.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het mooie is juist dat je helemaal niet hoeft te aimen. De truc is dat je vol kogels gaat spammen met je DMR en Sniper en je zult vanzelf zien dat je steeds vaker raak gaat schieten. Wanneer je de tijd neemt om te richten raak je alleen maar nerveus en je bent ook nog eens langzamer dan iemand die puur op gevoel schiet.

    Bij darten zie je het ook. De nieuwe generatie gooit ook puur op gevoel en nemen niet eens de moeite om te mikken.
     
  17. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Echt vreselijk dat hele Arena systeem, dan hadden ze beter gewoon trueskill van Halo 2 en 3 kunnen gebruiken.

    Als ik in me eentje die gamemode join dan wil ik ook gewoon tegen mensen spelen die OOK in hun eentje die gamemode joinen.

    Ik heb nu al paar keer op rij gehad dat ik join en dat alle mensen in mijn team de gamemode in hun eentje zijn gejoined en dat het andere team een georganiseerde groep Franse campers zijn.

    HA-HA erg leuk Bungie. Om het dan nog erger te maken wordt ik ook telkens geteamed met van die mensen die echt geen flauw benul van heel het spel hebben. Als ik in me eentje 3x zoveel kills heb dan de rest van het team samen dan weet je dat het matching systeem echt voor geen reet werkt.


    /rant over.
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dat was in Halo 3 toch ookal zo? Niks nieuws onder de zon. Blijft kut, daar niet van.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]


    Ik zal gelijk ook eens kijken of Invasion er al is.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Invasion is er nog niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina