[XOne] Street Fighter IV [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m vandaag gehaald, ik moet zeggen dat dhalsim wel heeel erg vertrouwd speelt. Nog niet al te veel research gedaan, maar hij kan alles nog wat ie eerder al kon + een leuke nieuwe ultra. Zit erg te twijfelen welke van de nieuwe chars ik een serieuze tryout wil geven, denk dat ik zal kiezen tussen dudley en cody.....
    Misschien is het tijd voor een nieuwe thread, aangezien het spel nu ssf4 heet en niet sf4.

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Sim neemt volgens mij minder damage en is wat sneller geworden.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
  4. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    aha duidelijk, toffe mode dus maar dan wel met ongeveer 4 man, zodat je niet al te lang hoeft te wachten. En terwijl je wacht zit je dus gewoon in een spectator modus de kunst af te kijken? klinkt goed!

Ik heb er weer echt zin aan met Gouken, laat die pad maar komen dan kan ik weer online.

6. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Echt niemand hier die nog interesse heeft in Te Arcade stick ?
    Hoor het wel stuur me maar pm :)

Stick is nog zo goed als nieuw met box ect !

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het online spelen in endless battle soms echt drama

zit soms weken te wachten voor dr iemand in mijn game komt was met sfIV wel anders

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dan moet je ranked spelen. Denk dat Endless Battle meer gedaan wordt door mensen die elkaar kennen en tegen elkaar willen spelen. Of je joined een lobby natuurlijk

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik vind juist bijna nooit iemand bij Ranked, terwijl Endless en Team battles wel vol zitten.

10. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Zo, fightpad binnen en gisteren bezig geweest met de trials van Gouken.
    Moet alleen 22 nog, de rest is gelukt.

Iemand ervaring / tips om de tatsumaki te focus cancellen EN tijd over te houden om de ultra in te geven?

11. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Oefenen oefenen oefenen. Ikzelf kan ook nog niks hoor. Maar wil Ryu straks ook beter onder de knie krijgen.

12. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    nou, na 2 ur achter elkaar proberen nog steeds niks. kom best vaak in het combo tot aan die tastumaki, maar de cancel en dan ook nog die ultra voor hij weer buiten bereik valt is me toch te veel.

Niet normaal trouwens hoe hard ik geownd word in ranked matches. Ik snap dat ik wat roestig speel, maar het lijkt wel of echt alleen de die-hard spelers deze game hebben gehaald....

dat word weer trainen.

13. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Je staat toch bij mij in de lijst? Om 8 uur een paar potjes doen? Ik heb alleen geen mic.

Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  14. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    beetje laat:+, maar dat gaat helaas niet lukken.
    Kan eigenlijk alleen in de late avonduren online komen aangezien er pas gegamed word als vrouw en kids liggen te slapen. Kan dus ook niet echt goed een moment plannen waarop ik online ben.

Mocht ik je zien als ik er ben dan zal ik je zeker even inviten:thumbs:

Ging gisteravond overigens al een stuk beter dan mijn eerste avondje. Beetje roest weggespeeld en toch ook wel mindere tegenstanders. Alleen wel een hele nare Ibuki die me helemaal lens sloeg.

Wat een combo's heeft die griet zeg. Ik weet uiteraard gewoon nog niet hoe tegen haar te spelen, maar het ging echt nergens meer over zo snel was ik KO.

Vind het trouwens wel een mooie feature dat je een replay kunt bewaren en dan met vrienden in je eigen lobby kunt terugkijken. Als je eens een epische match hebt kan je hem iedereen die dit wil zien tonen. Erg tof!

Laatst bewerkt: 10 mei 2010
  15. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Is de thread een beetje dood? Of heb ik het Super Street Fighter topic gemist?

Gisteren weer even zitten spelen en de trials van Juri geprobeerd.
    Beetje jammer dat de allerlaatste volgens mij echt niet te doen is op een (fight)pad.

Je moet twee van haar fireballs storen en tijdens een combo (met FADC) weer los laten.
    Daar raken mijn vingers toch echt iets te veel van in de knoop, zelf s als je de button configuration aanpast. Wel een toffe character, maar je ziet er wel meteen vrij veel van in ranked matches.

16. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt hier indd een beetje dood rond ssf4, zou ook beter zijn om de threadtitel aan te passen. Niemand gaat nog over sf4 praten lijkt me. Ik probeer nu cody een beetje uit, speelt makkelijk maar ook nogal gelimiteerd. Ik moet er wel bij zeggen dat die 'zoink'-combos er bij mij niet uit komen, en ik die hele zoink achterwege laat. Misschien ga ik guy nog een kans geven.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Super Street Fighter is alleen voor de hardcore Street Fighter 4 spelers.
    Het spel is in de basis precies hetzelfde, dus dat zal geen nieuwe spelers trekken.
    Zelf heb ik SF4 al gedaan vorig jaar, en dat stond me niet aan.
    Dus dan ga ik Super Street Fighter 4 niet opeens leuk vinden.
    En dat zal wel voor meer mensen gelden.

18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me alweer op dat online er bijna alleen maar kleuters spelen.

Als ze verliezen gaan ze steeds hetzelfde doen echt kinderachtig.

19. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb je ff toegevoegd if you don't mind :)
    Wil wel een keer tegen jou,wie is je main?

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet echt een main speel altijd al vanaf sf2 met alle ventjes

maar is goed spelen morgen wel ff wat potjes

Deel Deze Pagina